19.

363 30 5
                                    

Sziasztookk!

Először is, ha van kedvetek, nézzetek be  Csokigyilkos - hoz, hiszen szuper sztorikat ír😍😍

Legyen szép napotok!💗💗



- Na megváltoztam? - kérdezte reggel Brad, mikor reggel felkeltünk.

- Hmm... - forgolódtam. - Még hiányzik valami.

- Mi? - pattant fel. - Catherine, én már minden tőlem telhetőt megtettem.

- Valami kajára gondoltam, te hülye - nevettem.

- Ja, az már más - mosolyodott el. - Na megyek hozok palacsintát.

  Kipattant a szemem, felgyorsult a szívverésem, ahogy ránéztem.

- Hozol palacsintát?

  Elröhögte magát, majd kiment a szobából.

  Már rég elkészültem, mikor Bradley visszaért a kajával. Egyből letámadtam és már ettem is a palacsintát. Kicsit sem nézhetett hülyének.

- Eljössz ma velem a koncertünkre?

  Majdnem kiesett a falat a számból. Még sosem kért meg, hogy legyek ott vele koncertjükön.

- Per...persze - mosolyogtam. - Mikor lesz?

  Ránéztem az órára. 11:36.

- Ma este hatkor, de nem sokára el kell indulnunk.

  Az utolsó palacsinta falattal szemeztem, majd halkan megszólaltam.

- Ebédelni fogunk valahol?

- Cat, lassan dél van és most reggelizünk. Még az ebédre szerinted mikor fog sor kerülni? Még akkor nem is leszel éhes.

- Bradley én már éhes vagyok - jelentettem ki.

  Kinevetett.

- Ne röhögjél, Simpson! Azt hitted, hogy beállítasz három kis palacsintával és elég lesz? Ez nekem nem elég! Menjünk el ebédelni! MOST!

- Elképesztő vagy, Catherine Adkins! - nevetett még mindig.

Nincs mit tenni. Food is life.

* * *

  Délután ötkor már rég a koncert helyszínen voltunk, ahol éppen már próbáltak a srácok. Lassan kezdődött a koncert, mikor Emma (!( beállított.

- Te mit keresel itt? - háborodtam fel.

- Ezt tőled is kérdezhetném - forgatta a szemeit.

- Engem elhívott Bradley - jelentettem ki büszkén.

- Engem is.

  Ez fájt. Most komolyan elhívta volna? Szerencsére éppen akkor jelent meg a hátam mögött és vonta kérdőre Emmát.

- Minden eddigi koncerten itt voltam, ezt se hagyhatom ki - magyarázkodott a lány.

- Vége van, Emma. Elmondtam pár nappal ezelőtt.  - jelentette ki Bradley, ami bevallom nagyon jól esett.

  A lány fogta magát és lelépett.

- Jól vagy? - kérdezte tőlem Brad.

- Persze - majd adott egy puszit és visszafutott a fiúkhoz, hogy folytassák a próbát.

  A koncert nagyon jól sikerült, szuperül éreztem magam. Sosem éreztem még magam ennyire szeretettnek. Bradley a koncert végén az utolsó dalt nekem küldte, mire rám kacsintott. Ez annyira jól esett, hogy legszívesebben  elsírtam volna magam.

Real Lies, False Truth (HU) Brad Simpson FanfictionOnde histórias criam vida. Descubra agora