Vote ve yorum pls...
Şarkı mütiş❤
Hawaii' den döneli sadece bir hafta oldu. Chanyeol'le barıştık ama ben ona eskisi kadar, yüz vermiyorum çünkü; yüz verince astarınıda istiyor. İki gün önceki yarışa gelirsek pek fazla çalışma yapamadığım için üçüncü oldum. Birazda bu yüzden soğuk davranıyorum ona. Koltuklarda karşılıklı bir şekilde oturuyorduk, o bana bakıyor ben ise telefondan ev ilanlarına bakıyordum. Burdan taşınmayı gerçekten çok istiyorum. Bu yüzden gözüme kestirdiğim evlere önce telefondan daha sonra verilen adrese giderek bakıyordum. Chanyeol ise çıkaracakları şarkı için şirkete gidip geliyordu. Bir yılda dört şarkı çıkarmak inanılmaz değil mı? Belki devamı da gelir. Chanyeol bana bakmayı kesip, telefonuyla oynamaya başladı. Karnı guruldayınca tekrar bana döndü.
" Hee Sook? "
" Efendim? "
" Karnım aç! Bilmem farkında mısın. " suratını asıp öylece bana baktı. Sanki ben keyfimden böyle davranıyorum. Kalkıp mutfağa geçtim. Sandeviç yapmak için dolaptan malzemeleri çıkartıp tezgahtın üstüne koydum. Hazırlama işlemi bitince tekrar içeri geçip Chanyeol' u çağıracaktım ama o benden önce davranıp elinde benim telefonumla mutfa geldi. Yüzüne bakınca kızgın olduğu belli oluyordu.
" Benden habersiz ev bakıyorsun! Bu ne demek oluyor? "
" Senin zamanın olmadığı için tek başıma bakıyorum. "
" Benim her zaman sana ayıracak vaktım var! Bana soğuk davranma Hee Sook! Kalbim dayanmıyor. "
" Sana soğuk davranmıyorum, saçmalama! "
" Ben aptal değilim! Doğru düzgün konuşmuyoruz bile! " dedi. Bense kafamı eğip yerle kesiştim. Chanyeol' un derin derin nefes alıp verişini duyabiliyordum. Bir süre sonra çenemden tutup gözlerimizi birleştirdi ve konuşmaya başladı.
" Kızgın görünsemde sana kızmadım ama bana yakın ol! "
" Peki " diye bilmiştim sadece çünkü; ne zaman Chanyeol'le konuşsak kelimeler boğazımda, düğüm düğüm oluyor. Bu çok tuhaf bir his, onunla bakışmak falan.
" Odamıza mı gitsek? "
" Yah! Sen beni utançtan öldürmek mi istiyorsun? "
" Belki hoşuma gidiyordur? " diyip yan yan sırıttı, gerçi her dakika gülüyor ama terside çok pis olabiliyor. Üstüme eğilip dudaklarımızı birleştirdi. Öpüşmemizi kapının çalan sesi böldü.
" Kapıya bakmalıyız " koşarak yanından ayrıldım ve kapıyı açtım.
" Bölmedim değil mi? "
" Neden bahsediyorsun? "
" Chanyeol hyungun üzeri çıplak ve sende bir sorun yok. " Chanyeol'un hoşuna gitmiş olacak ki sırıtıyordu. Sehun desen, sapık maknae. Utancımdan yerin bin kat dibine girerken Chanyeol'un azından çıkanlardan sonra, gömüldüm sanırım.
" Sen gelmeseydin bölünmeyecekti, Sehun! "
" Kusura bakma hyung, gitmeyeceğim. Bu gün burdayım ben. "
" Zaten bölünen bir şey yoktu Sehun, Chanyeol şaka yapıyor. "
" Ben mi şaka yapıyorum? Öpüş- "
" Hahahha sussan diyorum sevgilim hahahha " yapmacık yapmacık gülüp Chanyeol' u susturdum. Daha sonra kapıda dikilen Sehun' u alıp mutfağa geçtik. Yaptığım sandviçleri, masaya koyup masaya oturdum. Chanyeol' la göz göze geldigimizde, pis pis sırıtıp göz kırpıyordu. ( Y/N: Tecavüzcü coşkun style sdjsdj )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Park Chanyeol Kakaotalk/ Texting
Fanfictionİsimsiz: Merhaba☺ Pcy: Merhaba, kimsin? İsimsiz: Bende bilmiyorum ki Pcy: Woow gizli bir hayran heycanlı İsimsiz: Bekle ve gör Pcy: Diyosun, hep böyle bir şey istemişimdir İsimsiz: Haha Bende seni istiyorum