Son&Teşekkürler

1K 93 32
                                    

Cidden ne desem, nasıl başlasam bilemiyorum. Her şey hayal ettiğim gibi oldu, beynimde canlandırdığım tüm olayları yazdığım her kelimede anlatabildim.

Aslında bir tarafım kitabı final yapabildiğim için mutlu olsada, bir tarafım benim için değeri böylesine büyük bir kitabı final yaptığım için üzgün.

Ama yapmalıydım. Final'i böyle olmalıydı işte. Eğer Selena'yı iyileştirip, Justin'in onu sevmesini sağlasaydım istediğim gibi olmazdı. Klasik Wattpad hikayesi olurdu.

Yorumlarda, Justin ile Selena'nın sevgili olmasını isteyen, Selena'nın tedavi olmasını isteyen oldu. Ama böyle yapsaydım, hikayeme bakıp gururla gülümseyemezdim. İnanınki şimdi bunu yapabiliyorum.

Aslında hiç birinizi kandırıp, kötü örnek olmak istemiyorum. İnanın, okuduğunuz hiç bir hikaye gerçek hayatta böyle değil. Herkesin mükemmel bir hayatı yok, her hikayenin sonu mutlu sonla bitmiyor.

Bu hikayede anlatmak istediğim buydu. Becerebildim mi, bilmiyorum.

Hiç bir basılı kitabım, yazım olmamasına rağmen; eğer bu kitapta sizi güldürüp, ağlatabildiysem... Yazarlık kariyerimde ufak bir başlangıç yaptığımı düşünüyorum.

Ve şunu demek istiyorum; Aronexia ve Bulimia ölümdür! Kesinlikle hiç bir şey ve hiç kimse için, bunlara başvurmayın.

Eğer bir sorununuz varsa, bana mesaj etmekten çekinmeyin. Daha önce bana mesaj atan, arkadaş olduğum, derdini dinlediğim çok kişi oldu. Dediğim gibi, lütfen bana mesaj atmaktan, profilime yazı bırakmaktan çekinmeyin.

Ayrıca, bu kitabı final yapmama yardımcı olan size teşekkür ederim. Sizin oylarınız, yorumlarınız olmasa, bu kitap final olamazdı.

Şuana kadar yanımda olan herkese cidden çok ama çok teşekkür ediyorum. Umarım bu ilginiz diğer çalışmalarımda da yanımda olur.

Hepinizi çok seviyorum. Kendinize iyi bakın. 💕

life is worth living | jelena fanfictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin