2.7

2K 144 17
                                    

Vote ve yorum...

        
Hiç konuşmadan, uyumadan üç saat aynı pozisyonda kaldık. En sonunda sessizliği Chanyeol bozdu.

" Hani senin şu soru cevap oyunun vardıya onu oynasak? Üç saattir yatıyoruz sadece? "

" Olur, ilk soru sana ait. Sorduğumuz sorulara biz de cevaplayacağız. "

" Ben olmasaydım, bana hiç mesaj atmamış olsaydın şuan ne yapıyor olurdun? "

" Ben kendimi daha çok antiremanlara veriyor olurdum. Neredeyse her gece on bir gibi falan eve geliyor,ve biraz yorgun olurdum. "

" Gece on bir de neyin nesi? "

" Evde tek kalmak istemediğim için kalkar kalkmaz antiremana gidiyordum, haliyle de eve geç geliyodum. Evi yatmadan yatmaya kullanıyodum. "

" Aslında benim de senden farkım yok. Arada üyelerleyim geri kalan vaktim pratikle veya şarkı sözü yazmakla geçiyor. "

" Ben soruyorum. Bunu merak ediyorum, Suho mu zingin yoksa sen mi? "

" Sen daha zenginsin "

" Birazcık doğru olabilir. " dedim ve sırıttım.

Chanyeol telefonuna bakıp " woah zaman ne kadar hızlı geçiyor, saat altı buçuk gitmemize bir saat var. Hazırlanıp şirkete gidelim. " dedi.

" Ne yani hiç uyumadık mı? "

" Sanırım bu sefer uçakta uyuyacağız. "

" O zaman hazırlanalım. "

İkimiz de yatak odasına geçtik o valizden, bense dolapta asılı olan kolları dantel detaylı olan beyaz elbiseyi ve çoraplarımı alıp banyoya girdim. Bu sefer kapıyı kilitlemedim çünkü ona güveniyorum. Üstümdekileri çıkartıp, hemen giyindim ve Chanyeol' e seslendim " sevgilim giyindin mi? "  kısa bir süre sonra ' gelebilirsin ' diye seslendi. Banyodan çıkıp odaya geçtim. Beni süzdükten sonra yaklaştı ve beni duvatla arasına aldı. Sonra da kulağıma " sen çok yaramaz bir kızsın Hee Sook, seni uyurmama râmen her zaman kısa giyiniyorsun. Bir gün kendime hakim olamayacağım! " dedi ve dudaklarını benimkilere bastırdı. Nefes almak için ayrıldık.

" Ben yaramaz değilim! Sadece elbiselerim böyle! "

" O zaman bir ara elbiselerin boylarını uzatalım. "

" Hadi hazırsak çıkalım. " dedim ve kendi valizimi çekip kapıya kadar getirdim.

" Asansöre binelim, bu şekilde indiremeyiz. "

...

Exo'nun pratik odasının önüne geldiğimizde içeri geçtik. Chanyeol hepsiyle tokalaştıktan sonra, ben de el sıkıştım. Boş bulduğumuz yere geçip oturduk. Herkes telefonlarıyla oynuyordu ben Sehun'la konuşuyordum.

" Hee Sook, tatil dönüşü geleceğim size geleceğim. "

"  Tamam " dedim ve güldüm.

" Seninle konuştukça sana daha çok ısınıyorum. "

" Teşekkür ederim "

" Hadi gidelim yoksa geç kalacağız. "

Chanyeol elimi tutup beni dışarı çıkarttı. Valizleri daha önceden arabaya bıraktığımız için, taşımamıza gerek kalmadı. Arabaya geçip en arkaya Chanyeol'la birlikte oturduk.
Kafamı göğsüne koydum ve " birazcık uyusam burada uyusam sorun olmaz değil mi? " dedim. Elimi öptü ve ' olmaz ' dedi.

Baya kısa yazdım diğer bölüm de kaldığım yerden devam etmek istedim. Yb'yi yarın atacağım...


Hee Sook ve giydikleri...

Bu arada kombinleri hep bölüm sonuna koyarım.

Park Chanyeol Kakaotalk/ TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin