6) Změny

261 26 3
                                    

"Ty seš taková husa, řval přes mříže David, nechápu jak sem tě mohl kdy milovat. Měl sem tě nechat zhnít na tom stromě. Kdybych nepotřeboval ten prsten byla by si nahraná, křičel a bušil do mříží které ovšem nepovolili ani o píď.

"Krasoň se nám začíná vybarvovat, už nejsi takovej hrdina, posmívala se Mary Margaret.

"Dej pryč ty mříže a ukážu ti jakej sem hrdina."

"Přece bys neuhodil ženu, podivila se Sněhurka.

"Ženu né ale mrchu klidně, smál se David.

"Přestaňte oba dva, zařvala Zelena které už docházela trpělivost. Regina šla pro pomoc takže se budete chovat slušně."

"Nech toho ty zelená náno, zaječela přes mříže Sněhurka a vyplázla na Zelenu jazyk.

"Bože můj ta holka se mi začíná líbit, zasmál se přicházející Gold který si to namířil přímo k mřížím.

"Jak dlouho sou v takovém stavu, zeptal se.

"Nevím asi hodinu, řekla Regina a sedla si vedle Zeleny.

"Pomužeš jim?"

"Ne, řekl rázně Gold, nemůžu."

"Super, rozhodila rukama Zelena, takže s něma budeme muset vydržet další den."

"Já mám řešení žábo, přihlásil se David.

"Dejte mi do ruky meč a já už si poradím."

"Ticho buť, zařvala Sněhurka.

"Nikdy má drahá, poklonil se jí David.

"Bože ti sou rozkošní, rozplýval se Gold.

"Di si příst zlato a přebalovat děcka skřete, prskla Sněhurka.

"Lol, zasmála se dívka která stála za nimi, usměv todle půjde na Facebook." Cvalka mobilem a pak se uklonila na celou místnost. Prošla kolem stolu k mřížím a prohlížela si Sněhurku která kopala do zdi a Krasoně který pořád skoušel rozbít mříže.

"Tak tohle je lepší než sem čekala, zasmála se chaoticky až jí kudrliny létaly na všechny strany.

"To si byla ty, zeptala se zmateně Regina a koukala na dívku která si hrála s modrým závojem.

"Taky mě těší zlatíčko, usmála se Dívka a přiskočila k Zeleně.

"Jéé, koho to k nám čerti nesou, není to ta slavná Zelena, dcera Cory a tak dále?"

"Sem tvoje fanynka, Rumple mi sice podpis nedal ale od tebe ho chci na stopro."

"Tak to by stačilo řekla Regina a vzala dívku za rukáv.

"Ano to by stačilo, zasmála se dívka, si až příliš otravná. Foukla jí do obličeje modrý prach a otočila se na Golda který se díval na Reginu jak padá k zemi.

"Bude v pohodně, řekla dívka a rozhodila rukama, jen jí každou hodinu kontrolujte ať se neudusí."

Přeskočila Reginu a vzala si ze stolu klíčky od cel. Pak se otočila na Zelenu která pořád seděla na místě a ani se nehnula, jen zírala na svou ležící sestru. Dívka jí podala papírek.

"Věnování tam nepiš."

Sněhurka se začala smát jako smyslů zbavená.

"Tak tohle je na mě moc, řekl David a chytil Golda za kravatu.

"Jestli se mi pomužeš odsud dostat tak ti dám cokoli na světě."

"Ale ty nic nemáš Krasoni, smála se Sněhurka.

"Kdo vám vůbec hlidá Neala, ozvala se konečně Zelena.

"To by si chtěla vědět žábo, štěkl po ní Krasoň, pustul Goldovu kravatu.

"Užij si to tady, mrkla dívka na Golda a zmizela v oblaku dýmu.

------------------------------------

Emma se zatím doma válela na pohovce s Nealem a malým Nealem v postýlce.

"Emmo, ozval se Hook za dveřmi.

"Co zas ten pirát chce, zeptala se Emma a šla otevřít.

Hook se okamžitě nasáčkoval dovnitř a koukal na spoušť v kuchyni.

"Co se tady zatraceně stalo, zeptal se a sehnul se pro rozbitou skleničku.

"Jak to mám vědět řekla otráveně Emma a šla zpět za Nealem.

"Emmo poslouchej mě, chytil jí Hook ruku, si očarovaná, to co cítíš není skutečný."

"Kámo, zařval Neal z obýváku, vybrala si mě tak to pochop."

"To se ještě uvidí, zašeptal Hook a odešel.

*****************************

Díky za velký ohlas :) jste boží :D Kdyby měl někdo specialní přání a chtěl přidat postavu, vůbec mi to nevadí budu ráda za nápady :)

O.o Aivinka O.o

Bylo nebo Nebylo ? ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat