Gold šel pomalu lesem. V jedné ruce obrovskou tašku, šel s hlavou svěšenou a pořád po cestě. Najdnou se zastavil, položil tašku na pařez a strčil ruku do kapsy. Vytáhl mobil a chvili do něj něco ťukal. Pak bez jedineho slova mávl rukou a skočil po jednom s křoví.
"Au blbče, vyjeklo křoví.
Z něho se vyplazila dívka a snažila se prchat po čtyřech. S ladností postřeleného prasete se zvedla a snažila se utéct. Gold neváhal a skočil divce po zádech. Ta se svalila pod tíhou jeho těla do měkké trávy.
"Ležiš mi na noze, řvala dívka a snažila se své tělo vyprostit.
Gold trochu povolil a převrátil dívku čelem k sobě.
"Nějak často ležíme na zemi, smála se dívka.
"Proč mě sakra sleduješ, supěl Gold.
"Sleduju tady všechny, usmála se dívka, jen ně přímo."
"Mám na to svoje můry."
"Vlastně je dobře že ses tu ukázala, poznamenal Gold a zvedl dívku na nohy.
Dal jí ruce za záda a vlekl jí k batoku. Z něho vytáhl nůžky a plastový, průhledný sáček. Vzal jeden z dívčiných kudrnatých pramenů a ustřihl ho.
"Díky za suvenýr, usmál se a podržel jí před tváří její vlasy.
"Hele víš jak dlouho mi rostly, stěžovala si dívka ale nesnažila se vykroutit.
K utěku měla příležitost protože Gold jí držel jen jednou rukou ale ona nechtěla utéct. Chtěla zjistit co Gold plánuje. Ten mezitím její kudrlinku strčil do sáčku a vzal si batoh.
"Můžeš jít, poznamenal a pustil jí ruku.
"Jako vážně, podivila se dívka.
"Nebudeš se mně vymáhat ať pomůžu tvojí manželce nebo tak něco?"
"No vlastně už si mi pomohla, usmál se Gold a poklepal na tašku.
"Jak chceš osupila se dívka a odkráčela po cestě na druhou stranu.
Cestou si vesele poskakovala. Hned za zatáčkou si ale stoupla za strom a čekala.
"Já tě vidím, zakřičel Gold.
"Šmíráku, zakřičela dívka zpět.
V tom jí na hlavě přistála můra.
"Díky bohu Celaeno, vydechla potichu dívka a vzala můru do ruky.
"Leť a sleduj ho, přikázala můře a vyhodila jí do vzduchu.
Můra zatřepala křídly a letěla pryč. Dívka konečně odešla po cestičce a Gold pokračoval svojí cestou. Netušil že se na obloze pohybuje miniaturní, modý špeh.
----------------------------
Emma, Hook, Mary Margaret a David seděli v autě a jeli do jeskyně Ingryd. Emmě se zdálo že cesta trvá hodiny ale konečně byli na místě. Lesní cestičku doslova proběhli a dostali se až k otvoru v jeskyni. Emma okamžitě odhodlaně vykročila do jeskyně ale něco jí zastudilo na prsou. Hookův hák.
"Nemůžeš tam jen tak vtrhnout, začal Hook.
"Musím, nenechala se Emma, co když je tam Henry."
"Hook má pravdu, přidal se David, musíme to promyslet."
"Dobře takže všichni tam vtrhneme, řekla Emma.
"Co je to za plán, zeptal se Hook, je to přesně to co ses snažila udělat."
"Nic mě nenapadá, odůvodnila Emma a šla do jeskyně.
Všichni čekali že v jeskyni je bude čekat dívka nebo Henry ale místo nich je vítal jen strašný nepořádek.
"Emma, řekla Mary Margaret a nespouštěla oči ze stěny.
Emma si stoupla vedle Mary Margaret a dívala se na rozbité zrcadlo Ingrid. Hook přišel blíže a díval se na prázdný rám zrcadla.
"Nic tu není, řekl, tohle nebude ten test."
"Tak jaké zrcadlo mys..., nedořekla protože se koukala na tři zrcadla na protější stěně.
Přoběhla k jednomu zrcadlu a hladila ho po rámu. Pak si ale nečho všimla.
"Můra, zalapala po dechu.
******************
Mužete si tipovat co se stane v dalších dílech :) Moc ráda se nechám inspirovat nebo si poslechnu názory a nápady. Děkuji že tuto povídku pořád čtete a že tu není jen na okrasu :) A ten kdo napíše nejkrásnější hypotézu, dostane jeden nevýznamný bod.
O.o Aivinka O.o
ČTEŠ
Bylo nebo Nebylo ? ✔
FanficStorybrook už dlouho nezažil žádnou pohromu. Všichni si tady štastně žijí se svými protějšky. Co když to ale nejsou jejich pravé lásky ? Ve Storybrook se totiž oběví někdo kdo všechno změní. Člověk co dokáže zlomit srdce více než kdokoli jiný.