Emma a Regina začali hledáni Henryho pomalu vzdávat. Babička potřebovala Ruby v restauraci a po Hookovi se zem slehla. Emma mu už alspoň třikrát volala ale bez odezvy. Nakonec to vzdali, Emma trochu nerada souhlasila s teorii že je Henry už možná dávno doma.
Doma ale nebyl, vlastě tam nebyl nikdo. David a Mary Margaret pořád nebrali telefon, Hook napodobně. Najednou se dveře bytu rozlétly.
"Neviděli jste Henryho, lapala po dechu Violet která vypadala vystrašenšeněji než Emma a Regina dohromady.
"Ne, začala Regina, hledali jsme ho všude ale nikde není."
"Měli jsme domluvenou schůzku u studny, řekla smutně Violet, ale on nepřišel."
"Něco se mu muselo stát, vyhrkla rychle.
Nechtěla si připustit že Henry na schůzku zapoměl nebo dokonce nepřišel umyslně.
"Pomoz nám ho hledat, navrhla Emma.
Violet na chvíli přemýšlela.
"Je tu jedno místo kde by mohl být, řekla nakonec.
"Zavedu vás tam."
---------------------------
Neal si to vykračoval ke skále. Stejně jako Ruby prošel zrcadlem za můrou, do stejné zahrady za stejnou osobou.
Dívka běhala po sametové trávě. Její bosé chodidla skákaly tak ladně že vypadala jako by se vzanášela. I když nebyla uplně hubená vypadala ladně jako můry které se jí proplétaly kolem těla a tahaly jí za kudrlinky. Závoje v nebesky modré barvě vlály ve větru.
Když dívka spozorovala návštěvníka, přestala skákat a vymotala si z kudrlinek několik můr.
"Tady tě máme, usmála se a putila poslední můru v jejích blond kadeřích na svobodu.
Můra se zatřepala a obletěla vetřelce, pak přistála dívce na rameni.
"Stvořitelko, uklonil se Neal.
"Neseš mi něco, zeptala se dívka.
"Má paní, zašeptal Neal a podal dívce knihu.
"A prej že Sherlocka nemá, zasmála se dívka a zatočila se s knihou dokola.
"Psa Baskervilského mám nejradši, řekla a podala knihu můrám. Ty jí vzali a letěli k dveřím z nápisem Zbytečnosti a Nezbytnosti. Vrátili se s lahvičkou modrého prachu.
"Má paní, přikývl tupě Neal.
"Bože ty si suchar, odfrkla si dívka.
"Celej otec, špitla si pro sebe.
"Tak di a dělej svojí práci, přikázala.
Neal se uklonil a chystal se odejít. Jeho pohled ale spočinul na kleci se spícím Henrym.
"Hele, zakřičela za ním ještě dívka. Zašeptala něco můře na svém rameni a poslala jí k Nealovi.
"Melanie půjde s tebou a bude tě hlídat abys ještě něco nezkazil, řekla a mávla mu na rozloučenou.
Neal se naposledy podíval na Henryho, nechal můru se usadit v jeho vlasech a odešel.
------------------------
"To je dost že jdeš, řekl Zelena a podala malou Rosie Goldovi.
"Byla tu tvoje manželka, doplnila se.
"Je v pořádku, zeptal se starostlivě Gold a nechal holčičku žužlat jeho kravatu.
"No ptala se na svatou Kateřinu, zasmála se Zelena.
"Jo a myslím že se tě snaží zabít, překulila oči jako by to bylo uplně normální.
"Na to vem jed, zasyčel hlas za nimi a Belle se vrhla na sveho manžela. Ten uskočil a Belle vběhla do cely a praštila se do hlavy. Zelena za ní zavřela dveře a hodila Goldovi klíček.
"Teď je ten dluh smáznutý, zazubila se.
"Díky, řekl z nechutí Gold a odešel z místosti.
Belle na něho ještě vychrlila několik nadavek ale to už nikdo nevnímal.
*****************
Ahoj lidi :) Takže je tu škola a díky tomu budu díly vydávat později. Někdy je vydám dokonce v osum večer nebo dokonce v devět. Jdu totiž na novou školu a mám docela dost složité dojíždění. Kdyby ste ale chtěli mohla bych je psát večer a přidávat ráno. Jak vám to bude vyhovovat ?
O.o Aivinka O.o
ČTEŠ
Bylo nebo Nebylo ? ✔
FanficStorybrook už dlouho nezažil žádnou pohromu. Všichni si tady štastně žijí se svými protějšky. Co když to ale nejsou jejich pravé lásky ? Ve Storybrook se totiž oběví někdo kdo všechno změní. Člověk co dokáže zlomit srdce více než kdokoli jiný.