Upozornění které můžete přeskočit ale nemusíte :D
Včera se vyskytl menší problém s knihou. A to že když ste chtěli dát po posledním dílu, díl další oběvila se šestá epizoda a ta pokračovala neuspořádaně. Je to proto že já píšu přes Wattpad a né přes Word a měla sem mezi záznamy i odstraněné části. To byly ty co jste viděli a možná ještě uvidíte. Vážně nevím jak to spravit nebo co se stalo a tak doufám že to pochopíte a budete to npř. ignorovat. :) Díky a teď už příjemné čteni :)
*************
Emma pohladila můru po tlustém tělíčku. Můra se vznesla, obkroužila její hlavu a vletěla do zrcadla. Emma chvíli zkoumala zrcadlo. Když se ho dotkla zrcadlo se zavlnilo jako rozbouřená voda. Když ruku odtáhla, hladina zrcadla se zase uklidnila. Vešla tedy pomalu do zrcadla. Hook se chystal projít za ní ale portál se zavřel. Už to bylo zase jen obyčejné zrcadlo.
"Emmo, zakřičel ale nikdo mu neodpověděl.
"Zavolám Reginu, navrhla Mary Margaret a vytáhla mobil.
"Emmo, zařval Hook znovu a bouchl rukou do zrcadla.
------------------
Emma pomalu prošla zrcadlem. Najednou se jí otočil žaludek vzhuru nohama a málem se pozvracela. Podlomila se jí kolena a klekla si na zem. Na měkkou trávu.
"Na každého to působí jinak, řekla dívka a podala Emmě vodu.
"Nic od tebe nechci, řekla zarputile Emma a postavila se na nohy.
"Jak chceš, řekla dívka a luskla prstem. Skupinka můr vzala skleničku z dívčiny ruky a odletěli pryč.
"Vyřešila si mojí hádanku, uculila se dívka.
"Kde je Henry, řekla rázně Emma.
"Je tady a docela se baví, usmála se dívka a mávla na Emmu aby šla za ní.
Emma se rozhlížela, nikdy neviděla nic tak zvláštního. Chápala že tahle dívka byla šílená ale tohle bylo vážně moc. Byla tu fontána ve tvaru můry, krásné domečky které byly ale taky jen pro můry a pak samotné můry.
"Ty máš vážně ráda můry, uchechtla se Emma.
"Když jsem byla mála, řekla dívka a sedla si na sedašku z modrého sametu, byla jsem hodně neoblíbená a knihy a můry byly jediné co mě utěšovalo.
"Pamatuji si uryvek z jedné knihy, Co uděla můra když vycítí nebezpečí? Složí křídla a padne na zem. A to sem přesně já."
Když tohle dořekla zaleskly se jí v očích slzy. Už to nebyla ta bláznivá holka co unáší děti a snaží se všem zlomit srdce. Emma jí pomalu začínala chápat a i když chtěla zoufale najít Henryho něco se v ní zlomilo.
"Jak se jmenuješ, zeptala se Emma lehce.
"Říkají mi různě, usmála se dívka, Kráva, Mrcha, Knihomol, Ta divná."
"Pravé jmeno ti ale neřeknu."
"Kde je Henry, zeptala se Emma a doufala že jí to dívka konečně vyklopí.
"Vždyť si zrovna přišla, usmívala se dívka teď už zase užasným usměvem totálního psychopata.
"Ano a chci zase odejít, řekla sveřepě Emma.
"Nu dobrá, řekla dívka.
"Chloe, zakřičela do roje můr.
Jedna krásná růžová můra jí přistála na ruce.
"Zaltíčko dones mi klíč od cely A, řekla jemně můře.
Chloe se vznesla a letěla pryč. Ani ne za pár sekund se oběvila znovu i s klíčem. Můra pčiletěla k Emmě a prohlédla si jí. Pak jí klíč upustila do ruky a jemně se otřela o její tvář.
"Je to miláček že ano, usmála se dívka jako pyšná maminka.
"Její rodinku mám napíchlou ve skle na stěně, dodala a dala si ruce v bok.
"Tak si běž pro syna, ukázala na jednu ze stěn.
Emma se vrhla ke stěně a odemkla klec. za chvíli už podpírala Heryho a mířila s nim ven.
"Díky za návštěvu, zavolala dívka a zamavala jím.
"Ahoj můřičko, zamával omámený Henry než ho Emma prohodila zrcadlem.
Dívka se natáhla pro knihu ale hned jí jedna z můr vyrušila. Byla to Celaena, ta která sledovala Golda. Chvíli dívka jen poslouchala a pak vyskočila na nohy.
"Co že udělal, vyhrkla, odhodila poplašeně knihu a zmizela v modrém dýmu.
*************
Další díl :) Zase nabízím nepodstatný bod za teorie :D
P.S : Úryvek z knihy je opravdový, kniha se jmenuje Prázdné křeslo od Jefferyho Deavera. Určitě stojí za přečtení :) Užasná detektivka, první díl serie se jmenuje Zběratel kostí kdyby měl někdo zájem ale je trošku brutálnější než obvyklé detektivky. Byl natočen i film (Moc se mi nelíbil, knížka byla lepší)
o.O Aivinka O.o
ČTEŠ
Bylo nebo Nebylo ? ✔
FanfictionStorybrook už dlouho nezažil žádnou pohromu. Všichni si tady štastně žijí se svými protějšky. Co když to ale nejsou jejich pravé lásky ? Ve Storybrook se totiž oběví někdo kdo všechno změní. Člověk co dokáže zlomit srdce více než kdokoli jiný.