Κεφάλαιο 16

1.8K 115 7
                                    



ΑΝΝΑ

     Ακόμα δεν το πιστεύω ότι αύριο πετάμε για Ισπανία, όταν μου είπε ότι μου είχε μια εκπλήξει για του Αγίου Βαλεντίνου περίμενα ότι θα μου είχε πάρει κανένα δώρο όχι τετραήμερο στην Ισπανία.

    Βέβαια εκεί δεν θα πάμε μόνο για να περάσουμε υπέροχα. Αλλά και για την ξενάγηση του πανεπιστήμιου που θα πάρει μεταγραφή από τον Σεπτέμβριο. Είμαστε μέσα στο αεροπλάνο και ανησύχως κάπως αφού είναι η πρώτη μου φορά αλλά ο Βασίλης με κρατάει στην αγκαλιά του, και αυτό διώχνει όλους του φόβους μου.

    Μόλις το αεροπλάνο απογειώνετε και εμείς μπορούμε να λύσουμε της ζώνες μας. Αρχίζουμε μαραθώνιο επιτραπέζιων, δυο ώρες αργότερα και αφού έχω νικήσει στα περισσότερα παιχνίδια. Ανάβει η φωτεινή ένδειξη για να μας ενημέρωσε ότι πρέπει να δέσουμε της ζώνες μας, έκατσα πάλι σωστά και ανυπομονούσα να προσγειωθούμε.

    Μέτα από τον απαιτούμενο έλεγχος πήραμε της αποσκευές μας και βγήκαμε από το αεροδρόμιο της Μαδρίτης.

     Σταματήσαμε ένα ταξί και ο Βασίλης του είπε στα ισπανικά να μας πάει στην Pozuelo de Alarcón που είναι γειτονική πόλη της Ciudad Universitaria οπού βρίσκεται το πανεπιστήμιο του.

Φτάσαμε μεσημέρι πια στο ξενοδοχείο μας, πλησιάσαμε την ρεσεψιόν.

Ρεσεψιόν: Καλώς ήρθατε στο Pozuelo Ciudad, πως θα μπορούσα να σας εξυπηρετήσω;

Βασίλης: Θα ήθελα να επιβεβαιώσουμε της κράτησης μας

Ρεσεψιόν: Της ταυτότητες σας παρακαλώ

Η κοπέλα πήρε της ταυτότητες μας και μετά από σύντομη πληκτρολόγηση, μας έδωσε της κάρτες μας.

Ρεσεψιόν: Καλή διαμονή σας εύχομαι

Βασίλης: Ευχαριστούμε

    Με το που μπήκαμε στο δωμάτιο εγώ έτρεξε αμέσως και έπεσα με φορά στο τεράστιο κρεβάτι που υπήρχε στο κέντρο του δωματίου.

Βασίλης: Διαβολάκι μου σήκω να πάμε για φαγητό πεθαίνω της πείνας

Αννα: Έλα βρε Μπιλακο μου άσε με να ξεκουραστώ

Βασίλης: Πεθαίνω δεν μπορώ

Και με μια θεατρική κίνηση έπεσε πάνω μου παριστάνοντας τον νεκρό.

Αννα: Σήκω γομάρι με έλιωσε

Βασίλης: Γομάρι τον αντρούλη σου;

Ο Παιδικός μου ΈρωταςDove le storie prendono vita. Scoprilo ora