pov. Nina
Shit dit is nou net het gene wat ik wilde voorkomen. Ik ging bij Liam weg omdat ik stemmen op de gang hoorde. Alleen ik tref ik iets aan wat ik totaal niet het had verwacht. Een zoenende Harry en Sanne. Toen ze mij de gang op hoorde lopen en Harry mij zag, zie ik het vuur in zijn ogen. Hij begint meteen met schreeuwen.
''Wat deed je bij hem?!'' ''Wat deed jij met haar?!'' schreeuw ik terug.
''Sanne is tenminste niet zo'n slet als dat jij bent!'' ''Pardon?!''
''Je hoorde me wel! Je had het toch zo gezellig met Liam?'' ''Hoe weet jij dat nou weer?''
''Ik hoorde Floor praten met Jitte! Jij duikt gewoon met iemand het bed in terwijl je een relatie met mij hebt!'' ''Ik heb niks met Liam gedaan, als ik het zou doen had ik eerst wel met jou gepraat!''
''Maar je vindt hem wel leuk!'' ''Ja, maar jij steekt toch ook met gemak je tong in haar bek.''
Ik wijs naar Sanne die verslagen blijft toe kijken. Als ik me weer terug draai naar Harry toe gaat alles heel snel. Ik zie hem uit halen met zijn platte hand en voel daarna een klap op mijn wang. De tranen stromen over mij wangen en ik voel mijn wang gloeien en branden.
Ik zie Harry nog steeds boos kijken en ik word echt bang van hem. Dan komt gelukkig Liam de gang op gestormt, hij knielt naast me neer en troost me. Als hij me tranen weg veegt, die maar blijven komen vraagt hij of het gaat. Ik ben in shock van wat Harry net deed dus ik reageer niet op Liam.
Door mijn wazige ogen heen zie ik dat nu iedereen boven staat. Jitte troost Sanne, Louis en Niall kalmeren Harry en Floor is ook bij mij neer geheurkt.
Wanneer iedereen weer een beetje gekalmeerd is en dan voorname ik zitten we in de woonkamer, alleen Harry is de gene die ontbreekt. Ik lig tegen Liam aan ik ben emotioneel uitgeput door het vele huilen.
Er word niks gezegt omdat we allemaal een beetje geschrokken zijn van wat er net is gebeurd. Ik schaam me best wel. Het is mijn schuld. Ik was de gene die Harry gebruikte en ik bergijp volkomen waarom hij me heeft geslagen. Het was ook wel terecht, ik had hetzelfde gedaan bij mezelf. Ik denk dat ze allemaal wel weten wat ik heb gedaan en ik schaam me rot. Ik ben een vreselijk persoon om zo met iemand zijn gevoelens te spelen. Het zal me niks verbazen als iemand anders mij een slet zal vinden.
Ik bedoel ik lig nu al weer in Liam zijn armen alsof er niks is gebeurd. Het maakt me ook niet veel uit wat de rest denkt. Ik weet dat ik vreselijk ben geweest tegenover Harry maar ik voelde niks voor hem. Mijn gevoelens voor Liam zijn echt en hij heeft ze ook voor mij.
Ik luister naar de rustige ademhaling van Liam en tegenover ons zitten Louis en Jitte. Het laatste wat ik zie voor ik mijn zware oogleden sluit en ik word opgetilt, is dat Louis Jitte zoent. Het veroorzaakt een glimlach op mijn gezicht. Ik ben blij voor m'n nichtje, heeft er tenminste iemand geluk in de liefde.
Ik voel dat twee sterke armen mij dragen en ik ruik de geur van Liam. Ik weet niet waar ik word neer gelegd maar ik neem aan niet meer bij Harry in bed. ''Welterusten angel.'' hoor ik Liam zeggen. Hij geeft een kus op mijn voorhoofd. ''Terusten Li.''
JE LEEST
Hard To Get ft. One Direction
FanfictionNina is een fanatiek danseres. Ze word uitgekozen als achtergrond dansers bij one direction. Op die drukke en hectische dag wanneer Nina moet dansen voelt ze heel veel stress, daar door maakt ze een niet al te goede eerste indruk op De Liam Payne. ...