UKALA ÇOCUK

176 2 0
                                    

       Damla

  Onu sinir etmek hoşuma gidiyordu. Bugün de hiç alışık olmadığım ve yapmadığım bir şekilde, ukalalık yapıp onu güldürmüştüm. Aman o da zaten her şeye gülüyor. Salak mıyım neyim? Hem ona bırak peşimi diyorum, hem de ben onunla uğraşıyorum. Şimdi bunun da sadece sevmek ile bir alakası olabilirdi. Ama aklımda o kadar şey var ki, yani nasıl desem, benim hayatımda erkek olarak sadece babam varken, şimdi ben Serkan' ı sevemezdim. Ben eğer ona güvenirsem, Serkan'ın beni bırakmayacağı ne malum. Şuan seviyor olabilir hatta onu bile bilmiyorum, garanti veremem sadece sözde "seni seviyorum" diyor, ama belki de yalandır yani ne bileyim, bir anlık bir sevgi de olabilir? Ben ona karşılık versem belki de sevmeyi bırakacak. Ben bu güne kadar hep kararlılığımı gösterdim. Bana da "seni seviyorum" diyen çok oldu. Ama ben hiç birisinde bu kadar düşünmemiştim. Yoksa, yok yok olabilir mi? Yok be ne sevcem ben o salağı. Yalakadan başka bir işe yaramıyor, işim olmaz. Kızım kendine gel mal mısın sen? Ben ki Naz'da bile olabildiğince sert çıkıştım. Şimdi ben aynı hataya düşemezdim. Senin kuralın neydi Damla, sevgili olmak, sevmek boş işlerdi. Beni sevebilir ama bu benim de onu seveceğim anlamına gelmez. Her seveni sevseydik, ohoo çok işimiz vardı bizim. Zaten dediğim gibi bana çok, "seviyorum" diyen oldu ama karşılık vermedim. Şimdi de karşılık vermeye hiç niyetim yok. Haha "iki not yazdı, iki bana baktı, iki seni seviyorum" dedi diye, ben bu yere göğe sığdıramadığım kalbimi, ele avuca vercek değildim heralde. Böyle bir şey yapmaya da niyetim yoktu zaten. "ROMANTİK ÖKÜZ" diye napim yani, olabilir! Allah vergisi ama şimdi gerçekten, "öküz" hakkını yemeyelim. Ya benim anlamadığım çocuk alınmıyor da, yani bana biri "öküz" dese gebertirdim onu. Öküz deyince de aklima geldi. Şimdi böyle düşününce de gülüşü, sesi, gözleri, saçları... Amaaan ne bilim işte gıcığın teki! Bir kere çok ukala, yani benim onunla ne işim olabilir ki? Salak işte... Ama ne yalan söyleyeyim şimdi, yine duymasın ama galiba HAYALİMDEKİ ÖKÜZ o...

KALBİM OLUR MUSUN?..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin