Bütün aile fertleri harıl harıl isim düşünürken benimse yaptığım usulca bir köşede yas tutmaktı.Bebeğimin her tekmesinde karnımda dönüşünde etim lime lime oluyor acılarımı taze tutuyordu. Umutsuzdum fazlasıyla ve yeterince bıkkın .kaçmak istiyordum ama karnımdaki yük fazlasıyla ağırdı.koskaca 7 aylık bir bebek. zaman hızlı bir yarış atıydı kimsenin onu tutmaya gücü yetmiyordu. Murat çok hızlı değişmişti her gece bana zorla dokunuyor ve en sonunda benimle beraber ağlıyordu.Böyle olsun istemezdim hazmedemiyorum karnındaki bebeğin onun oluşunu özür dilerim özür dilerim ...ve sonra uyuyordu ve koca bir geceyi azap içinde geçiriyordum. Onu bitince ise şiddete başvuruyordu.ben ise iki tercih arasında araftaydım.ve çoğu zaman uçsuz bir cehennemde. Annemin odaya dolan sesiyle sırtımdan aşağıya kocaman bir ürperti indi.kızım kapıyı açık unutmuştum mazallah eve bi şey dadanmamış.Bu sesi nerde duysam huzurdu...yanına gidip boynuna sıkıca sarıldım bebeğim annemle benim arama girmiş sanki oda bize sarılıyor gibiydi.çay kurabiye muhabbet derken çantasından bir çift beyaz patik çıkardı ve uzattı. Sonra karnımı okşadı güle güle giy torunum dedi.oturmaktan ayaklarının uyuştuğunu ve çok oturduğunu bahane ederek kalktı.kapıda vedalaştık.Birgün haberleşelim alize kocanıda alıp yemeğe gelirsiniz. Koca kelimesi kulaklarıma ağır gelmişti.kelimeler rötarlı da olsa havalandı dudaklarımdan.Tamam annem..kapıyı kapatıp cama çıkmıştım.Annemle murat kapıda karşılaşmış ayaküstü laflıyordu.murat bir kaç saniyeliğine başını yukarı kaldırdı beni fark etmişti sinirlendigini hissedebiliyordum.Hemen toparlanıp içeri girdim çok sürmemisti içeri girdi.. Camda ne yapıyorsun sen..iyice saçmalıyorsun.Annene bakıyordum!Ellerini saçlarının üzerinden iki kere geçirdi bir iki adım daha yaklaştı ve sesi yükseldi.. O adam burdan defolup gidene kadar bu evden ayağının ucunu bile çıkartamazsın!!! Yusuf henüz buradaydı.dudaklarım benden habersiz kıpırdadı.tebessüm ettiğimi belki ben fark etmemiştim ama birileri fark etmişti.önce bir ıslık sesi sonra sol omzuna düşen bir acının iniltisi.murat kemeriyle hırsını alıyordu bu kez.kemerin tokası dudağıma çarptı sızlıyordu .düşmüştüm ayaklarının dibindeydim .elindeki kemeri yere attı.rahat bırakmasını ümid ediyordum yanılmışım karnıma sert ve bi o kadar acı bir tekme attı. Soluksuz çığlıklar atmaya başladım canım yanıyordu..Durmuştu.eğildi kuçagina almıştı.kollarındaydım .nereye gidiyorduk bilmiyordum.sessizliği bozan bir ses korkma!!!kan kokusu ve onunla gelen soluksuz bir yakarış Bebeğimi benden alma!!.........