Vote ve yorum...
* Medya😍 "
Hemen uykuya daldım ama uyanmam fazla uzun sürmedi. Onun yanında heycandan uyuyamadım. Ellerini uyuken belimden çekmiş olmalı ki rahat rahat hareket edebiliyorum. Fırsattan istifa de kolumu başımın altına alıp, onun uyurken daha da kusursuz olan suratını inceliyordum. Ellerimi saçlarına görürüp götürmemek arasında kalsam da, duygularıma yenik düştüm. Ellerimi nazikçe saçlarında gezdirdim öyle yumuşaktı ki resmen saçlarını kıskandım. Ellerimi saçlarında uzunca gezdirdikten sonra yanağına öpücük kondurdum.
" Bunları benim sana yapmam gerekirdi. " dedi, gülerek. Madem uyumuyorsun gözlerini falan aç, ben sapık diyorum kimse inanmıyor bana.
" Aslında çok hoşuma gitti, Hee Sook her zaman yapabilirsin. "
Yorganı tamamıyla suratıma çektim ve iyice sarıldım. Beni nasıl bu kadar utandırıyor? Yorganı üstümden çekti ve konuşmaya başladı:
" Utanmasana! Başkası olsa dibime düşerdi sen benden utanıp kaçıyosun! Küstüm! "
Sanırım ona küçük bir oyun oynaya bilirim hatta oynamalıyım bence, içimden cadıların yaptığı türde cani cani gülüyordüm çünkü dışa vurdurmamak önemli. Chanyeol'a yaklaşıp öpecek pozisyosa geldim ve " istediğin şey bumu? " dedim, o ise kafa sallamakla yetindi. Biraz daha yaklaşık kısa bir süre gözlerine baktım ve doğrulup hemen kaçtım. Direk oturma odasına girip kapıyı kitledim, Allah'tan karanlıkta düşmedim.
" Hee Sook! Bunu yapmamalıydın! Ödeyeceksin! "
" O kadar büyüt e Chanyeol, alt tarafı öpmedim. "
" O zaman çık odadan! "
" Seninle uyuyamıyorum Chanyeol! Heycanlanıyorum ve aşırı derece de bunalıyorum. "
" Seninle yaşadığım da ne yapacaksın? "
" Sanırım sen içerde yatarsın. " dedim ve güldüm.
" Hayır Hee Sook! Sen alışacaksın. "
" Chanyeol ya hayranlar benden nefret ederse ve tehtit nesajları falan alırsam? "
" O zaman bende EXO-L'lerden nefret eder ve onları tehtit ederim! Benim olanı kimse üzemez! "
Son söylediği cümle üzerine ister istemez kızardım ve utandım.
" Kapıyı açacak mısın? Geçmişten ve gelecekten konuşalım. "
" Gelecek? "
" Sen ve benim olduğum anlar. "
Kapının dibinde olduğum için kapının kilidini yavaşca çevirip açtım, Chanyeol'de kapıyı itip içeri girdi. Bana yaklaştı ve elimden tutup yatak odasına götürdü. Odaya girdiğimizde ikimizde yatakta bağdaş kurup oturduk.
" Hee Sook! Gece lambasını açar mısın? Yüzünü göremiyorum. "
Gece lambasını açtım, Chanyeol' de kendi tarafındaki gece lambasını açtı ve konuşmaya başladı.
" Sen benim her şeyi mi biliyorsundur, sen kendini anlat bana. Her şeyi eksiksiz! "
" Gördüğün gibi tek başıma yaşıyorum ailemle konuşmuyorum! Neden diye soracaksın, bunu biliyorum. Şiddetli geç- "
" Sana şiddet mi uyguladı? Bunu onun yanına bırakmayacağım! "
Chanyeol sinirlenmişe benziyor ama o adam için deymez...
" Evet şiddet uyguladı ama geride kaldı zaten ben önemsemiyorum ve senin de önemsemeni istemiyorum, lütfen! "
" Ahh! Peki devam et! "
" İki yıldır tek yaşıyorum. Yirmi yaşındayım. Seul' de doğdum ve büyüdüm. Atletizmciyim (Y/N: Ben atletizimci olduğum için burda da kullanmak istedim (ฅ>ω<*ฅ) ) branşım kısa mesafe ve uzun atlama aynı zamanda mankenlik yapıyorum, aslında ünlüyüm de dene bilir. Herkes sporcuları tanıyor ve dışarda beni görenler imza ve resim çekinmek istiyor.Bir sürü kupam ve madalyam var. En sevdiğim renk mavi aslın da her tonunu seviyorum. Hobilerim spor yapmak, uyumak, yemek yemek, SM ve YG binasının önünde takılma- "
" YG ne alaka? "
" Bölmesen şaşardım zaten! Nam Joo Hyuk var, o benim bebeğim olur. "
" Bir de Joo Hyuk eksikti! Baekhyun ve Sehun'dan sonra! "
" Ama çok çekici değiller mi? "
" Hah! Onlar mı çekici? Bur da ben varken? " ( Y/N: Cenyöl annem kusura bakma ama ablanın bias Nam Joo Hyuk yani o daha çekici. Sen benim iki numara ԅ(¯﹃¯ԅ) )
" Bir daha bölersen anlatmayacağım! Hobilerime devam ediyorum iş yapmayıp boş boş telefonla oynamak, film izlemek, şarkı dinlemek, resim çekinmek ve kitap okumak. Fobilerim sabah erken kalkmak, pislik, böcekler, yemek yememek. Sevğim yiyecekler ramen, kimchi, suşi, dana eti, tavuk, makarna. Sevmediğim domuz eti herkesin aksine nefret ederim çiğ ahtapot ve çiğ balıktan da nefret ederim. "
" Seninle çok işi. Var Hee Sook. "
" Nedenmiş o? "
" Yarışmalara giderken yarım atlet giyeceksin, şort ve tayt giyeceksin? Onun haricinde yemek seçiyorsun? "
" Yarışlara malesef başka bir şeyler giyerek gidilmiyor ve evet seçiciyim. "
" Yaşın kaçtı? Söylemedin. "
" Söyledim Chanyeol! Yirmi yaşındayım! "
" Benden üç yaş küçüksün "
" Ovot! "
" Yah! Çok tatlı oluyorsun tekrar öyle konuş. "
" Yoh! Çok totlo oloyorson tokror oylo konoş. "
" Hee Sook tam benim tipimsin. Birde boyun kaç onu söylemedin. "
" Bir metre yetmiş beş santim "
" Diğer kızlara göre uyunsun Hee Sook, zaten uzun birine ancak uzun biri yakışırdı. "
Bir gündür beraberiz ama ben çok mutluyum, yanında hiç olmadığım kadar güvende ve huzurlu hissediyorum. Umarım hiç ayrılmak zorun da kalmayız, sanırım o da benim ideal tipim. Chanyeol beni izliyor bende onu izliyordum, bu pozisyon fazla uzun sürmedi çünkü Chanyeol beni öptü!
" Heyy! Öpmemeliydin! "
" Seni her zaman öpebilirim Hee Sook, çıkma teklifimi ederek bunlara izin vermiş oldun. "
" Hah! Evet demeyle her şeye izin vermis olmuyorum ve ayrıca sen bu eve gelince kural koyacağım bunları bil! "
" Ne gibi kurallar bunlar? "
" Katı kurallar Chanyeol! "
" Am- "
" Şimdi uyuyalım. İyi geceler, bay Park sapık Chanyeol. "
" İyi geceler, Bayan Park güzel bacaklı Hee Sook. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Park Chanyeol Kakaotalk/ Texting
Fanfictionİsimsiz: Merhaba☺ Pcy: Merhaba, kimsin? İsimsiz: Bende bilmiyorum ki Pcy: Woow gizli bir hayran heycanlı İsimsiz: Bekle ve gör Pcy: Diyosun, hep böyle bir şey istemişimdir İsimsiz: Haha Bende seni istiyorum