POV. Floor
Ik had nog nooit zoveel mensen bij elkaar gezien. Toen we de bodyguard achter volgde, werd er van alle kanten aan ons getrokken. Snel liepen we maar binnen. Ik liep als eerste de ruime kleedkamer binnen die voor ons 4 bestemd was. We kleden ons vlug om want we liepen achter op schema. We kregen een zwart kort stretch broekje aan en een weide blouse. We liepen op onze blote voeten een andere kamer binnen, daar stond een vrouw iets ouder dan ons. Een klein kindje had zich vast geklemd aan haar been. Ik geef de vrouw een hand. 'Hallo, ik ben Floor.' 'Hi Floor, ik ben Lou en dit is mijn dochtertje Lux.' Ik gaf een aai
over haar hoofd. 'Neem plaats dan begin ik met jouw make-up.'POV. Sanne
Toen Floor eindelijk klaar was, was ik aan de beurt. Floor zag er geweldig uit en ik nam aan dat we allemaal het zelfde zouden krijgen. We hadden knal rode lippenstift en een hoge straat. Ons haar was een beetje getoupeerd zodat het een beetje rommelig oogde. In mijn oog hoeken zag ik dat Floor bezig was om haar op te waren en Jitte en Nina waren aan het spelen met Lux. Toen ik klaar was volgde Jitte. Terwijl Jitte aan de beurt was kon Nina haar geduld niet meer opbrengen ze was enorm zenuwachtig. Ik zag haar continu ijsberen door de kamer.
POV. Nina
Als ook ik eindelijk klaar ben komt het optreden steeds dichter bij. Lou ziet dat ik de spanning niet meer aan kan en adviseert me wat water te gaan drinken. 'Kom je straks dan wel even terug dan kan ik je make-up bijwerken.' Ik knik en loop richting het eet gedeelte .
Als ik mij lege beker waar net wat water in zat op de tafel zet, draai ik mij om om terug te lopen naar Lou. Terwijl ik mij om draai, loopt er iemand tegen mij op en morst water over me heen. OH NEE MIJN KLEREN ! 'Sor-.' 'KIJK TOCH GODVERDOMME UIT WAAR JE LOOPT LOMPPE LUL !' Ik loop met tranen in mijn ogen naar Lou, huilend loop ik de visagie kamer in.
'Wat is er gebeurd lieverd?' Lou kijkt me met grote ogen aan. 'Liam morste water over mijn heen mijn kleren zijn helemaal lelijk, ik moest huilen omdat ik me zorgen maakte over de kleren en nu is mijn make-up ook uitgelekt.' Ik schrok van wat ik zei, DE Liam Payne liep tegen mij aan. Hij wou nog sorry zeggen en ik was een enorme bitch tegen hem. Ik moet sorry gaan zeggen.
Als Lou klaar is met mijn make-up pakte ze de föhn en blies mijn kleren droog. Toen ze klaar was gaf ik haar een knuffel om d'r te bedanken. Ik liep de gang op opzoek naar de kleedkamer van One Direction.
Na ongeveer 3 minuten zoeken zag ik een kamer met hun naambordje erop. Ik haalde diep adem en klopte netjes op de deur. Harry deed open, zijn mond viel open toen hij mij zag. 'Hallo schoonheid wie ben jij?' Hij trok me naar binnen. Ik voel niet echt iets voor Harry zijn rare versier pogingen. 'Ik ben Nina, 1 van jullie achtergrond danseressen.' Harry vroeg of dat hij me een rondleiding mocht geven voor de show begon. Ik vond het een leuk idee. Ik moest even op de bank wachten want hij moest zich eerst nog omkleden.
Even later kwam Liam de kleedkamer binnen. 'Liam, kan ik even met je praten? Ik kwam sorry zeggen.' Hij gaf me een bitchface, negeerde me vol en liep veder. Hij ging de zelfde kant op als waar Harry zich aan het omkleden was. Op het zelfde moment kwam Harry terug lopen. Ik bedacht me dat Liam zich misschien ook wel aan het omkleden was en dan ga hem toch echt niet storen.
Ik bedacht een smoes om bij Harry vandaan te komen. 'Ik moet gaan, voorbereiden op het optreden en zo.' Harry zei dat hij het zelfde moest doen en dat de rondleiding wel een andere keer kwam. Voor ik weg gingen gaven we elkaar onze telefoonnummers. 'Ik zie je straks op het podium.' Zei ik lachend. 'Ik kan niet wachten Nien.' En hij gaf me een knipoog.
Ik moest snel weer onze kleedkamer vinden want ik was ondertussen al serieus te laat. Tijdens het zoeken kreeg ik een appje.
Harry: succes straks 😚
Ik: tnx ☺️, jij ook maar dat heb je niet nodig natuurlijk 😉
Ik deed mijn telefoon uit en vond al snel onze kleedkamer. Ik deed de deur open en stapte naar binnen.
JE LEEST
Hard To Get ft. One Direction
FanfictionNina is een fanatiek danseres. Ze word uitgekozen als achtergrond dansers bij one direction. Op die drukke en hectische dag wanneer Nina moet dansen voelt ze heel veel stress, daar door maakt ze een niet al te goede eerste indruk op De Liam Payne. ...