pozitif

30 1 0
                                    

Korkuyordum herşeyden önce koruyamamıştım kendimi.sımsıkı kapadigim gözlerimi nihayet açabildim teste baktım pozitif ... Ağlayıp feryad etmenin bir yararı yoktu. Düşdüğüm boşluktan çantamıda alıp çıktım bir dolmuşa bindim .gözlerim uçsuz bucaksız mavilikten ayıramıyordum aslında utanıyordum sanki insanlar işlediğim günahın farkındaymış gibi bana bakıyorlardı. Dolmuşta bir beyefendi kayıkhane de inecek var diyene kadar geldiğimi bile fark etmedim adamın arkasından hızlıca indim.Gelmiştim gelmesine ama cesaretim yoktu nasıl açıklayabilirdim ona bunu nasıl söyleyebilirdim ben gitmek istemesem bile ayaklarım beni onun karşısına kadar götürmüştü.o günden sonra hiç görüşmemiştik sakalları uzamış gibiydi.beni gördüğüne sevinememişti bunu hissediyordum. Karşıma dikildi . yine o gecenin hesabını mı sormaya geldin. Yüzüme çarpıp yere düşen sözlerine baktım uzunca bir süre. Daha buraya bu şekilde gelmeye devam edecek misin.bak o gece hataydı.artık söylemeliydim. Yusuf ben hamileyim. Yüzünde anlamsız bir ifade oluştu daha çok tiksinmiş gibiydi.ben sana o gece söylemiştim istiyorsan eğer benimle ol bundan sonra olacak hiçbirşeyin sorumluluğunu kabul etmiyorum git başının çaresine bak o***pu sürtük .kolumdan çekiştirerek beni yere fırlattı karnımdaki çoçuğun onun olmadığını yok sayarak..

Zor HikâyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin