Regina šla pomalým krokem na hřbitov. V ruce držela velkou kytici a pár šípů. Prošla kolem náhrobků kterým nevěnovala moc pozornosti. Mířila sebevědomě jen za jedním. Hrob Robina Hooda byl nejhonosnější náhrobek na hřbitově. Uběhlo pouze pár týdnů od jeho smrti ale Regině to připadalo jako věčnost. Celé roky samoty. Sama nevěděla proč se každý její štastný konec pokazí a už jí ani nebavilo se o něj pokoušet. Klekla si k náhrobku a položila kytici i šípy na hrob.
"Moc mi chybíš, zašeptala a otřela si uslzené oči do kapesníku. Ještě chvíli si náhrobek prohlížela, pak se zvedla a chystala se odejít.
"R-Regino!?
Regina se bleskově otočila a nemohla věřit vlastním očím. Před ní stál Neal.
"To není možné, zašeptala ještě tišeji než předtím.
-----------------------------------
Enma zatím chystala snídani. Položila dva hrnky kakaa před Henryho a nasypala na něj skočici.
"Tak kluku, dáš si toast nebo palačinky?
"Palačinky, řekl bezstarosně Henry a napil se kakaa.
"Já si dám taky, řekl David a sedl si vedle Henryho.
"Jo já taky, přidala se Mary Margret.
"I já lásko, zakřičel Hook ze sprchy.
"Dobře tak zavolejte Regine trpaslíkům a Goldovi dneska vařím pro celé město, zasmála se Emma. Najednou žačal Davidovi zvonit mobil.
"Aaa Regino, řekl žertovně David, vem rodinku Goldových a přijď na snídani, dneska vaří Emma.
"Davide to je důležité, okamžitě přijeďte na hřbitov."
---------------------------------
Emma stála jako opařená a zírala s otevřenou pusou na Neala který šel s rostaženými pažemi k ní. Na mrtvého Neala!!
"Emmo, zakřičel Neal a obejmul ji.
"Chyběla jsi mi, zašeptal jí do ucha a když se odtáhl vzal jí hlavu do dlaní a políbil jí.
Emma okamžitě zareagovala a odtáhla se od něho pryč. Věděla že je tohle špatné, měla přece Hooka a toho milovala nejvíc ze všech.
"Ne ty si přece mrtvý, jak tady mužeš jen tak stát, to není možný, vykoktala přimrzlá Emma.
"To vážně netuším ale jsem tady, mužeme být zase rodina, ty, já a Henry jak jsme to chtěli, řekl Neal a přistoupil o krok k Emmě. Emma ale při každém jeho kroku vpřed ustoupila dozadu.
"Já ale nemužu ..., začala Emma ale hlas se jí zlomil. Nemohla už vydat ani hlásku a jen stála s otevřenou pusou jako předtím.
"Emmo já už vás neopustím to slibuji, naléhal Neal a natáhl se pro Emminu ruku, můžeš mi věřit, dej mi alspoň šanci. Emma se chvíli rozmýšlela. Bylo to pro ní težké, nejtěžší rozhodnutí v jejím životě. Hooka milovala ale Neala svým způsobem taky. Nechtěla zranit ani jednoho. Ale musela si vybrat.
"Zitra v šest u Babičky, řekla Emma a odešla k autu.
Celé tohle divadlo sledovala Dáma v modrám. S ušklebkem na tváři se dívala na odjíždějící auto. Její plány se vyplňovaly. Pomalu ale jistě.
************************
Máte typ kdo je Dáma v modrém? Můžete hádat v komentářích :)
Kdo si přeje aby Emma skončila z Nealem ? A kdo z Hookem ? Děkuji za uspěch u prvního dílu :) Jak říká jeden nejmenovaný zpěvák : To sem tedy nečekal :D Já si ale myslím že to vždycky čeká :D Ale já to vážně nečekala a upřímě děkuji :) Chci se taky zeptat jestli chcete kapitoly delší nebo kratší nebo jestli vám vyhovují.O.o Aivinka O.o
ČTEŠ
Bylo nebo Nebylo ? ✔
FanfictionStorybrook už dlouho nezažil žádnou pohromu. Všichni si tady štastně žijí se svými protějšky. Co když to ale nejsou jejich pravé lásky ? Ve Storybrook se totiž oběví někdo kdo všechno změní. Člověk co dokáže zlomit srdce více než kdokoli jiný.