Koca dört ay beklerken uzun ama zaman geçipte geriye bakınca kısa.. 4 ay koskoca dört ay sensiz sevgisiz ve yapayalnız geçti sevgilim.bebeğimiz biraz daha büyüdü içimde.yeni haber almıştım yusuftan geri gelmişti kısa bir süreliğine içimde iki şeyle kavga ettim durmadan gidip onu son kez göreyim mi yoksa unutup sileyim mi. Muratta işe gitmişti bu bir fırsat gibiydi benim için ama utanıyordum murat bana bu kadar yardımcı olurken ben onu hep sırtından vuruyordum. Ama dayanamıyorum onu bir kaç saniyede olsa görmek istiyordum. Hazırlandım bir taksiye bindim artık hamileyken çekilmiyordu dolmuşlar.arabanın penceresini sonuna kadar açtım içeriye dolan rüzgar saçımda oyalanırken dışarıyı seyrettim caddenin her köşesinde yusufla taze bir anım vardı.kayıkhanenin önüne Gelmiştim.heyecandan ücreti bile ödemeyi bile unutmuştum ama taksici hakkı olan parayı istedi .hemen verip dışarıya çıktım .yavaş yavaş ona ait olan kulübe nin önüne geldim zamanlamam iyiydi balığa çıkmaya hazırlanıyordu önceden gelip onu yakalamıştım .ooo sen mi geldin?piç*ine bi yuva bulmuşsun duyduğuma göre.!! O bu sözleri söylerken hiç rahatsız olmadı ikimizde biliyorduk bu çocuğun piç değil kendi çocuğu olduğunu ama kabullene miyordu.çünkü benimle sevdiği için olmamıştı .sadece amacı tatmin olmaktı.Arkasını dönüp gitmek üzereyken ağzımdan dökülen bir kaç söz onun yolunu kesti .4 aylık cinsiyetini öğrendim..duraksadı bir kaç saniyede olsa gözleri bebeğimin üzerindeydi.sonra gözlerini karşısındaki denize dönerek sordu..pekala ne?bu soruyu merak ettiği için mi sormuştu yada gerçekten beni ve bebeğimi biran içinde olsa önemsemişmiydi. Kalbim hızla çarpmaya başlamıştı.ve soluksuz bir cesaretle Balık bereketli geçer umarım. Ve arkamı dönüp yürümeye başladım.bilmesi hiçbirşey ifade etmeyecekti.sen benim için bir Yusuf masalı gibiydi.Ama sonu masallardaki gibi bitmedin elveda sevgilim ... Eve dönmüştüm.Murat evdeydi çok büyük bir öfkeye kapılmış gibiydi yanına gidince üstüme yürüdü.korkmuştum bağırmaya başladı. Gelir gelmez yine koşarak ona gittin değil mi? Aptal mısın sen söylesene aptal mı?karnın da bebeğinle ortada bıraktı seni sana sahip çıktığım halde bana nasıl ihanet edersin!! Düğün gecesi ellerimi tuttuğu elleriyle bana sert bir tokat atmıştı.saniyeler içerisinde yerdeydim.dudağımın kenarından akan ve yere damlayan kanın sesini duyacak kadar sessizdik.son duyduğum eve terk eden muratın ayak sesleriydi.duvarlara tutunarak odama gitmiştim yatağa girip ağlamaya başlıycaktım ki karnımdaki kıpırdanış beni heycanlandırmıştı.bebeğim ilk tekmesini atmıştı..