Vote ve yorum plss...
Chanyeol eve gelmişti, geldiği gibi de direk koltuğa uzandı. Bende yanına geçip açıklama beklermişcesine gözlerimi gözlerine sabitledim. Anlamış olcak ki açıklama yapmaya başladı." Aslında pratik yaparken olmadı. Sehun'la şakalaşırken Suho'ya takıldım ve olan oldu. Sana doğruyu söylemememin sebebi yok. "
" Ne kadar endişelendim haberin varmı senin? Doğruyu söyleseydin bu kadar endişelenmezdim! " dedim ve ağlamaya başladım.
" Ağlama! " dedi ve beni kendine çekip sıkıca sarıldı.
" Canım yanıyor mu? "
" Sen yanımda yokken acıyordu ama şimdi acımıyor. Sanki sen yanımdayken hiç bir şey hissetmiyorum Hee Sook."
" Sus! Utanıyorum! " kafamı eydim.
" Hey! Bu aşamaları çoktan geçtik. Hem artık beraber yaşıyoruz. "
Kafamı kaldırmadım o konuşmasına devam etti.
" Hawai'ye tatile gidiyoruz yani şirket götürüyor. "
" Ne yani görüşemiycek miyiz? "
" Sende geliyorsun Hee Sook. İlk tatilimize gideceğiz beraber, ne kadar mutluyum bir bilsen. "
" Ben senin neden mutlu olduğunu biliyorum sevgilim ama boşa sevinme! "
" Neden ama biricik sevgiline bir iyilik yapamaz mısın? Bir kerelik? '
" Asla! "
Suratını astı ve somurtmaya başladı. O istediği şey imkansız gibi bir şeydi sonuçta daha beş aydır tanıyor beni. Yerimden kalktım ve Chanyeol için hazırladığım yemekleri önce tabağa sonrada tepsiye koyup içeri yöneldim ve hâla somurtuyordu. Yanına otururken
" Somurtma lütfen " dedim." Yemeği sen yedirirsen sanırım somurtmayacağım. "
Gözlerimi kısıp, yan yan Chanyeol'e baktım ve ' tamam anlamında' başımı salladım.
...
Yemek yedirme işi sona erdiğin de katı kuralları konuşma vakti gelmişti. Katı kuralları düşünürken gülmeden edemedim, bazılarını ise sırf ona inat söyleyecektim.
" Neye gülüyorsun, Hee Sook? "
" Şu katı ev kurallarını konuşmanın vaktı gelmedimi şimdi? "
" Ben onu tamamen unuttum anlat sen "
" Evi dağıtmak yok. Kafana göre işler yapıp, birilerini çağırmak yok eğer çağırırsan ben haberim olacak. Çok fazla evde içki içmek yok. Bana yaklaşmayacaksın, anladın sen. Beraber uyumak yo- "
" Ne demek yok? Zaten beraber uyumadık mı? Seni öpemeyeceksem ya da seninle uyuyamayacaksam ne diye seninle kalıyorum? Diğer kurallar kabul ama son ikisini kabul etmiyorum! "
" Ama yha! "
" Bana ne! "
" Peki, tamam " dedim ve yanağına öpücük kondurup geri çekildim.
" Çantalarımızı hazırlamalıyız, yarın gidiyoruz. "
" Ne demek yarın? Yarın ne demek? Demek yarın ne? Ne yarın demek? Demek ne yarın?"
" Ne kadar hızlı konuşuyorsun? Tatile yarın gidiyoruz. Benim valiz hazırlamama gerek yok zaten valizler hazır onları görütürüm. "
" Odaya giyorum! Daha önceden söyleseydin keşke! "
Oflaya oflaya yerimden kalkıp yatak odasına geçtim şimdi ben hemen valiz hazırlayacağım, aslında öyle kendine özenen tiplerden falan değildim. Dolabın içinden valizi çıkartıp, fermuarını açtım. İçine dolaptaki elbiselerin yarını koydum ve bir kaç tane ayakkabı koyduktan sonra valiz hazırlama işi bitmişti. Neredeyse yarım saat içinde hazırlamıştım. Tekrar içeri geçtim, içerde telefon karıştıran bir adet Chanyeol vardı.
" Hey! Telefonuma ne yapıyorsun? "
" Sadece bakıyorum "
" Umarım bir şeyler silmedin? "
" Sadece sosyal medya hesaplarıma bakabildim. "
" O zaman gerisine bakmana gerek yok. " dedim ve telefonu elinden çektim. O da beni kendine çekerek yanına yatırdı. Ellerini saçlarıma götürüp oynamaya başladı, bende kafamı onun göğsüne yerleştirip tişörtüyle oynamaya başladım.
" İştersen çıkarta bilirim "
" Huh? "
" Tişötü diyorum "
" Ahh, hayır "
Uyuz şey yine utandırdı beni, ellerini tişörtünden çekip kendi tişörtümle oynamaya başladım. Acaba sonsuza kadar bu şekilde yatsak hiç kalkmasak nasıl olur? Aslında tatile bile gitmeye biliriz ama Chanyeol gitmek istiyor.
" Hee Sook, biz ne zaman evleneceğiz? "
" Ne evlenmesi? "
" Biz evlenmeyecek miyiz? "
" Daha çok erken Chanyeol, beni daha doğru düzgün tanımıyorsun bile. "
" Mesajlaşırken anlatsaydın keşke. "
" Sorsaydın anlatırdım! "
Beni öptü ve daha çok kendine çekti. Bende ona sarıldım kafamı omuzuna gömüp kokusunu içime çektim. Çok güzel kokuyordu, bu konuyu sanırım ömrümün sonuna kadar koklasam hiç bıkmam.
" Tatilden gelince seni ablam ve annemle tanıştıracağım. "
" Olmaz! "
" Nedenmiş o? "
" Utanırım ben "
" Zaten seninle onlar tanışmak istedi. Seninle konuşurken ablama anlatıyordum, aslında onun sayesinde sana aşık olduğumu anladım. Hani dışarı çıktığın gece ben sana nerdesin falan gibi mesajlar atmıştım, işte o sabah ablam evin içinde aşık olmuşsun Chanyeol diye gezinmeye başladı. Bende kendi kendime aşık mıyım diye tekrarladım ve bu şekilde sana aşık olduğumu anladım. "
" Keşke benim de böyle bir ablam olsa ama yok ne kardeşim nede bir ailem var! " gözlerim dolmuştu, kendimi tutamayıp göz yaşlarımı serbest bıraktım.
" Senin annen, baban, kardeşin, arkadaşın ve sevgilinim, kısaca senin ailen benim Hee Sook! O lanet insanları aklına getirip daha fazla üzülmeni istemiyorum. Bundan sonra ağlamayacaksın anlaştık mı? "
Kafamı olumsuz anlamda salladım.
" Ne demek hayır? Tamam bazı durumlar hariç ağlamayacaksın. "
" Sadece bu şekilde kalsak konuşmasak? "
Kafasını sallayıp ellerini ellerime kentledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Park Chanyeol Kakaotalk/ Texting
Fanfictionİsimsiz: Merhaba☺ Pcy: Merhaba, kimsin? İsimsiz: Bende bilmiyorum ki Pcy: Woow gizli bir hayran heycanlı İsimsiz: Bekle ve gör Pcy: Diyosun, hep böyle bir şey istemişimdir İsimsiz: Haha Bende seni istiyorum