Everything I didn't say (Catherine levele)

378 39 11
                                    

„Kedves Brad Simpson,

mondtam már, hogy jelenleg téged utállak a legjobban a világon? Ha nem, akkor most elmondom miért. Először is... hogy tehetted ezt velem?...Ezt a levelet tudod mikor írtam meg először? Másfél hónapja, mikor láttalak a házad előtt kinyomni a hívásomat és elhajtani. Aznap este leültem és megírtam ezt a levelet. Akkor még sebezhető voltam, mert agyon bőgtem már magam és úgy írtam le a gondolataimat. Másfél hónap után már nem ezek az érzések kerülgetnek. A régi levelet kidobtam, ez lenne most az új és utolsó. Akkor még tényleg elhittem, hogy visszajössz, de a második hét után feladtam a hívásokat és az üzeneteket. Feladtam mindent veled kapcsolatban. Elkönyveltem annak, hogy ennek így kellett lennie és megérdemeltem valamiért. Nem mondom azt, hogy nem érzek irántad már semmit, de tudnod kell, hogy mennyire szerelmes voltam beléd. Talán ha újra meglátnálak, újra beléd szeretnék. De nem látlak Bradley, mert itt hagytál. Leszögezném,  hogy ez nem egy hülye szerelmes levél, amit az oviban írtunk és semmi köze nincs hozzá. Nevezném inkább egy búcsúlevélnek, amiben végleg elengedlek. Másfél hónap hosszú idő, nem gondolod Bradley? Azért szólítalak a neveden, ugyanis te ezt el fogod olvasni. Régen úgy voltam vele, hogy csak magamnak leírom az érzéseimet, de mára már nem. Olvasni fogod, érezni fogod azt amit én megéltem. Szóval sok dolog történt. Mesélek is, oké? Első nagy dolog: Emmával jóba lettem. Jól látod. Minden szünetben együtt bőgtünk utánad a lánymosdóba még az első hetekben. Jézusom, de gáz ez így visszagondolva. A baj az, hogy eleinte még csak te voltál a közös témánk. Utána mikor jobban megismertük egymást, rájöttünk mennyi közös van bennünk. Bizony, innen is látszik, hogy mennyire ugyanolyan partnereket válogatsz meg. Képzeld Bradley, arra is rájöttünk ketten, hogy miközben Emmával voltál egy ágyba, mégis nekem írtál vagy mikor velem voltál együtt, mégis utána egyből hozzá mentél. Vicces nem? Második dolog: A suliban azt pletykálják, hogy turnézni vagy és azért tűntél el. Érdekes, ugyanis ez igaz lehet. Az internet szerint, most éppen Amerikában lehetsz. Még jó hogy szóltál, hogy el fogsz tűnni két hónapra. Tudod mi fáj a legjobban? Mondjuk ki. Lefeküdtünk. Ezek után másnap te szó nélkül itt hagysz, immáron már másfél hónapja. Nem lényeges, de tudnod kell, hogy meg foglak találni. El fogod olvasni ezt, bármibe kerüljön. Tudatni szeretném, bármi történjen, hogy én már nem szeretnék tőled semmit. Ennyi elég volt belőled. Köszönöm az eddigi élményeket!

-Catherine"


GYEREKEK! Nem bírtam ki, hogy ne tegyem fel az előző rész után a levelet is azonnal:D



Real Lies, False Truth (HU) Brad Simpson FanfictionDonde viven las historias. Descúbrelo ahora