Vote ve yotum plss...
Sapık Sevgilim❤: Geliyorum❤Chanyeol'un mesaj atmasıyla birlikte hemen aşağı indim. Hava biraz soğuktu, snırım onu beklerken üşüyeceğim. Üç aydır konuştuğum kişi şimdi benim sevgilim ve yanıma geliyor, rüyada gibiyim. Belki de benimle sırf bacaklarım için birlikte oldu ya beni gerçekten sevmiyorsa? Sanırım bunların cevaplarını Chanyeol gelince alacağım. Biran önce gelse keşke dayanamıyorum, geldiğinde ilk iş ona sarılacağım! Tabi utanmazsazsam. Ayak sesleri geliyordu kafamı seslerin geldiği yöne çevirdiğimde, uzun boylu birinin geldiğini gördüm sanırım Chanyeol'du. Şimdiden utanmaya başladım. Beni fark etmesi için hafifçe elimi kaldırdım, betbni fark etmesi uzun sürmedi. Koşarak yanıma gelip hemen sarıldı bana bu kadarını bende beklemiyordum. Bende ona karşılık vermek amacıyla sarıldım, kafamı boynuna gömdüm ve kokusunu içime çektim. Neredeyse beş dakika bu pozisyonda kaldık daha sonrasında Chanyeol benden ayrıldı.
" Burdan gitsek iyi olacak sanırım "
Dilim tutuldu sanki konuşamıyordum sadece kafamı sallamakla yetindim. Ben önde o arkada yürümeye başladım. İki adımlık yer olduğu için hemen binanın önüne gelmiştik, kapıyı açıp içeri girdik. Yüzümü görmesin diye merdivenleri çifer çifer çıkıyordum, kendi dairemin önüne geldiğimde kapıyı açıp içeri girdim onun da gelmesi uzun sürmedi. İçeri geçti ve salonu bulup oraya geçti. Elimler oturmasını işaret ettim sanırım o da en az benim kadar gergin.
" Hee Sook konuşmayacak mısın? Yoksa dilini mi yuttun? "
Yan yan bakıp cevap verdim...
" Hah! Dilimi falan yutmadım ayrıca hoş geldin. "
" Sesin ne kadar güzel, aynı senin gibi. "
Utançtan kafamı eğdim ve sessizce " t-teşekkür ederim " dedim.
" Şimdi biz seninle sevgili miyiz? Öyle mi? "
" Sanırım öyle, şimdi bir birimize soru sormalıyız ilk ben soracağım. Benimle bacaklarım için sevgili olmadın değil mi? Beni sevdiğin için benimle sevgili olmak istedin değil mi? "
" Hee Sook bacakların için seninle sevgili olmadım! Sakın böyle bir şey düşünme! Ayrıca konser sonrası ilişkimizi açıklayacağım. "
" Bunu duymak beni mutlu etti sonuçta benim sevgilimsin! "
" Daha fazla konuşmasak? Benim uykum geldi, evimde uyumak istiyorum seninle! "
" Evin? "
" İlişkimizi açıkladıktan sonra seninle burada kalacağım, tek yaşamanı istemiyorum. "
Ben şok olmuş bir vaziyette Chanyeol'u dinliyordum. Gerçekten benimle kalmak istiyor, ikimiz yaşayacağız bu muhteşem bir şey. Yerinden kalkıp yanıma geldi ve elimden tutup peşimden sürüklemeye başladı.
" Odamız neresi? "
Odamız dedi ve bu gece birlikte uyuyacağız.
" Şurası "
Elimden tutup odayaca soktu beni yatağa oturdu ve etrafı gözetlemeye başladı. Gözüne takılan şey ise diğer erkek gruplarının posterleri oldu.
" Hey bunların burda ne işi var? "
" Onlarda benim için önemli ondan burda çok işleri var! "
" Bana pijama ver! Bunlarla yatamam! "
" Ne güzel konu değiştiriyorsun hem burası senin evin değil miydi kalk kendin al ordaki dolaptan. "
O dolaba doğru ilerlerken kende yatağın üzerindeki pijamalarımı alıp banyoya girdim ve kapıyı kitledim. Chanyeol'un işi benlli olmaz, üzerimi hemen giyip " giyindin mi? " diye Chanyeol'e bağırdım, ' evet ' cevabını almam uzun sürmnedi. Banyonun kapısını açık çıktım banyodan kafamı Chanyeol'e çermemle şok olmam bir oldu. Üstü yoktu!
" Üstüne bir şey giyebilirdin! "
" Kendime hakim olamamaktan mı korkuyorsun? "
" Yine sapıklaşma en fazla öpüşürüz. "
" Öpmelimiyim seni? " dedi ve yanıma yaklaşıp dudaklarıma yapıştı ardından berni çekip yatağa yatırdı. Üstümden Chanyeol'u itip " sanırım bu kadar yeter! " dedim.
" Ahh! Utandığını biliyordum. Perki başka bir şey yapmayacağım! "
" Başka bir şey yapamazdın zaten! "
" Benim planlarım fark- "
Elimle azımı kapattım, daha fazla konuşmasını istemiyorum. Elimi azından çekip arkamı döndüm ve gözlerimi kapatıp uyku moduna girdim ama Chanyeol beni kendine çevirdi. Sarılırken öyle bir şekilde ellerini yerleştirmiş ki arkamı dönemiyorum, bende ona sarıldım ve hemen uykuya daldım. ( Y/N: Hemen birlikte uyudular falan demeyin, siz ya da ben olsam yine hemen kabul ederdik. )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Park Chanyeol Kakaotalk/ Texting
Fanfictionİsimsiz: Merhaba☺ Pcy: Merhaba, kimsin? İsimsiz: Bende bilmiyorum ki Pcy: Woow gizli bir hayran heycanlı İsimsiz: Bekle ve gör Pcy: Diyosun, hep böyle bir şey istemişimdir İsimsiz: Haha Bende seni istiyorum