pov. Sanne
Ik loop met Harry de woonkamer binnen waar Louis, Niall, Floor en Jitte een film aan het kijken zijn. Ik ben stiller dan normaal en ga ongemakkelijk op de bank zitten. Harry houd met haar fijn in de gaten, wat me nog ongemakkelijker maakt.
''Hebben jullie Nina nog gezien? Ze zou er meteen aankomen.'' vraagt Liam aan mij en Harry. ''Ja toen wij weg gingen liep ze ook naar de uitgang.'' ''Ze was d'r telefoon vergeten, je kent er. Waarschijnlijk moest ze eerst nog honderd keer terug lopen voordat ze kon vertrekken.'' antwoord Jitte.
Ik kan de spanning niet meer aan en ik voel het ligt worden in mijn hoofd. Ik word duizelig en volgens mij trek ik wit weg. ''Gaat het wel?'' vraagt Louis die aan de andere kant van mij zit. ''Niks aan de hand die heeft haar periode, vast te weinig geten of zo iets.'' vertelt Harry aan Louis.
Niall begint te lachen en Floor stompt hem op zijn arm. Hij wrijft er nep gekwetst overheen.
Het gaat helemaal niet goed, ik besteed geen aandacht aan hun. Ik denk als maar aan Nina. Is ze dood? Heeft iemand haar gevonden? Hoe gaat het met haar?
De gedachtes blijven maar komen en ik voel me slap worden. Voor ik in zak vangt Harry me op. ''Ik breng haar even naar boven.'' ''Ze is vast teveel bloed verloren.'' lacht Louis. ''Ja joh, maak maar grapjes over het vrouwlijk geslacht.'' zegt Jitte dit keer een beetje geïrriteerd.
Harry heeft me op bed gelegd en is daarna weer naar benden gegaan. Na een tijdje kwam hij weer boven om te kijken hoe het gaat.
''Wat gebeurde er met je?'' ''Ik dacht de hele tijd aan Nina. Een beetje te veel spanning denk ik.''
Hij gaat naast me zitten en neemt me in zijn armen, hij speelt met mijn haar waardoor ik weer rustig word. Wat Harry heeft gedaan kan echt niet. Maar ik zal zwijgen tot het graf voor hem. Hij is niet kwaadaarig maar het liefste vriendje wat je kan wensen.
''Kan je weer naar benden?'' vraagt hij als hij mijn voorhoofd kust. ''Ja ik denk het wel.''
Beneden is het gespreks onderwerp nog steeds Nina. Ik voel meteen weer spanning op komen. Harry blijft verdedigend naast me zitten en houd me stevig vast en ik probeer aan andere dingen te denken.
''Ik maak me echt zorgen het is super donker en al heel erg laat. Er zal toch niks gebeurd zijn?'' Liam is aan het ijsberen door de kamer. ''Bel haar dan, je weet in ieder geval zeker dat ze haar telefoon bij zich heeft want die ging ze halen.'' antwoord Floor.
Als Liam Nina belt zet hij de luidspreker aan. Wanneer de telefoon over gaat houd ik mijn adem in. Tot mijn grootste verbazingen word er opgenomen.
''Goede avond met 'The Royal London Hospital' spreek ik met Liam?'' ''Ja hoe weet u dat?''
''Dat stond op de telefoon van mevrouw. Ze is net binnen gebracht. Bent u haar vriend dan kunt u haar komen bezoeken.'' ''Ja, ik ben haar vriend! Is het ernstig? Leeft ze nog?''
''Mevrouw is buiten levensgevaar maar ze is nog niet aaspreekbaar.'' ''Dank u wel. Ik kom er geliijk aan.''
Wanneer Liam ophangt hoor ik een paar mesen hun adem uitblazen, waar onder ik zelf en ook Harry. Iedereen is ligt in paniek. We verlaten gezamelijk hals over kop het huis om naar Nina te gaan.
JE LEEST
Hard To Get ft. One Direction
Hayran KurguNina is een fanatiek danseres. Ze word uitgekozen als achtergrond dansers bij one direction. Op die drukke en hectische dag wanneer Nina moet dansen voelt ze heel veel stress, daar door maakt ze een niet al te goede eerste indruk op De Liam Payne. ...