Bradleyvel végül megegyeztünk, hogy elvisz engem egészséges cuccokat venni.
- Te is futsz. Adhatnál nekem tanácsokat, hogy mégis mit egyek és hogyan érjem el a tökéletes alakot.
Nagyokat sóhajtozott már a mondanivalóm kellős közepén.
- De mondtam, hogy neked nem kell edzened!
- Figyelj, muszáj edzenem! Megkötöttem egy alkut a barátaimmal és azt tudni kell, hogy nem szeretek veszíteni. A másik meg az, hogy nagyon nem vagyok megelégedve magammal. Van egy szupermodell barátnőm és elég gázul nézek ki mellette. Rá tapadnak a pasik, engem meg észre sem vesznek.
- Téged azért nem vesznek észre, mert eddig Petersonnal voltál. Most már teljesen más a helyzet, hidd el!
- Ugyan – legyintettem. –Már az egész iskola ribancnak gondol.
- Nem gondolnak ribancnak! – jelentette ki, majd az ajkába harapott. – Csak páran rájöttek az egyességünkre.
- Hogy mi van? – pattantam fel.
- Figyelj, fogalmam sincs, hogy mégis honnan tudták meg, csak ma hallottam a folyosón, hogy két csaj erről beszélt.
- Jézusom, te elmondtad valakinek? – háborodtam fel.
- Dehogy mondtam – emelte fel a hangját. – És te?
- Soha.
Mikor megálltunk a bevásárlóközpont előtt, hirtelen Brad telefonja megcsörrent, majd a kijelzőn jelent meg egy rövid kis szöveg.
Emma: Átjössz ma? Beszélnünk kell...
Nem tudom, hogy miért, de automatikusan elkezdtem forgatni a szemeimet, pedig egész végig azt akartam, hogy Bradnek sikerüljön Emmával.
- Azt hiszem, hogy én...most... - suttogta.
- Persze – kinyitottam a kocsiajtót. – Hazamegyek busszal.
Erőteljesen becsaptam az ajtót, majd a buszmegálló felé indultam.
- Catherine – futott utánam.
- Figyelj, Simpson! Ha nekem nem jött össze Scottal ez a visszaszerzéses dolog, akkor legalább te próbálkozz be Emmánál. Kettőnk közül legalább te legyél boldog. Menj és beszélj Emmával!
- Biztos? – húzta el a száját.
Na ez fájt. Azt hittem, hogy legalább felajánlja, hogy hazavisz vagy még bemehetünk megvenni nekem a futáshoz szükséges cuccokat. Ehelyett inkább otthagy a buszmegállóban és elmegy.
- Biztos! – bámultam a cipőmet.
Odajött és megölelt. Esküszöm, hogy még senkitől nem esett olyan jól egy egyszerű ölelés, de mire észbe kaptam, ő már beszállt az autóba és elhajtott. Időközben még az eső is elkezdett esni, én meg szomorúan ballagtam a buszmegállóba. Észrevettem, hogy legördült néhány könnycsepp az arcomon, de nem foglalkoztam vele. Végül úgy döntöttem, hogy sétálok hazáig, úgyis ki szerettem volna szellőztetni a fejemet.
Beléptem a házba, ahol csend és sötétség fogadott. Sejtettem, hogy Alison, a húgom nem lesz otthon. Ha azt mondanám, hogy éppen az iskolában van és nagyban tanul, akkor óriásit hazudnék.
Tárcsáztam is azonnal a számát.
- Ali, hol vagy? – szóltam bele a telefonba, miközben a konyhában járkáltam fel-alá.
- Vásárolok – szólalt meg jókedvűen.
- Hál' istennek – suttogtam.
- Gyere! Annyira sok szép ruci van. – nevetett.
A húgommal mindig is jó volt a kapcsolatom, viszont nem nézem jó szemmel amiket csinál. Iszik, cigizik és ráadásul bulizni is eljár minden hétvégén, mindezt úgy, hogy anyáéknak hazudik. Tudom, hogy sok mindenen ment keresztül az elmúlt évek során. Két éve meghalt az egyik legjobb barátja és sajnos ez teljesen megváltoztatta. Akkor, amikor ez megtörtént Alison hetekig nem ment iskolába, alig evett és mikor felkerült középiskolába rossz társaságba keveredett. Sokszor segítettem neki hazudni anyáéknak, de utáltam minden egyes percet, mikor falaztam neki. Csak jó nővér akartam lenni.
- Nem lehet sajnos – sóhajtottam fel. – Nincs erőm.
Kinyitottam a hűtőt és rájöttem, hogy már napok óta nem is mentem el bevásárolni.
- Mi a baj, Cat?
- Pasi ügy – feleltem.
- Na akkor viszek jégkrémet és egy romantikus film mellett elmondod, hogy mi a baj.
Felnevettem és megkértem, hogy a vásároljon is be, mert nem akarok éhen halni ameddig anyáék nincsenek itthon.
Mikor már a sokadik szekrényt néztem át kajáért kutatva, megrezzent a telefonom.
Brad: Sikerült beszélnem Emmával. Újra összejöttünk :) Nagyon köszönök mindent, Cat!
Az üzenet elolvasása után elsírtam magam.
Jézusom:ooo
Sziasztoook<3
Már lassan egy hónapja, hogy nem tettem fel új részt:o
Nagyon sajnálom:( Két hétig Erdélyben voltam és nem volt internetem:D
Viszont előre megírtam négy részt is, szóval most már folyamatosan teszem fel őket:)
<3
YOU ARE READING
Real Lies, False Truth (HU) Brad Simpson Fanfiction
Fanfiction„Kedves Brad Simpson, mondtam már, hogy jelenleg téged utállak a legjobban a világon? Ha nem, akkor most elmondom miért. Először is... hogy tehetted ezt velem?..."