Yorum ve Vote...
Üzerimi giyinip dışarı çıktığımda, Chanyeol'un sokağın başında olduğunu gördüm. Beni görünce koşmaya koşmaya başladı tabi bende bana yetişemesin diye bende koştum. Arkamdan bana bağırıyordu." Hee Sook bekle beni! "
Hiç cevap vermedim, daha fazla bağırırsa tanınacak. Zaten SM'nin arka sokağında oturuyorum bütün hayranları başımıza toplayacak.
" Hee Sook! Ya birlikte gideceğiz ya da hiç gitmeyeceksin! "
Oraya Chanyeol'le birlikte gitmek istemiyordum, ne de olsa bir sürü fanı var ve sporcuların çoğu EXO-L. Onu atlatıp tek başıma gitmeliyim. Chanyeol koştuğu için çoktan bana yetişmişti.
" Hee Sook, birlikte gidelim! "
" İstemiyorum Chanyeol. " dedim ve yavru köpek bakışları atmaya başladım.
" Çok tatlı oluyorsun sevgilim ama bunlar bana işlemez! "
" Ama Cha- "
" Gidiyor muyuz yoksa gitmiyor muyuz? "
" Ben gidiyorum! Sen gelmiyorsun! "
" Hah! Seni o adamla tek bırakacağımı mı düşünüyorsun? "
" Hayır ama zaten iki yıldır beraber çalışıyoruz! "
" İki yıldır? Bu adam evine de gelmiştir senin! " dedi ve somurtu.
Ellerimi yüzde birleştirdim ve bana bakmasını sağladım. Somurturken bile ayrı bir şekilde tatlı olan bir adama sahibim. Chanyeol' a biraz daha yaklaşıp yüründeki maskeyi biraz aşağı indirdim ve dudaklarımızı birleştirdim. Şans eseri sokak bom boştu, fırsattan istifade uzun bir süre bu pozisyonda kaldık. Ayrıldıktan sonra birbirimize sarıldık. Chanyeol'un kulağına yaklaşıp " evime gelip bir bardak kahve içse ne olur ki? Biz seninle birlikte uyuduk! " dedim ve güldüm. O da bana " bundan sonra sanırım evine gelemeyecek ya da seni tek bulamayacak! " dedi. Chanyeol' dan ayrıldım.
" Hee Sook sana bir teklifim var. "
" Nedir o? "
" Acaba şuan da SM' ye gidip ilişkimizden bahsetsek mi? "
" Şaka yapıyorsun sanırım. "
" Şaka yapmıyorum! Şirkete kadar ayrı ayrı gidelim tabi sen önce üzerini değiştir! Bu şekilde oraya gelemezsin! "
" Beni şirkete almazsalar? "
" Ünlü olduğunu herkes biliyor zaten, SM bu ünlü olan herkes'i alır! "
" Tamam o halde eve gidiyorum sen gelecek misin? "
Kafasını salladı ve elimden tuttu. O kadar mutluyum ki yanım da olduğu için, hiç düşünmezdim Chanyeol benim mesajıma cevap verecek ve sevgilim olacak. Ne kadar hayalini kurarsam kurayım asla gerçekleşmeyecek sanıyordum.
" Hee Sook hadi! "
Binanın önünen gelmiştik, Chanyeol'un elini bırakıp dış kapıyı açtım ve içeri geçtik. Merdivenleri de hızla çıkıp eve girdik.
" Şimdi ben giyinirken sen buralar da kafana göre takıl. "
" Tamam "
Ben odaya geçtim ve bir hışımla kısa kot şort ve üzerime renkli bistüyer alıp giyindim. Hemen aynanın karşısına geçip biraz makyaj yaptım ve hırkamı alıp odadan çıktım.
" Chanyeol! Hazırım ben. "
Yanına gelip beni süzdü ve " bunu bana inat mı yapıyorsun? Her defasında benim yanım da şort giyiyorsun aklım başka şeylere çalışıyor. Hem o şortu giyemezsin herkes sana bakar! " dedi.
" Chanyeol çok kıskançsın ama! "
" Konu sen olunca öyle oluyor, benim güzel sevgilim. "
" Ah, kalbim hızlanıyor bana sevgilim deme kalpten gitmemi mi istiyorsun? "
" Konuyu değiştirme Hee Sook git ve pantolon giy! "
" Ben yaz mevsimin de pantolon giymem Chanyeol şuan da dolabım da bir tane bile yok!"
" Hee Sook, şua hırkanın da bi önünü açar mısın? "
" Açmama gerek yok bence içim de bistüyer var. " dedim ve kafamı aşağı eydim.
" O zaman sadece benim yanında bu şekilde giyin ayrıca yaz mevsimin de hırka giyilmnez çıkart onu! "
Hırkamı çıkardım. Ben ayakkabılarımı giyince evden çıktık.
...
Sokağın başına gelince Chanyeol benden önce SM binasının önüne gitti. Chanyeol'u gören hayranlar resmen çıldırmıştı. Chanyeol binanın içine girdi ve gitme sırası bendeydi. Derin bir nefes aldım ve hızlı hız binanın önüne gittim. Neredeyse bende Chanyeol'le aynı tepkiylkre karşılaştım hayranlar " unni resim çekinelim mi? Unni imza verir misin? diyorlardı. " ben hızlıca binaya girdim ve Chanyeol'e bakınmaya başladım. Chanyeol beni asansörlerin önünde bekliyordu zaman kaybetmeden yanına gittim ve hemen asansöre indik. İnşallah gelmişken bir sürü idol görürüm.
" Hee Sook sakın sen sesini çıkartma ben konuşacağım! Tamam mı? "
" Tamam! "
Asansörden indik ve hızlıca Lee Soo Man' in odasına girdik.
" Bu benim sevgilim ve yarın ki konserde ilişkimizi açıklayacağım! "
" Bu kız sporcu değil mi? "
" Evet, öyle! "
" Chanyeol bu açıklamadan sonra kariyerin sarsıla bilir! "
" Sanırım karırımdan dönmeyeceğim! "
" Beni zorluyorsun Chanyeol! "
" Umrumda mı sanıyorsunuz? Hee Sook sen dışarda bekle! "
Hiç birşey demeden dışarı çıktım. Umarım ilişkimizi onaylarlar ve bizim için sorun olmaz. Her şey sanıldığı kadar kolay olmuyor özellikle de bir idole aşık olmak SM gibi alçak bir şirket bir şirketmbizim ilişkimizi asla onaylamazdı! Buna adım gibi emindim!
Chanyeol odadan çıktı." Ne dediler Chanyeol? "
" Hee Sook ilişkimizi onaylamadılar! "
Anın da gözümden yaşlar süzüldü işte SM beklenildiği gibi! Art8k Chanyeol'le de görüşemem büyük ihtimalle. Ağlarken Chanyeol'un yanından hızla ayrıldım ve evin yolunu tuttum.
Yb yazayım mı 1tane daha?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Park Chanyeol Kakaotalk/ Texting
Fanfictionİsimsiz: Merhaba☺ Pcy: Merhaba, kimsin? İsimsiz: Bende bilmiyorum ki Pcy: Woow gizli bir hayran heycanlı İsimsiz: Bekle ve gör Pcy: Diyosun, hep böyle bir şey istemişimdir İsimsiz: Haha Bende seni istiyorum