pov. Nina
Gespannen zit ik in het vliegtuig naast Jordy.
''Heb je zin om naar huis te gaan?'' ''Jah, duh!! Maar eerst naar het concert dan pas naar huis.''
''Heey Nien, ik had een vraagje. Als je thuis bent dan helpt iemand anders je vast wel en zullen wij elkaar niet meer zien. Ik ben met je mee gegaan als hulp maar je bent wel een goede vriendin geworden.''
Daar had ik niet over na gedacht. Ik kan lopen maar niet voor lang en bij mijn oefeningen heb ik hulp nodig. Jordy was er om mij te helpen maar ik woon in een huis vol met mensen die dat ook graag voor mij zouden doen.
''Je bent inderdaad, hoe hard het ook klinkt niet meer nodig om te helpen maar dat betekend niet dat wel elkaar niet meer zien. Je bent ook een goede vriend van mij geworden.''
Ik leg mijn hand op zijn knie als geruststelling. Jordy kijkt op, recht in mijn ogen. Het is even stil. Langzaam buigt hij zijn hoofd mijn kant op. Ik ben verstijfd en weet niet wat ik moet zeggen. Voor ik iets uit mijn mond krijg is het te laat, want zijn lippen zijn al tegen de mijne aangedrukt. Ik deins achteruit, verward van wat er net gebeurde. Ik dacht dat Jordy mij ook zag als alleen een 'vriend'.
''Sorry dat had ik niet moeten doen.'' ''Klopt. Laten we het maar snel vergeten en het er niet meer over hebben.''
Jordy knikt en we gaan allbei recht in onze stoel zitten. Zwijgend en gespannen is de rest van de vlucht verlopen.
Opgelucht en blij als we zijn geland vertelde ik Jordy op subtiele wijze dat hij beter niet mee kon gaan. Ik zit nu in mijn eentje in de taxi opweg naar de Arena. Ook daar aangekomen doe ik wat rek en strek oefeningen en blijf ik uit de buurt van Floor, Jitte en Sanne zo dat ik ze kan verassen op het podium.
De eerste dans ken ik niet dus blijf ik toe kijken. Bij het tweede nummer, 1 die ik wel ken ren ik het podium op. Alle fans beginnen te gillen en de verassede blikken van Floor, Jitte en Sanne, zoals ik ze in mijn hoofd had laten me lachen.
Nu kijken ook Louis, Niall, Harry en Liam om want wij dansen natuurlijk op de achtergrond. Zo professioneel als we zijn maken we eerst het nummer af voordat ze mij bestormen en plat knuffelen.
De jongens bedanken de fans voor hun aanwezigheid, dat werd tijd ook want ik krijg behoorlijk last van mijn been. Als ik het pofium af wil strompelen voel ik 2 sterke armen die me optillen. Het is Liam en ik laat me door hem het podium afdragen, wat allemaal ''Awh's'' van de fans opleverd.
Weer backstage zet hij me voorzichtig op de grond. ''Ik ben niet breekbaar.'' vertel ik hem plagend. Hij rolt met zijn ogen en geeft een kusje op mijn wang.
''Nina, wat fijn dat je er weer bent!'' hoor ik achter me roepen. Als ik omdraai zie ik Simon staan.
''Hoi Simon, ik vind het maar al te fijn om terug te zijn ik heb iedereen zo gemist.'' ''Dat is begrijpelijk. Is het nu de bedoeling dat je voortaan weer mee doet met de dansen?'' ''Ja, als het mag.''
''Nee dat doet ze niet. Je mag nog helemaal niet dansen Nien.'' bemoeit Liam zich met het gesprek. ''Niet zo bezorgt Payne. Als Nina aangeeft dat ze het kan, dan danst ze mee. Je hebt een strek meisje uitgekozen met een eigen wil en ze weet zelf goed genoeg wat ze wel en niet kan.''
Simon loopt weer weg en Liam draait zich naar mij toe. Hij legt zijn handen op mijn heupen en trekt me naar zich toe. ''Ik heb inderdaad een sterk meisje. Ik ben zo trots dat je zo snel hersteld ben ik wist natuurlijk al dat je het, ik bedoel niet dat het me verbaasd dat je nu alweer kan lopen.'' lacht hij.
''Dat komt omdat ik jou als motivatie had en ik je enorm heb gemist.'' ''Ik heb jou ook gemist, daarom heb ik een tattoo laten zetten.''
Hij schuift zijn mauw omhoog en laat mij, mijn gegrafeerde naam op zijn arm zien. ''Zo ben je voor altijd een soort van bij me.''
''Ik vind het mooi Li.'' ''Ik vindt jou mooi.'' zegt hij als hij zijn lippen weer op de mijne plant.
Ik lach tegen zijn lippen aan, door zijn soms wat apparte comlimentjes maar dat is wat ik zo leuk aan hem vind.
Ik leg mijn handen in zijn nek en hij de zijne op mijn heupen. Het gevoel van zijn lippen op de mijne, zijn baardje die prikt tegen mijn huid, de smaak van mint, zijn grote handen die door mijn haar gaan, zijn warmte en geur is alles wat ik zo erg heb gemist deze afgelopen maanden.
En ik zou niets liever willen dan voor eeuwig op deze manier blijven staan.
JE LEEST
Hard To Get ft. One Direction
FanfictionNina is een fanatiek danseres. Ze word uitgekozen als achtergrond dansers bij one direction. Op die drukke en hectische dag wanneer Nina moet dansen voelt ze heel veel stress, daar door maakt ze een niet al te goede eerste indruk op De Liam Payne. ...