3) Překvapení!!!

380 25 21
                                    

"Cože!? Ty s ním chceš někam jít, křičel Hook na celý dům.

"Pššt, utišila ho Sněhurka, probudíš Neala.

"Takže Neala, rozkřikl se znovu Hook.

"Kde jdu je moje věc, bude to jen jeden večer tak se to snaž překousnout, zaprosila Emma. Potom se otočila a odešla na domluvenou schůzku.

---------------------------------------

Emma dobře věděla že z této schůzky nic nevzejde ale slib je slib. Seděla před Nealem který se usmíval jako sluníčko. Snažila se být co nejvíc milá ale moc se jí to nedařilo. Jejich rozhovory nikam nevedly a jediný kdo si tento večer užil byl Neal který se pořád usmíval. Emmě to připadalo divné ne-li podezřelé. Po večeři ji Neal pozval k procházce po pláži. Emma se tedy překonala a šla společně s ním na pláž.

"Jako za starých časů, vdechl Neal chladný vzduch. Myslím že to dneska ušlo ne? Nechtěla by sis to zopakovat třeba zítra?"

"Neale neber mě špatně ale já nemůžu, byl si pryč moc dlouho a já se prostě zamilovala do Hooka, řekla Emma s pohledem upřeným do písku.

"No dobře řekl Neal a rozběhl se k lesu odkud z poza stromu vytáhl láhev vína a dvě skleničky, než se ale rozloučíme dáme si přípitek. Podal Emmě pohárek a oba ho vypili se slovy : Na Henryho.

V tu chvíli Emmě před očima proběhl celý život, momenty s Nealem. Už pochopila proč ho tak milovala a uplně zapoměla na Hooka. Odhodila skleničku a polibila Neala.

-------------------------------------

"Cože si udělala, křečel Hook opět na celý dům a zíral na Emmu a Neala zavěšené do sebe.

"Je to tak Hooku, usmála se Emma, uvědomila jsem si že jsem tě nikdy nemulovala, byl si jenom nahrada. Dneska přešpím u Neala, zakřičela ještě a pak vyšla ven z bytu.

Hook stál jako omráčený a koukal na dveře. Vypadalo to jako by o něčem usilovně přemíšlel. Stál tam asi pět minut a pak se ze slovy : Krokodýl! vyřítil ze dveří.

------------------------------------

V krámku u pana Golda bylo otevřeno vždycky, někdo by se mohl domnívat že se tam ani nezavírá. Pokaždé když někdo něco potřeboval, byl tady pan Gold plně k dispozici. Dnes ale stál před pultem a držel v náručí malý růžový uzlíček a pohupoval se tam a zpět. Malá ružová holčička v uzlíčku se zavrtěla. Gold jí přisunul blíže svému obličeji ale malá holčička zaprotestovala, chytla tatinka za vlasy a strčila si je do pusy. V tu chvíli se rozrazily dveře a do krámku se vřítil Hook.

"Bože můj co zas chceš, vzdechl Gold a snažil se svoje vlasy osvobodit.

"Co si provedl Emme, zařval Hook.

Zakřičel to vážně dost nahlas ale malý uzlíček v Goldově sevření se jen spokojeně zasmál. Buď to bylo vážně poslušné miminko, nebo tady hrála roli nějaká kouzla.

"Emmu sem neviděl už pár týdnů, řekl Gold a pořád se věnoval malé holčičce.

"A co tvůj syn, domáhal se svého Hook.

"Ano ten tu byl ráno, řekl ledově chladně a položil holčičku do postýlky.

"Co si mu dal Krokodýle ? A nepředstírej že o ničem nevíš, křičel Hook dále, dal si mu napoj lásky a proto ... , nedořekl to.

"Aha, zasmál se Gold, už to chápu, dala mu přednost? A víš že se ani nedivím. Nápoje lasky dělat neumím a ani nemužu, je to proti pravidlům.

"Něco si mu ale dal, nepřestával se domáhat Hook, tak to vyklop.

"Jak sem řekl nic takového nemám, a teď už di, je pozdě a ja už chci domu, zavrčel Gold.

Hook se otočil a odešel. Věděl že tu něco nehraje.

Za autem stála žena v modrém a pozorovala piráta jak se pomalu vrací domů.

*************************

Ahoj :) Já vím že jste chtěli ať skončí z Hookem ale pak by mi to pokazilo celý příběh. Pohádky ale končí dobře ne? Tak se modlete ať jsem hodná :D

O.o Aivinka O.o

Bylo nebo Nebylo ? ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat