Chanyeol bir aydan beri görmediği sevgilisini sıkı sıkıya sardı. Sanki kırk yıldır görmemiş gibi hissediyordu, Hee Sook'un da ondan farkı yoktu.
" Chanyeol seni çok özledim " sarılışını daha da sıkılaştırdı.
" Bebeğim hadi çıkalım geç kalacağız, hem gece uzun. "
Hee Sook yan yan Chanyeol'a baktıktan sonra, el ele tutuşup evden çıktıktılar. Apartmandan açıkıp kapının önünde duran arabaya bindiler. Chanyeol arabayı çalıştırınca Hee Sook konuşmaya başladı:
" Gideceğimiz yer yakın mı? " Chanyeol sadece kafasını sallamakla yetindi.
" Bir ay boyunca seni çok fazla özledim, dediğin gibi antrenörümü de değiştirdim. Biraz da ara vermek istedim. " Chanyeol gözlerini bir iki saniye yoldan ayırıp Hee Sook' a baktı, kusursuz güzelliğine.
" Ne kadar sürelik bir ara? " Hee Sook söyledikleri arasından sadece ara vermesine takılmasına çok şaşırdı.
" Üç ay kadar " diyip kestirip attı Hee Sook bu konu üzerinde çok fazla durmak istemiyordu. Elleriyle kısa olan eteğini çekiştiriyordu. Lanet olsun ki dardı ve aşağı çektikçe daha fazla yukarı çıkıyordu. Chanyeol'un dikkatini çektiğinde kaşlarını çattı.
" Ben sana demedim mi sevgilim kısa giyme diye? "
" Kısa değil ki sevgilim, sadece bacaklarım uzun..."
" Hee Sook beni deli ediyorsun! Eve dönünce görüşeceğiz. " Yine yan yan sırıttı Chanyeol.
" Seninde aklın fikrin başka işlerde, her zaman bu konuyu konuşunca geriliyorum seni seviyorum ama korkuyorımda. "
" Benden korkma bebeğim ben seni asla incitmem ve istemediğin şeyleri yapmam. "
" Bilirsin bu hasas bir konu ve her kız korkar. Cidden! " Hee Sook gerçekten korkuyordu. Chanyeol'u seviyordu ve güveniyordu da tek sorun arkadaşlarının yaşadıkları gibi onun da terk edilmekti. Tabi bir de çoğu kızın korkusu gibi canının yanması.
Chanyeol, Hee Sook'un bu korkusuna bozuluyordu içten içe. Gerçekten çok fazla seviyordu onu ve kıskanoyordu. Sadece bana ait olsun istiyordu, kimse ona dokunmasın, her zaman yanımda kalsın istiyordu.
" Peki...! " diyerek sustu Chanyeol, daha fazla üstelemeye gerek yoktu.
Hee Sook yol boyunca Chanyeol' u izledi. Yüzü düşmüştü ve hiç bir tepki vermeden öylece yola bakıyordu. Bu iş Hee Sook' un da canını sıkmaya başlamıştı.
Loş ışıkların yayıldığı mekanın önüne geldiklerinde, Chanyeol yavaşca arabayı durdurdu ve indiler. Chanyeol sevgilisinin elini kavrayıp içeri soktu. Sehun ve Baekhyun ikilisinin bulunduğu masaya doğru ilerlediler, gruptan sadece onlar gelmişti.
" Hyung yüzün asık duruyor? Bir sorun mu var? " Sehun ve Baekhyun meraklı gözlerle önlerindeki çifte bakıyorladı.
" Hayır " diyip kestirip attı Chanyeol. Ne kadar hayır desede Baekhyun bir sorun olduğunu sezmişti. Sehun' u dürtüp Hee Sook' u gösterdi o da farksızdı. Hee Sook' u alıp masada Chanyeol' u yalnız bırakıp terasa yöneldiler ve Chanyeol' a 'nereye' diye sormasına izin vermeden.
" Hey sizin sorununuz ne? " diye sordu Hee Sook. İfadesizce Sehun ve Baekhyun' a baktı.
" Asıl sizin neyiniz var? Yoksa kavga mı ettiniz? " diye sordu Sehun merakla beklerken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Park Chanyeol Kakaotalk/ Texting
Fanfictionİsimsiz: Merhaba☺ Pcy: Merhaba, kimsin? İsimsiz: Bende bilmiyorum ki Pcy: Woow gizli bir hayran heycanlı İsimsiz: Bekle ve gör Pcy: Diyosun, hep böyle bir şey istemişimdir İsimsiz: Haha Bende seni istiyorum