Όταν στην δευτέρα λυκείου ο Άρης ζήτησε από την Άννα να γίνει η κοπέλα του, ο Βασίλης δεν ήθελε ούτε να το ακούσει. Της έλεγε ότι αποκλείεται ο Άρης να την αγαπούσε, και ότι όλο αυτό ήταν μια καλοστημένη φάρσα που είχε στηθεί εναντίον της. Η Άννα όμως είχε ερωτευτεί τον Άρη καθώς ήταν όλα αυτά που τραβάνε μια κοπέλα, όπως κούκλος και κακό παιδί.
Για κακή της τύχη ο Βασίλης είχε δίκιο. Ο Άρης με την παρέα του είχαν βάλει στοίχημα ποιος θα καταφέρει να τη γδύσει μπροστά σε όλο το σχολείο. Δυο μήνες κυκλοφορούσαν μαζί και είχε κερδίσει την καρδιά της με λουλούδια και ψεύτικες υποσχέσεις.
Την τελευταία μέρα των εξετάσεων είχαν ειδοποιήσει όλα τα παιδιά του σχολείου ότι στο σχόλασμα θα γίνει κάτι πολύ καλό. Όταν έγραψαν το μάθημα και βγήκαν από την αίθουσα χεράκι-χεράκι ο Άρης της ζήτησε να δοκιμάσει ένα φόρεμα που της είχε πάρει. Η Άννα στην αρχή δεν ήθελε αλλά μετά από πολλά παρακάλια ο Άρης την έπεισε.
Μπήκαν στις τουαλέτες του σχολείου. Την στιγμή που έβγαλε τα ρούχα της και έμεινε με τα εσώρουχα, ο Νίκος, ο οποίος είχε κρυφτεί στην διπλανή τουαλέτα, τα άρπαξε και εξαφανίστηκαν μαζί με τον Άρη χωρίς να της δώσουν το φόρεμα. Η Άννα φώναζε πολύ ώρα αλλά κανένας δεν της απαντούσε. Μετά από μία ώρα που φώναζε, αποφάσισε να βγει από τις τουαλέτες. Αναγκασμένη να διασχίσει όλο το σχολείο με τα εσώρουχα ήλπιζε ότι είχαν φύγει όλοι οι μαθητές, αλλά μόλις άνοιξε την πόρτα είδε όλα τα παιδιά να γελάνε μαζί της.
~*~
Ο Βασίλης μόλις είχε βγει από την αίθουσα όταν άκουσε φασαρία στην αυλή. Πλησίασε και είδε την Άννα να έχει κοκκαλώσει έξω από την τουαλέτα και τα παιδιά να γελάνε μαζί της. Έτρεξε αμέσως κοντά της, έβγαλε την μπλούζα του και της την φόρεσε. Έφυγαν από το σχολείο σχεδόν τρέχοντας, αλλά στο πίσω μέρος του μυαλού του ο Βασίλης έδωσε μία υπόσχεση, να σπάσει κάποτε στο ξύλο τον Άρη.
VOUS LISEZ
Ο Παιδικός μου Έρωτας
Roman d'amourΒασίλης και Άννα από την κούνια ήταν φίλοι........ Η ζωή τα έφερε έτσι που έγιναν εραστές.......... Άλλα η δρόμοι τους χωρίσαμε μετά το Λύκειο..... Θα ξανά βρεθούν; Θα ξαναγίνουν φίλοι ή εραστές;