Gold šel rázným krokem k jeskyni. Neměl ponětí co dívce provede, ale nebude to nic pěkného. První ale zjistí, jak vyléčit Belle. Když konečně došel k otvoru ve skále, připravil si pro jistotu ohnivou kouli. Jen pro případ že by dívka kladla odpor.
"Halo, zakřičel do modré místnosti. Nikdo mu neodpověděl.
Vešel tedy dovnitř a rozhlížl se. Jedniné co našel byla hromada knih a čaj na stolku.
"Rampe, ozval se ženský hlas odněkud z nedohledna.
"Kdo je tam, zeptal se Gold opatrně.
Ze tmy vyšla žena. Gold trochu ucovl k východu.
"Milah!?"
--------------------------------
"Ty seš ale srab, obořila se na Neala Babička která mu podávala kafe.
Neal nedpověděl, bylo mu to jedno. Dostal od své stvořitelky jasný ukol a sklamal.
"Tati, zeptal se Henry a sedl si na opačnou stranu stolu.
"Proč si mámě nepomohl, začal Henry, proč si utekl?"
"Máme to v rodině, zasmál se Neal a napil se kávy.
"Až přijde ten správný čas a ty dospěješ tak taky utečeš, pokračoval Neal.
"Já tedy rozhodně ne, přerušil ho Henry.
"To sem příkal taky, smál se Neal, a můj táta taky a tuším že jeho taťka taky."
"Hook měl pravdu, řekl nakonec Henry a zvedl se k odchodu, ty nejsi můj táta."
-------------------------------
Zelena houpala malou Rosie, tak krásná holčička měla před sebou tak težký život. Neal by mohl vyprávět.
"Ahojki, řekla dívka a zamávala Zeleně na pozdrav. Ta se ochranářsky vrhla před tři děti.
"Nádám ti je, řekla Zelena a rostáhla ruce.
"Ale zlatíčko já si nejdu pro ty děti, zasmála se dívka.
"Vlastně jsem se přišla zeptat jestli by ses nechtěla přidat k mé maličkosti."
"Nikdy, sykla Zelena, už taková nejsem."
"Mám teď rodinu a nenechám si jí zničit."
"Rodinu, zasmála se dívka, tvoje matka je mrtvá a tvůj kluk taky a táta tvého dítěte taky."
"Rozmysli si to a pak brnkni, řekla dívka a naznačila rukou telefon. Pak zmizela v oblaku modrého kouře.
------------------------------
Hook seděl na pohovce v obývacím pokoji a na prsou měl Emminu hlavu.
"Tak zachránkyně, zašeptal, už bys nás mohla zachránit né?"
"Ještě né, zapředla Emma a přitiskla se k Hookovi ještě blíže.
"Zachraň aspoň moje břicho, nedal se Hook, mám hlad jako vlk."
Emma se hbitě jako kočka vyšvihla na nohy.
"Tak pojď, tahala ho za hák z pohovky, ukuchtíme něco společně."
----------------------------
"To si děláš srandu, prskala dívka, tak já ti vrátím manželku a ty mi tu uděláš takovej binec?"
Posledních asi deset minut totiž Gold po své bývalé manželce házel věci. Chtěl důkaz že není přelud nebo hologram. Nebyla.
"Nikdo se o ní neprosil, zařval Gold a hodil po dívce knížku. Ta jí obratně chytila. Boužel při tomto bravurním chytačském čísle zakopla o stoličku a zkácela se na podlahu. Gold na nic nečekal a znemožnil dívce pohyb.
"Au nech mě, křičela dívka a snažila se Golda odkopnout.
"Necukej sebou nebo to bude bolet ještě víc, upozornil Gold.
"Teď mi řekni jak Belle pomužu, kladl si požadavky, a Milah vrátíš zpátky."
"Hele, ozvala se Milah která seděla v dívčině křesle, já nekam nejdu."
"Milah není pro tebe, zaskučela dívka, je pro Hooka."
"Nejprve Baelfire a teď Milah, syčel Gold, nechceš mi ještě vrátit rodiče?"
"Pracuje se na tom, zasmála se dívka, ale neznám tvojí mamču."
"Tak to by stačilo, křikl Gold, teď zvrátíš to kouzlo a odejdeš."
"Napořád!"
"Jinak co, nenechala se dívka.
"To ani nechtěj vědět zašeptal jí Gold do ucha tak ledově že se dívka otřásla.
"Tak já mizím, usmála se a vymrštila hlavu. Trefila se Goldovi do obličeje. Ten si chytil nos a uvolnil sevření. Dívka se postavila a zmizela ze slovy : "Na ten nos si dej led."
-------------------------
"Skvěle, odfrkla si Ruby, zase noční směna.
"Jako by tě to zabilo, rozhodila rukama Babička.
Regina vpadla do dveří. Bylo na ní vidět že je vyvedená z míry a ještě více když uviděla Ruby.
"Myslela sem že jsi v zemi OZ, podivila se Regina.
"Byla jsem, odvětila Ruby, ale měla jsem nějaké problémy takže jsem se sem vrátila."
"Jako za starých časů, usmála se Babička.
"Ruby potřebuju pomoc, odhodlala se Regina.
"Nemůžu nikde najít Henryho, jako by se vypařil."
"Tak ho deme vyčmuchat, zardovala se Ruby.
**********************
Děkuji vám moc za podporu :) jste skvělí a omlouvám se že někdy to sem musím nahrát dvakrát ale nějak to blbne :/ Chci abyste to měli v celku i s obrázky ale někdy se stane že se obrázek stratí a někdy chybí i kus textu. Doufám že to pochopíte a užívejte zbytek prázdnin :)
O.o Aivinka O.o
ČTEŠ
Bylo nebo Nebylo ? ✔
FanfictionStorybrook už dlouho nezažil žádnou pohromu. Všichni si tady štastně žijí se svými protějšky. Co když to ale nejsou jejich pravé lásky ? Ve Storybrook se totiž oběví někdo kdo všechno změní. Člověk co dokáže zlomit srdce více než kdokoli jiný.