Hoofdstuk 8

424 11 0
                                    

POV. Sanne

'Sorry dat ik laat ben.' Hoor ik Nina zeggen wanneer ze naar binnen komt. We kregen net een belangrijke uitleg over wat we straks moesten doen tijdens het optreden. 'Dat was de uitleg, zijn er nog vragen?' Niemand reageert dus de man gaat er van uit dat het voor iedereen duidelijk is. 'Jij, dat getinte meisje.' Word er naar mij geroep als hij druk met z'n vinger staat te zwaaien. 'Ja?' Vraag ik met een verwarde blik. 'Leg jij even je vriendin uit wat ik net heb verteld?' Ik knik van ja en de man loopt onze kleedkamer uit.

'WAAR HING JIJ NOU WEER UIT?! Vraag ik boos aan Nina. De tranen springen in haar ogen en ze legt me het hele verhaal uit. Dat Liam boos is, haar negeert, ze naar hun kleedkamer in ging om sorry te zeggen en dat ze daar in plaats van met Liam met Harry aan het praten was en de weg vergat. Ik nam haar in een knuffel en wrijf over haar rug om haar te troosten. Je kan zien dat ze er flink mee zit want ze heeft Liam altijd al leuk gevonden. 'Nien je moet het snel goed gaan maken maar niet nu we beginnen zo meteen.' Ik droog haar tranen af en we lopen met z'n vieren richting het podium. We gaan klaar staan in de coulisse terwijl de jongens al op het podium staan. Ik zie Nina met een verdrietig blik naar Liam kijken. Ik vind het zo zielig voor d'r. Ze reageerde perrongeluk zo fel op Liam omdat ze vol met spanning zat vanwege dat ze hem eindelijk ging ontmoeten. Nu doet Liam bot en Nien is er kapot van. Dan hoor ik opeens story of my Life en we dansen de moderne dans die we ook deden bij de auditie.

POV. Nina

Als het licht word gedimd rennen we het podium af op naar de kleedkamer voor onze kledingwissel. We krijgen een rode broek, zwarte laarsjes, een wit t-shirt bedrukt met de tattoo's van de jongens en een spijker jasjes met studs en scheuren aan. Onze make-up word bij gewerkt en van ons haar is een hanenkam gemaakt. Het staat strak in de lak en is in model gebracht met gel. Aan de zijkanten is het ingevlochten. We rennen terug naar het podium. We mogen op komen als best song ever begint. De stijl van deze dans is hip-hop. Tijdens het dansen zie ik Liam af en toe met een felle blik naar me kijken. Ik laat me niet afleiden! Voor mijn gevoel gingen allebei de dansen geweldig!

Jitte, Sanne en Floor lopen dit keer rustig naar de kleedkamer maar ik niet, ik heb een plan. Als de meiden zich laten vallen op de bank trek ik snel mijn gewone kleren aan en doen mijn haar goed. Ik loop terug naar de coulisse want ik wil Liam zo graag spreken dat ik hem besluit op te wachten.

De jongens zingen Kiss you en ik neurie mee. Opeens maakt Harry oogcontact vanaf het podium. Hij loopt naar me toe en trekt me het podium op. Kiss you word nu naar mij toe gezongen en de andere jongens kijken hem verbaast aan maar doen toch het zelfde. Ik zie Liam arrogant naar me kijken. Als het nummer bijna is afgelopen staat Harry recht voor me. Wanneer het nummer stopt begint Harry me te zoenen en ik zoen hem terug. Het was geen gewone zoen maar een tongzoen, waar al de fans en Liam bij stonden.

Eenmaal het podium af heb ik Liam niet meer kunnen vinden. Harry loopt samen met mij hand-in-hand naar onze kleedkamer.

POV. Floor

Als wij op de bank zitten rent Nina de kleedkamer al weer uit, we hebben geen idee wat ze nu weer gaat doen. Dan stapt de man binnen die er voor het concert ook al was. 'Hallo dames, wij hebben naar jullie staan kijken en hebben besloten dat jullie goed genoeg zijn om met one direction op tour te gaan.' Even is het stil. 'Waar is dat andere meisje die met bruine haar tot haar schouders.' 'Dat weten wij ook niet.' 'Als ze nog 1 keer niet bij een bespreking is ligt ze er uit! Zeg dat maar tegen jullie vriendinnetje.' Met luid protest vliegt de deur open. 'Dat dacht is niet Nina blijft en daar zal ik voor zorgen!' De man zucht en loopt de kamer weer uit. IK GELOOF MIJN OGEN NIET. NINA STAAT DAAR HAND-IN-HAND MET DE HARRY STYLES !

Hard To Get ft. One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu