Na gauči se lině povalovala Emma, hlavu zabořenou do košile Neala. Něco špitla a Neal jí pohladil po hlavě.
"Chudinka, zašeptala Mary Margaret a koukla na Davida co se tvářil stejně ustaraně jako ona.
"Musíme jí pomoct, řekl David a podal jí hrnek kávy.
Někdo zazvonil a Mary Margaret šla otevřít. Ve dveřích stála dívka v modré robě a usmívala se.
"Přejete si, zeptala se Mary Margaret a prohlížela si dívčiny kudrlinky.
"No vlastně jsem slyšela že máte problém s dcerou a napojem lásky, usmála se dívka a rozhodila rukama, TAK SEM TADY!"
Mary Margaret jí pozvala dál a dívka se usadila naproti nim.
"Mužu je vidět, zeptala se dívka.
"Jistě, řekla Mary Margaret a zatáhla Davida za roh druhé místnosti.
"Ta holka se mi nějak nezdá Davide, řekla Mary a nahla se aby na dívku viděla. Ta si zrovna prohlížela hrníček který měl David na kávu.
"Mary Margaret dej jí šanci, třeba Emmě pomůže, naléhal David.
"Dobře, řekla Mary Margaret a vzala Emmu a Neala k dívce.
Ta si je dobře prohlédla a Mary Margaret zatím uvařila další čaj pro hosta. Emma se nechovala už vůbec jako Emma ale jen tupě zírala na Neala.
"Myslím že jí pomůžu, řekla nakonec dívka a sedla si zpátky na židli. Můžete jít, mávla směrem k Emmě a Nealovi a ti se jako na povel otočili a odešli.
"Jak dlouho to bude trvat, zeptal se David a podíval se na Mary Margaret.
"Moc dlouho ne, ale není jistota že jí to vyléčí, zadívala se divka do čaje. Pokud najdu přísady tak do dvou dnů.
Mary Margret si oddechla a sáhla po hrníčku.
"Tak na to se napijeme, řekl David a zvedl hrníček.
V okamřiku kdy spolkl svou kavu začal kašlat a dusit se, stejně jako Mary Margaret. Po chvilce to přestalo a David se nenávistně podíval na svou manželku.
"To si byla ty, zařval, ty si nám otrávia dceru protože si nemohla vystát toho piráta."
"No dovol, okřikla ho Mary Margaret, já mám Hooka docela ráda, aspoň se o druhé zajímá ne jako tady pan Krasoň."
Dívka se zasmála, zavolala Regině a nechala mobil na stole aby slyšela jak se Krasoňovi okřikují a hází po sobě předměty. Vycupitala na ulici a schovala se za auto. Za chvíli se k domu přiřítila Regina, Zelena a dokonce i Henry.
"Mise kompletní, zaspívala dívka a zmizela v oblaku modrého kouře.
------------------------------------------
"Co to vyvádíte, snažila se Regina přehlušit hluk tříštícího se skla skleniček která Sněhurka ve vsteku házela o zeď.
"Ty jsou moje oblíbené, křičel na ní David.
"A proč si myslíš že je rozbíjím, smála se Mary Margaret a házela skleničky dále dokud se na ní David nevrhnul a nepovalil jí na zem.
"Tak to by stačilo, řekla Zelena a zmrazila oba kouzelm.
"Vezmeme je do cel, řekla Regina a koukala na Emmu a Neala jak se muchlují a nevěnují žádnou pozornost situaci v kuchyni.
*************************************
Tak ... ráda bych znala váš nazor :) líbí se vám zloduch ??
O.o Aivinka O.o
ČTEŠ
Bylo nebo Nebylo ? ✔
FanfikceStorybrook už dlouho nezažil žádnou pohromu. Všichni si tady štastně žijí se svými protějšky. Co když to ale nejsou jejich pravé lásky ? Ve Storybrook se totiž oběví někdo kdo všechno změní. Člověk co dokáže zlomit srdce více než kdokoli jiný.