" Hadi ama Chanyeol " Hee Sook sevgilisine karşı yüzünü buruşturup baktı. Chanyeol' da gözünü yoldan ayırıp, Hee Sook' a dilini çıkardı.
" Evde ne yapacağız Chanyeol? " Cevabını bildiği soruyonun, cevabını bir kezde sevgilisinden duymak istedi Hee Sook ama Chanyeol ona soruyla karşılık vermişti.
" Ne yapmak istersin sevgilim? " Hee Sook, tatlı bir şekilde düşünürmüş gibi yaparken tekrardan Chanyeol'a döndü.
" O hâlde uyumaya ne dersin Chanyeol? " Hee Sook' un içinden deli gibi kahkaha atmak geçiyordu ama kendini durdurdu.
" Ben başka birşeyler düşünüyordum." Diye yanıt verdi, Chanyeol.
Araba evlerinin önünde durduğunda, ikiside inip eve girdiler. Hee Sook yatak odasına gidip kendini yatağa bıraktı.
"Ahh! Çok yorgunum uyumalıyım hemen. "
Chanyeol' de kendini sevgilisinin yanına bıraktı. Hee Sook' u kendine doğru çevirip, dudaklarına yumuldu. Öyle sert öpüyordü, Hee Sook' un dudağı kanamıştı.
" Ahh! " Hee Sook acıyla inledi ama Chanyeol durmadı aksine hoşuna gitmişti. Yavaş yavaş sevgilisinin dudaklarından ayrılıp boynuna yöneldi ve daha sonra kendi üzerini ve Hee Sook' un üzerini çıkarttı.
...
Sabah Hee Sook uyandığında büyük bir ağrıyla karşı karşıya kaldı. Kasıklarına giren bu ağrı unu çıldırtacak gibiydi. Yataktan kalkıp banyoya yönelecekti ki, Chanyeol bileğini kavrayıp tekrar yanına yatırdı.
" Canın acıyor mu? " Chanyeol elini sevgilisinin çenesine koyup kendisine bakmasını sağladı. Hee Sook sadece başını sallamakla yetindi." Sanırım duş alıp, ilaç içmeliyim. " Hee Sook, sevgilisinin yanından kalkıp banyoya ilerledi. Banyoya girip kapıyı kapadı ve küvetin içini suyla doldurdu. Üzerindeki bol tişörtten kurtulup sıcak suyun içine bıraktı kendini. Kasıkları çok fazla ağrıyordu.
Elleriyle kasıklarına biraz masaj yaptı ama nafile. Bu şekilde olacağını biliyordu, pişman değildi asla. Yarım saat kadar banyoda oyalandıktan sonra, banyodan giyinip çıkacaktı ama elbise almauı ihmal etmişti.
" C-Chanyeol! Odadan çıkar mısın? Elbiselerimi almayı unuttum ve giyinmem lazım. " dedi utana sıkıla Hee Sook. Chanyeol kıkırdayıp odadan çıktı, sevgilisini daha fazla utandırmak istemiyordu.
Hee Sook odaya girip dolabının içinden tayt ve bol tişört alarak yatağının üzerine koyup, çekmeceden iç çamaşırlarını çıkartıp üstüne geçirdi ve daha sonra yatağının üzerine bıraktığı üstünü alıp bir çırpıda üzerine geçirdi.
Odaya bir göz attığında fazlasıyla dağınık olduğunu gördü. Öncelikle yerdeki giysileri sepete koyup, yataklarındaki çarşafıda sepete gönderirken yenisini yatakla buluşturdu.
Chanyeol sessizce odaya girip arkası dönük olan sevgilisine sarıldı. " Biraz daha iyi misin? " diye soru yöneltik sevgilisinin boynuna öpücük bıraktı.
" Evet biraz daha iyiyim, hadi yatağa uzanıp dinlenelim." Chanyeol'un elini tutup yağa yatırdı ve kendiside sevgilisinin yanına yattı.
" Seninle birlikte olduğum için hiç pişma değilim, aksine çok mutluyum." Kollarını Chanyeol' e doladı, o da bından hoşnut olmuşcasına Hee Sook' u kendine daha çok çekti.
Biliyor musun Chanyeol, bir birimize ait olmak bana iyi geldi, çünkü sana bir kez daha kat ve kat güvendim sen ise gerçekten güvenilecek birisin. Hayatımda tanıdığım ya da tanıya bileceğim en iyi, samimi ve güvenilir kişisin iyi ki benim sevgilimsin ve yanımdasın.
Küssek ya da darılsakta asla birbirimizi bırakmayalım çünkü biz bir olmayı hak eden insanlarız, ne olursa olsun bu böyle Chanyeol.
Beni çok sev olur mu? Çünkü ben öyle yapacağım. Hiç bir zaman senden vazgeçmeyeceğim. Sen benim ben ise seninim, bu hep böyle kalacak ve kimse değiştiremeyecek. Ben senin her daim savaşmaya hazırım...
Diğer bölüm final bilginize~! Özel bölüm de yazmayacağım^^
Vote ve yorum burakmayı unutmayın~!
Biricik Chanyeol'umuz💕
Bebeğim Hee Sook💙
Merak eden arkadaşlar varmış bu da benim minik ayıcığım~💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Park Chanyeol Kakaotalk/ Texting
Fanfictionİsimsiz: Merhaba☺ Pcy: Merhaba, kimsin? İsimsiz: Bende bilmiyorum ki Pcy: Woow gizli bir hayran heycanlı İsimsiz: Bekle ve gör Pcy: Diyosun, hep böyle bir şey istemişimdir İsimsiz: Haha Bende seni istiyorum