Hoofdstuk 23

260 9 0
                                    

pov. Harry

Ik en Sanne zitten in mijn auto op weg naar huis. We hebben een ingewikkeld gesprek over wat er nou precies tussen ons speelt. Want ik heb Sanne ook gebruikt door haar te zoenen terwijl ik op dat moment niet zeker wist of er gevoelens in het spel waren. Wat ik nu weet is dat ik ze wel heb, misschien niet zoveel als je hoort te hebben maar we geven ons een kans. Ik weet in ieder geval zeker dat Sanne mij wel leuk vindt. Dat heeft ze me namelijk net verteld en dat is fijn om te weten.

Na een tijdje kan ik het niet laten om over Nina te beginnen. Ik weet dat het voor Sanne lastig is om over te praten want we hebben het ook over haar beste vriendin.

''Hoe haalt Simon het in zijn hoofd om die kut te laten blijven?'' ''Ten eerste, haar naam is Nina en ze is goed in wat ze doet. Ten tweede, ik begrijp dat je haar op dit moment haat maar ik snap dat Simon haar laat dansen.''

''Je hebt volkomen gelijk ze is inderdaad goed in wat ze doet, ze is heel goed in mensen levens vergallen.'' ''Je weet dat ik het niet op die manier bedoelde.'' ''Maar het is wel zo.'' ''Misschien.''

Dit onderwerp maakt me boos en zonder dat ik het door heb begin ik te hard te rijden. ''Harry kijk je uit? Daar fiets iemand zonder licht.'' Als ik beter kijk naar de fietser zonder licht, zie ik dat het Nina is.

Ik ben niet meer boos, maar ik voel woede door mijn hele lijf stromen. Mij handen klemmen zich straker om het stuur en mijn voet trapt het gaspendaal vol in. ''HARRY! WAT DOE JE? KIJK UIT!'' Sanne is volkomen in paniek maar ik blijf gas geven.

Nina komt steeds dichterbij en Sanne probeerd aan het stuur te komen, maar dat laat ik niet toe. Ik ben vast besloten van mijn actie. Het laatste stukje. Ik zie haar steeds dichterbij komen. Voordat ik Nina raak zie ik haar in paniek achterom kijken en dat is het laatste wat ik zag.

Mijn grip verminderd waneer ik over haar heen ben gereden. Het beeld van de paniek in Nina haar ogen zal ik nooit meer uit mijn hoofd krijgen maar ik heb geen spijt van wat ik heb gedaan.

''HARRY JE MOET STOPPEN, JE HEBT HAAR AAN GEREDEN!! MISSCHIEN IS ZE WEL DOOD, HARRY!!''

Sanne ik volkomen in paniek en helemaal de weg kwijt. Ik luister niet naar haar en rij gewoon verder. Ik voel niks van emotie. Dit waarschijnlijk wat ik nodig had want de woede is ook verdwenen. Sanne daar in tegen is hartverscheurend aan het huilen en de tranen stromen over haar wangen. ''J-je hebt haar dood gereden.'' ''Dat weet je niet.'' antwoord ik rustig.

Wanneer we stoppen voor het huis is Sanne aan het hyperventileren. Ik pak haar bij beide schouders en zorg er voor dat ze me aan kijkt. ''Babe, je moet nu even rustig worden. Kijk me aan het is belangrijk dat je niks zegt. Kan je dat denk ik je?'' Ze knikt van ja maar daar neem ik geen genoege mee. ''Antwoord.'' ''J-ja.''

Ze veegt haar uitgelopen mascare weg onder haar ogen en ik begeleid haar door de voordeur.

OEHHH VONDEN JULLIE HET NIET SPANNEND? HAHAH. IK DOE M'N BEST :P

UGHH MORGEN WEER SCHOOL, STERKTE MENSEN !

Hard To Get ft. One DirectionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu