2.4

2.3K 176 72
                                    

Vote ve yorum plss...

             
Eve ne kadar taksiyle gitmek istesem de Chanyeol buna izin vermedi, mecburen onların arabasıyla eve gitmek zotunda kaldım. Arabada kimse konuşmuyordu herkes bana ve Chanyeol'e bakıyordu. Sanki bir suç işledik! Uzun bir süre daha sessizlik devam etti daha sonrasında sessizliği bozan Sehun oldu.

" Demek o güzel bacaklı kız sendin. Seni daha önceden ben tanısaydım hic beklemeden sevgili olurdum. Keşke Chanyeol Hyung yerine bana mesaj atsaydın, bir şey daha diyeceğim eğer Chanyeol Hyungla ayrılırsanız benim sevgilim olur musun? "

Benden önce Chanyeol atıldı.

" Olamaz Sehun! Çünkü biz ayrılmayacağız! "

" Hyung ne kızıyorsun sadece şaka yaptım. "

" Neyse Sehun, Hee Sook'u tanıyorsunuz artık. O benim sevgilim. "

" Hyung bir sey daha diyeceğim ama kızma. "

" Söyle Sehun! "

" Hani ChanBaek reeldi? "

Bunun üzerine üyeler dahil bende gülmeye başladım ama ChanBaek reel. Bu EXO'nun çoğu üyesi sapık ya da bana inat yapıyorlar. Sehun'un ergenliklerini biliyordum bana o kelimeyi demesini hiç beklemezdim.

...

Eve benimle birlikte Chanyeol'de geldi. Sanırım ilişkimizi açıkladığına göre bundan sonra burada kalacak. O katı kuralları bu gün konuşmalıyız.

" Hee Sook, benim karnım acıktı sevgilim. " dedi ve masum masum baktı.

" O zaman sen duş al ve mutfağa gel. "

" Tamam sevgilim, bir de bizimkilerden biri benim eşyalarımı getirecek. "

" Tamam "

Mutfağa geçip ne yapabilirim diye düşünmeye başladım. Aklıma Bibimguksu yapmak geldi. En azından kolay yapıyor, zor yemek yapmayı bilmediğimden değil acele etmem gerektiğinden yapıyorum. İlk iş olarak sosu yapmaya başladım. Sosu hazırlamak için bir kasede acı biber ezmesi, soya sosu, pirinç sirkesi, elma sirkesi, şeker, ince kıyılmış sarımsak ve susam tanelerini çırparak karıştırmaya başladım. Hazırladığım karışımı bir kenara itip diğer aşamaya geçecektim ama kapı çaldı. Kapıyı açtığımda yanında iki tane valiz olan Sehun'un yanındaki çantaları içeri aldım.

" İçeri gelmek istemez misin? "

" Gelmek isterdim ama şuan işlerim var. "

" Ahh! Anladım o zaman görüşürüz Sehun. "

" Görüşürüz Hee Sook. "

Valizleri teker teker odaya görüp " Chanyeol, Sehun valizleri getirdi. Buraya koyuyorum, burdan kıyafetlerini alırsın. " dedim ve tekrar mutfağa döndüm. Bibimguksu yapmaya devam ettim. Dolaptan derin bir tencere çıkarttım ve yeterli ölçüde su koydum ve kaynamasını bekledim. Odadan gelen seslerin ardından, Chanyeol'un banyodan çıktığını anladım. Yaklaşık beş dakikanın ardından yanıma geldi.

" Ne hazırlıyosun sevgilim? "

" Bibimguksu "

" Yardım etmemi ister misin? "

" Hayır, saçlarını kuruttun mu? "

" Ayrınlara çok dikkat ediyosun Hee Sook. "

" Sanırım sadece senin için geçerli. " dedim ve güldüm.

" Hee Sook su kaynıyor. "

Su kaynadıktan sonra noodleları ilave ettim ve birbirlerine yapışmamaları için ara sıra karıştırarak üç dakika haşladım. Pişen noodleları bir süzgece aktarıp ve soğumaları için iki - üç dakika boyunca soğuk sudan geçirip, fazla suyunu iyice süzdürüp, geniş bir kaseye aldım.

" Hee Sook çok hızlısın. "

" Senin için acele ediyorum, yoksa karnın aç değil mi? "

" Tabi ki açım. İçecek bir şeyler var mı? "

" Dolapta meyve suyu var. "

Eline bardak alıp, meyve suyu doldurdu ve gelip tezgahın üstüne oturdu. Bende işime devam ettim. Buz dolabından çıkarttığım salata yapraklarını yıkadım ve kuruttum. Suda beklettiğim soğan dilimlerini ve önceden hazırladığım sos karışımını noodleların üzerine döküp, iyice karıştırdım. Son olarak susam yağını da ilave ettim ve tüm malzemeleri tekrar karıştırdım.

" Hey sen! Biraz önce yardım etmek istiyordun değil mi? Şimdi sofrayı hazırlaya bilirsin."

Hazırladığım noodle karışımından bir miktar alıp, bir servis kasesine aktardım. Üzerine katı pişmiş yumurta dilimlerini yerleştirip, sofraya koydum. ( Y/N: Size yemek tarifide verdim burda. En zor şey kitapta yemek yaptırtmak. )

" Afiyet olsun! "

Sofraya oturduk ve yemek yemeye başladık. Karşımda yemek yerken kendisinden geçen bir adet Chanyeol var. Azını full oldurup bide konuşması var ki anlatamam. 
(Y/N: Anlatmam çünkü görmedim ~>_<~ )

Final gelsin mi? Sıkıldınız mı kitaptan?





Park Chanyeol Kakaotalk/ TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin