3.2

1.9K 132 14
                                    

Vote ve yorum plss...

* Medyadaki şarkı mütiş *

          
Sanırım biraz fazla kıskançlık yapıp, aşırı tepki vermişti. Sanırsın aldattık, hem ben mi dedim gel bana sarıl diye? İnsan bir açıklama bekliyorum der, o bile yok. Yol boyunca elimi bile tutmadı. O önde ben arkada onu takip ediyordum. Biraz daha yürüdükten sonra, sahile geldik.

" NE DEMEYE SARILMASINA İZİN VERİYORUSUN?! SANA BENDEN BAŞKASI ELLEYEMEZ! YANINA YAKLAŞAMAZ! O ADAM SANA SARILIRKEN SARILMA BİLE DEMEDİN! BUNDAN SONRA ONUNLA ÇALIŞMAYACAKSIN! "

Bende ne kadar bağırmak istesemde sakinliğimi korudum, aynı şekilde bağırarak cevap versem büyük bir kavgaya dönüşebilir. Gerçekten çok fazla tepki veriyor ki bu kadar kıskançlık fazla.

" Sanki seninle çıkarken başka biriyle birlikteydim! Emin ol Baek In Ho' yu burda görüp şok olmasam, sarılmasına izin vermezdim. Dediğin gibi olsun onunla çalışmayacağım ama pazar günü olan yarışa hazırlanmadan çıkarsam çok kötü olur! Bazen çok fazla kıskanç oluyosun! "

" KENDİNİ BENİM YERİNE KOYSANA SEVDİĞİN KADINA BAŞKA BİRİ SARILIYOR! ZATEN SENİN İÇİN BENİM KISKANMAMINDA BİR ÖNEMİ YOK! SEN HİÇ BİR ZAMAN BENİM SEVGİME İNANMADIN! "

Son söylediği şeyler gerçekten beni çok üzdü. Sevgisine inanmama gibi bir durum yok sadece beni bırakır diye korkuyorum. Gözümden yaşlar dökülürken konuşmaya başladım;

" SENCE BEN ÖYLE BİRİMİYİM? ASIL SENİN BANA GÜVENCİN YOK! BUDA SENİNLE SON KAVGAMIZ OLSUN PARK CHANYEOL! BEN SENİ SEVMEDİĞİM İÇİN DEĞİL, SADECE BENİ BIRAKIRSIN DİYE KORKTUĞUMDAN! BURDA BOŞA KONUŞMAYA GEREK YOK, CHANYEOL! "

Arkama bakmadan koşarak otele dönmek için yolumu tuttum. Chanyeol arkadam ' Hee Sook, gel buraya! ' diye bağırıyordu. Artık dönüşü yok Chanyeol Bey! Kalbimi kırdın, sanki ben keyfimden gel bana sarıl dedim ya da inanmamazlık yapmadım. Ben onu sevmeye bile kıyamıyorum. Otele girip bir koşu merdivenleri çıkıp, odaya girdim. Kapının arkasındaki valizimi çekip, dolabın içindeki elbiselerimi topladım daha sonra banyoda elimi yüzümü yıkayıp çıktım. Bir yandan kol çantamı takıp diğer yandan valizimi çekiştirip odadan çıktım. Umarım havaalanından, dönüş için bilet bulabilirim yoksa, başka bir otelde kalmak zorunda kalacağım.

Otelden çıkıp, otelin taksilerinin gelmesini bekledim. Sanki hepsi kasten gitmiş bir tane bile yok. Dişimi sıkıp beklemeye başladım. Chanyeol peşimden bile gelmedi, gerçi gelmeside çokta gerekli değil. Bir tane taksi görünce, beni fark etmesi için elimi kaldırdım. Adam taksiden indi valizimi bagaja koyarken bende arabaya bindim.

...

Havaalanının öne geldiğimizde arabadan inip, valizimi alıp içeri girdim. Dış hatlar terminaline girip bilet sordum. Akşam saat  üç kırk beşte bilet vardı sadece bileti satın alıp valizimi yolladım. Burada beklememek amaçlı dışarı çıktım. Belki kaybolurdum, herkes benden kurtulurdu. Kimi sevsem hep ters tepiyordu, bendemi problem yoksa onlardamı anlamıyorum. Dışarı çıkıp havaalanına yakın olan alanlarda dolanmaya başladım. Sevgili Chanyeol karşıma çıktı, bileğimden tutup çıkmaz sokağa soktu.

" Amacın ne senin Chanyeol? "

Susmayı tercih edip, öylece bana baktı. Konuşması gereken yerde susuyordu. Onu affetmemi bekliyor olacak ki; kendine çekip sarıldı. Sanki kırk yıldır hiç görüşmemiş gibi. Bu sefer kolay kolay affetmeyeceğim.

" Her şey için özür dilerim, Hee Sook. "

" Özrünü falan istemiyorum! Şimdi gider misin? Onca şey söylemişken şimdi seni affetmemi bekleme benden. Bu olanların sorumlusu senin kıskançlığın! "

Park Chanyeol Kakaotalk/ TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin