Final

1.7K 107 33
                                    

Sonunda bizim hikâyemizde gerçek oluyor. Hani insanların için çok özel bir gün vardır ya, ha işte ondan.

Chanyeol'le evleniyoruz, hikâyemiz gerçekleşirken ben son dakikalarda aynanın karşısında kendime bakıyordum. Asla Chanyeol' ü çok merak ediyorum, o takım elbisenin içinde nasıl durmuştur.

"Hee Sook?" Tamda onu düşündüğüm anda buraya gelmesi. Bir söz vardır ' iyi insan lafının üstüne gelir ' şuan o durumdayız. Benim rastladığım en iyi insandır kendisi.

" Efendim sevgilim? " sabırsızlıkla cevap vermesini bekledim.
" Gelebilir miyim? " işte söyledi, merakımı giderebileceğim.
" Gelebilirsin "

~Yazar Anlatımı~

Chanyeol, kızın elini tutup konukların yanına gitmek üzere odadan çıktılar. Şuan ikiside birbirinden mutluydu. Belkide tamamen birbirlerine ait olduklarından. Kimsenin onları ayırmaya güçü yetmeyek çünkü onlar bir kere birbirlerine bağlanmışlardı.

...

" Gelini öpebilirsiniz! " Chanyeol bunu duymasıyla hemen, Hee Sook' un dudaklarına yapıştı, konuklar çoşkuyla onları alkışlamaya başladı. Chanyeol karısının dudaklarını öperken sanki cennetteydi. Hee Sook onun yatının anlamıydı.

Onunlar bir ömür geçirecekti, eve her geldiğinde birbirlerini görecekler, üzgün olduklarında ya da korkularında birbirlerine sığınacaklardı. Onları birbirlerine bağlayan bir imza değildi kalpleriydi.

Birbirlerinden ayrılıp sarıldılar, bütün içtenlikleriyle. Hee Sook kocasının kulağına fısıldadı " Sonunda kocam oldun ve sevgilim deme bana. " kıkırdayıp, yanağına öpücük kondurdu ve sevgili kocasından ayrıldı. El ele tutuşup konukları selamladılar.
...

" Sevgilim balayına falan gitmeyelim " Hee Sook bu konuda ısrarcıydı. Evleneli neredeyse bir saat olmuştu ve şimdidi bunu konuşuyorlardı. Chanyeol, Hee Sook' u dinlemeden kucağına aldı ve odalarına çıkardı.

Karısını yatağa bıraktı ve kendiside yanına yattı. Baştan sona herşeyi düşündü. Hee Sook'un ona mesaj atmasını, ilk kavgalarını, kıskançlıklarını. İlklerini hep onunla yaşamıştı, bunu onu mutlu ediyordu.

" Hee Sook iyi ki bana mesaj attığında seni engellemek yerine seninle konuşmaya başladım. Çünkü sen hayatımda gördüğüm en mükemmel insansın ve bu mükemmel insan benim karım. Sence benden mutlu insan var mıdır? " karısına bunları söyledi.

Hee Sook ise mutluluktan ağlamaya başladı. O da herşeyi baştan sona düşündü. Onun da bütün ilkleri Chanyeol'le idi.

Kollarını kocasını sardı kafasını boyun girintisine sokup, kokusunu içine çekti ve şuan zaman dursa diye düşündü.

Hep benim ol olur mu Chanyeol, başkasına bakma ya da gülme...
O muhteşem gülümsemen hep benim olsun. Seni bırakıp uzaklarada gitsem bırakma beni. Bencillik ettiğimi de düşünme sakın! Hep benim ol istiyorum.

Ve biliyorum sende böyle düşünüyorsun...

Seni Seviyorum Chanyeol, bizim hikâyemiz hep uzun sürecek...

Seni Seviyorum Chanyeol, bizim hikâyemiz hep uzun sürecek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hee Sook...

Damadımız😍😍

Park Chanyeol Kakaotalk/ TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin