Zelena seděla v křesle a houpala Neala. Robin seděl na druhé straně a choval Robin. Povídali si asi hodinu a Zelena už se tak nebála. Docela začala Robinovi důvěřovat.
"A ty ses nikdy nechtěla vrátit do země Oz, zeptal se Robin a kolébal malou holčičku která se spokojeně smála.
"No měla jsem chuť ale ... nedořekla Zelena protože v tu chvíli k Robinovi přiskočil Gold a polil ho červenou tekutinou.
Robin se párkrát zacukal a pak se rozpadl v prach. Zelena vyskočila a chytla Robin dříve než spadla na zem.
"Co si to sakra provedl, vyštěkla a pokládala Neala a Robin do postýlky.
"No stává se ze mě hrdina a zachraňuju vám všem zadky, vysvětlil a zmizel v oblaku kouře.
Zelena se sehla k prachu na křesla a pomalu ho procedila mezi prsty.
"Sem zpátky, usmál se Regina která zrovna přišla.
Robin začala plakat.
"Ty moje chuděrko, řekla Regina a vzala si holčičku.
"Kde máš tatínka, utěšovala miminko.
"Pryč, zašeptala Zelena.
"Tatínek se za chvíli vrátí, konejšila jí dale Regina.
"Nevrátí, otočila se Zelena k Regině.
---------------
Emma zůstala doma a starala se o Henryho. Nevypadal nemocně, neměl ani škrábnutí jenom byl unavený. Jednou se probral, řekl něco o komiksech a zase usnul.
David se vrátil se smaženým sýrem a všichni se pořádně najedli. Mary Margaret se ještě nevrátila.
Hook pořád nervozně přecházel po chodbě a něco mumlal. Emma si ho teď nevšímala. Na prvním místě byl Henry.
Najednou do dveří skočila Mary Margaret.
"Robin je mrtvý, vydechla a ohnula se v kolenou.
"To je mi líto, řekla Emma, jak to nese Regina?"
"Dost špatně, řekla Mary Margaret a podala Neala Davidovi.
"Někdo by za ní měl zajít, navrhla Mary Margaret.
"Ne, odmítla Emma.
"Regina je člověk uzavřený do sebe, poradí si sama."
Mary Margaret přikývla. I když bylo vidět že s toho nemá radost.
"Kdo ho zabil, zeptala se Emma.
"Gold, ale nemám tušení proč, řekla Mary Margaret a sedla si na gauč.
"To je přece jasný, ozval se Hook.
"Konečně dělá Krokodýl něco správnýho."
"Zabíjení lidí je správné, utrhla se na něho Mary Margaret.
"Ne on nebyl člověk, vysvětloval Hook.
"Vytvořila ho ta dívka on nebyl on."
"Ale měl city, bránila se Mary Margaret.
"Neal je taky mrtvý, zeptala se Emma.
"Je to velice pravděpodobné, řekla smutně Mary Margaret.
"Jak to řeknu Henrymu, pohladila kluka po vlasech.
Mary Margaret svěsila hlavu a dívala se do země.
"Tady máš sýr, přerušil hrobové ticho David.
Sněhurka na něho hodila vražedný výraz a zakývala hlavou v gestu "Teď se to fakt nehodí". David svěsil ruce a odešel do kuchyně.
-------------
"Regino prosím otevři mi, žadonila Zelena.
Regina se zavřela do jedné z místností v budově věznice a seděla s hlavou zabořenou do kapesníku. Věděla že dřív nebo později Robina stratí, ale stejně jí to zasáhlo jako jeden z Robinových přesně vystřelených šípů.
"Nemůžeš tam sedět celý den, přemlouvala ji Zelena.
Regina si odpustila kousavou poznámku typu Tak sleduj nebo Chceš se vsadit?.
Místo toho mlčela. Pak jí ale něco napadlo.Jestli ta dívka uměla oživit Robina mohla by to udělat znova. A mohla by s ním být navěky. Mohla by mít svůj štastný konec!
*****************
Nějaký tip? :) Budu ráda za komenty nebo hvězdičky ale hlavně za názory :D
o.O Aivinka O.o
ČTEŠ
Bylo nebo Nebylo ? ✔
FanfictionStorybrook už dlouho nezažil žádnou pohromu. Všichni si tady štastně žijí se svými protějšky. Co když to ale nejsou jejich pravé lásky ? Ve Storybrook se totiž oběví někdo kdo všechno změní. Člověk co dokáže zlomit srdce více než kdokoli jiný.