Κεφάλαιο 4

2.1K 173 7
                                    

Την νύχτα πριν από τον αγιασμό του σχολείου κοιμήθηκαν αγκαλιά για να ηρεμήσει. Αφού σε ένα μήνα θα άρχιζε το πανεπιστήμιο δεν είχε κανένα πρόβλημα. Έτσι είδαν μια ταινία, επιλογή της Άννας αυτή την φορά, και μετά κοιμήθηκαν στο ίδιο κρεβάτι μέχρι τις επτά το πρωί που τους ξύπνησε η μητέρα της.

Αφού ντύθηκε και ετοιμάστηκε πήρε τον Βασίλη από το χέρι και έφυγαν για τον αγιασμό του σχολείου. Μπορεί να μην τον είχε φέτος κοντά της αλλά τον χρειαζόταν την πρώτη μέρα στο καινούριο σχολείο.

Μόλις μπήκαν στο σχολείο είδαν ότι είχαν ήδη συγκεντρωθεί αρκετά παιδιά στο προαύλιο.

Βασίλης: Λοιπόν, εγώ τώρα θα κάτσω εκεί.

Και της έδειξε ένα παγκάκι κοντά στην πόρτα.

Βασίλης: Και εσύ θα πας να γνωρίσεις καινούργια άτομα.

Άννα: Φοβάμαι. Κι αν δεν με συμπαθήσουν;

Βασίλης: Αυτοί χάνουν. Άντε! Πήγαινε! Εγώ εδώ θα είμαι, δεν θα φύγω.

Η Άννα απομακρύνθηκε από κοντά του και ο Βασίλης, αφού πήρε έναν καφέ, έκατσε στο παγκάκι να την προσέχει σαν φύλακας άγγελος από μακριά. Δύο ώρες μετά τελείωσε ο αγιασμός και τον πλησίασε η Άννα παρέα με μία άλλη κοπέλα.

Άννα: Αλίκη, από εδώ ο κολλητός μου, ο Βασίλης.

Βασίλης: Χάρηκα.

Αλίκη: Και εγώ.

Άννα: Θα πάμε για καφέ. Θα έρθεις;

Βασίλης: Όχι, άλλη φορά. Τώρα θα πάω σπίτι να με δει και λίγο η μάνα μου.

Άννα: Σε ευχαριστώ για σήμερα. Είσαι ο καλύτερος!

Βασίλης: Πάρε με αργότερα τηλέφωνο. Αντίο, κορίτσια.

Τα κορίτσια πήγα για καφέ και ο Βασίλης γύρισε στο σπίτι του χαρούμενος για την Άννα.


  

Ο Παιδικός μου ΈρωταςOù les histoires vivent. Découvrez maintenant