Vote ve Yorum Plss...
Konser alanına girip yerime oturdum. Salon çok kalabalıktı, bütün hayranların üzerinde EXO tişörtleri falan vardı. Bense yine şort ve bistüyer kombini yapmıştım. Vip biletleri bir iki tane fan almış diğerleri ise idoller içindi, acaba Henry gelecek mi? Konserin başlamasına sadece on dakika kalmıştı, bense konser başlayınca kendimi nasıl tutacağımı düşündüm sonuçta ot12' yi kim unutur ki? Ne zaman EXO konserine gelsem deli gibi ağlardım. Neredeyse Kore' de olan bütün konserlerine geldim. Şimdi sayhne EXO'daydı. Sahneye bomba gibi dokuzn adet adam geldi. Chanyeol beni görünce gülümsedi, bende ona güldüm. İlk olarak yeni çıkarttıkları Lotta'yu söylemeye başladılar. Hayran gibi görünmek amaçlı " Sehun, Baekhyun oppa seni seni seyiyorum diye bağırdım. Yanım da oturan kişi konuşmaya başladı, yüzünü görmedim ama sesi tanıdık geliyordu." Hayran mısın? "
Kafamı çevirip yüzüne baktığım da, benimle konuşan kişinin Henry olduğunu gördüm. Şok olmuş biçimde ona bakıyordum hayatım da iki defa Suju konserine gitmiştim ama Henry' le ilk defa yüz yüze konuşuyordum heycanlanmış olabilirim ama benim için sadece Chanyeol vardı, sadece o!
" Heyy! Orda mısın? Soruma cevap vermedin? "
" Özür dilerim, sanırım öyleyim. "
" Seni dün şirkette gördüm ağlayarak çıkmıştın. "
" O konuya girmesek biraz özelde. "
" Peki "
...
Konserin sonu yaklaşmıştı gözümden daha bir damla yaş bile gelmedi. Son olarak kapanış konuşması yapacaklardı bütün üyeler teker teker konuşmaya başladı. Bütün fanlar susmuştu konser yerinden çıt bile çıkmıyordu.
" Lider olarak konuşmaya ben başlamak istedim, sanki veda konuşması gibi olacak ama aslında öyle değil çünkü gerçekten çok zorluklar çektik! Bu yola on iki kişi çıktık, iki lider olarak başladık! Ne kadar zor olsa da ayakta dimdik durmaya çalışıyoruz! Ne kadar gülsekte hepiniz bilin ki, insanın kardeşlerinden ayrılması çok zor! Onları göremeyecek olmanız ayrı bir dert. Sırf sizler için ayakta kalmaya çalışıyoruz çünkü siz bizim ikinci ailemizsiniz! Gözler dokuz görsede kalpler her dağim on iki kişi! Sizin değimizinizle on iki gölgeli dokuz adamız biz! " ( Y/N: Bu kısmı yazarken promisenin denk gelmesi ayrı ironi zaten, bu kitapta da ağladım helal ama bu kısmı yazmak çok zor oldu benim için... )
" Unicorn'unuz sadece fighting demek istiyor. " güldü.
" Heyy! Hemen hüzünlenmeyiz ayakta dimdik durmalıyız değil mi? Baekhyun sizi her daim sevecek" güldü.
" Bu dans makinesi hep mutlu olmak istiyor sizlerle! " güldü.
" Ben satansoo değilim! " somurttu.
" Chenchen konuşuyor, sizleri seviyorum ve sonuna kadar sizlerleyim ve D.o sen tam bir satansoo'sun. " kahkaha.
" Abi olarak hepinizi koruyacağım. " gururlandı.
" Muhteşem maknea konuşuyor gençler! Evveet çok yorulduk ama buna deydi siz EXO-L'ler bizi çok yoruyorsunuz, lütfen duyarlı ulun ve alınmayın çünkü maknea hepinize aşık" ağlamış numarası ve gülme.
Konuşma sırası Chanyeol'e gelmişti. Gözlerini benim gözlerime kilitledi ve konuşmaya başladı.
" Ahh! Söze nasıl gireceğim bilmiyorum. Sanırım çoğunuz üzelecek ama bende aşık olmak istiyorum ve oldum da! Bana ya da bize saplantılı yaşayamazsınız! SM dün açıklamada bulunacaktı ama ben istemedim çünkü ona süpriz yapmak istedim ve tabi sizlere. Biriyle sevgili olduğumu üyelerde bilmiyordu, burda sizinle birlikte öğrendiler. Sevdiğim kişi bir Kpop sanatçısı değil, o sadece yaptığı işte başarılı olan bir sporcu çoğunuz onu tanırsınız. Şimdi bana sadece söz vermenizi istiyorum! Onu tehtit etmeyecek ve kötü sözler söylemeyeceksiniz! Yoksa gerçekten benim için EXO-L diye bir şey kalmaz! Şimdi Park Hee Sook yanıma gelir misin? "
Hani SM onaylamamıştı? Sahneye çıkarken destekleyen fanlar alkışladı diğerleri sadece öylece bakıyordu. Chanyeol'un yanına geldim ve sadece bekledim. Elimi tutup " işte benim güzeller güzeli sevgilim! " dedi ve sarıldı. Göz yaşlarımı tutamadım ve serbest bıraktım. Bu günü hayatımın sonuna kadar unutmayacağım! Beni kendinden ayırdı.
" Hee Sook sadece mutluluk göz yaşlarını akıtıyor. Şimdi gitme vakti geldi hepiniz kendi ize çok iyi bakın sizleri seviyorum. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Park Chanyeol Kakaotalk/ Texting
Fanfictionİsimsiz: Merhaba☺ Pcy: Merhaba, kimsin? İsimsiz: Bende bilmiyorum ki Pcy: Woow gizli bir hayran heycanlı İsimsiz: Bekle ve gör Pcy: Diyosun, hep böyle bir şey istemişimdir İsimsiz: Haha Bende seni istiyorum