Hoofdstukl 14

287 8 1
                                    

pov. Floor

De spanning is echt om te snijden als we allemaal klaar zijn met het optreden en weer in de kleedkamer zitten. Sanne en Bente zeggen niks en het enige wat ze kunnen is elkaar venijnig aankijken. Ze wilde zelfs voor dat het optreden net begon, nog van plek wisselen op het pofium zodat ze zover mogelijk bij elkaar uit de buurt stonden.

We wachten nu op Simon omdat hij ons iets belangrijks had te melden, ik hoop maar niet dat hij door heeft dat er ruzie is. Hij zoekt met gemak een paar andere meisjes die dol graag willen dansen.

''Waar gaat die stomme ruzie tussen jullie eigenlijk over?'' Op dat moment gaat de deur open en stapt Simon naar binnen. ''Ruzie?'' Shit! ''Nee, ik zei uhm...'' ''Laat maar. Als het maar geen impact heeft op jullie dans prestaties.'' ''Komt in orde.'' en ik kijk verlegen naar mijn schoenen die opeens heel interessant zijn.

''Tot nu toe hebbben jullie mij erg verrast en ben ik best wel trots op jullie.'' ''Bedankt.'' zegt Jitte omdat niemand anders van ons het doet. ''Ik kom jullie dus iets vertelleen.'' ''Ja dat wisten we al.'' zegt Nina arrogant.

''Jullie gaan samen wonen met Harry, Liam, Niall en Louis om er voor te zorgen dat jullie elkaar leren kennen voordat de tour begint.'' We beginnen met zijn vieren van alles door elkaar heen te roepen. ''Hebben wij hier zelf ook nog wat over te zeggen?'' ''Nee, eigenlijk niet. Jullie koffers zijn al gepkat en als jullie hier klaar zijn vertrekken jullie meteen naar het gezamelijk huis.''

Verslagen door het rare nieuws maken we ons klaar om te vertrekken. Simon is al vertrokken en niemand was er echt blij mee. Nina ook niet ook al had ik gedacht dat zij het wel leuk zou vinden om bij Harry in huis te wonen. ''Laten we maar gaan.'' stelt Jitte voor.

Buiten staan er 2 taxi's te wachten. Ik zit in een taxi met Nina en Jitte met Sanne. Er word de hele rit niks gezegd en ik denk dat het in de andere taxi er precies het zelfde aan toe gaat.

Als we de taxi uitstappen en onze koffers aannemen bellen we aan bij een gigantisch hek. ''Hallo wie is daar?'' ik herken meteen de stem van Niall en daarom slaat die van mij over. ''H-hoi, wij zijn het.'' ''Gezellig, kom binnen!'' en het grote hek gaat voor ons open.

We lopen de lange maar dan ook echt lange oprit over en komen aan bij het veel te dure huis. De deur zwaait open en alle 4 de jongen staan in de deur opening. ''Laat ons jullie koffers dragen.'' Harry pakt Nina haar koffer aan en Louis loopt richting Jitte maar Liam springt er voor, dus helpt Louis Sanne haar koffer te dragen. Niall wilt mijn koffer aanpakken maar hij raakt mijn hand aan en trekt hem dan geschrokken terug. ''S-sorry.'' stotterd Niall. ''Geeft niet.'' gllimlach ik lief naar hem.

Iedereen loopt richting zijn of haar nieuwe kamer. Niall pakt mijn hand vast en rent de trap op. ''Kom jij moet de kamer naast die van mij krijgen!'' schreeuwt hij blij.

Hard To Get ft. One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu