7) Knihy pro mě

271 26 2
                                    

Dívka se prohrabovala štosy knih v knihovně. Prošla všechny žánry od dětských knih po detektivky a vypadalo to že něco hledá. Po pár minutách bezhlavého vyhazování knih z police si asi šest z nich vzala a chystala se odejít.

"Deš někam lásko, zeptal se Hook který jí uzavčel hlavní vchod.

"Kapitán jednoručka, zasmála se dívka, co máš na srdíčku."

"Okamžitě zvrátíš to kouzlo, sykl Hook a pomalu se přibližoval k dívce.

"Proč, podivila se dívka, je docela sranda vidět jak se Krasoňovi mlátí."

"O čem to sakra žvaníš, šeptál dále Hook, mluvím o Emmě."

"Jo tadle květinka, zasmála se dívka, tak to nepude."

"Jak nepůjde, zařval Hook.

"Šššš ticho v knihovně, smála se dívka.

" A vůbec, pokračovala dívka, kdo ti řekl že tady budu?"

"Zjistil jsem že Krokodýl tě taky nemá dvakrát v lasce, usmál se na oplátku Hook.

"Podrazák, procedila dívka mezi zuby a zhodila poličku s knihami.

"Belle asi nebude moc štastná, zasmál se Hook.

"Né, šeptala dále dívka, Belle už nikdy."

Zmizela v oblaku modrého kouře i s knihami a nechala zmateného Hooka v knihovně bez odpovědí. Hook chvilku řval ať se vrátí, potom to vzdal a poražený vymýšlel další plán.

Netrvalo to moc dlouho a Hook si uvědomil že ještě může vyhrát, musí Emmě připomenout proč se do něho zamilovala. Koupil velkou kytici a šel se Emmě dvořit.

-----------------------------------

"Ty seš idiot, tehdy jsem byla malá nevěděla jsem to, řvala na Davida Mary Margaret.

Zelená se je snažila ignorovat a koukala na svou omráčenou sestru která se válí na podlaze a křičí něco o ponících. Sama by si to nepřiznala ale měla o svou sestru starost, spala už nejméně půl hodiny.

"Zlatíčko nemá tu Emma nahodou fotoalbum, zeptal se Hook který právě prišel.

"Ty seš blbec, zařvala zrovna Sněhurka a Regina pronesla něco o duze a jednorožci.

"Proboha co se tu stalo, podivil se Hook s očima zabodnutými na Reginu která si cucala palec.

"To ta modrá holka, začala Zelena, proklela Krasoňovi a uspala Reginu."

"Jo a teď jde po Temným, doplnil Hook, nevím jestli mám oslavovat nebo jí hatit plány."

Vytáhl z šuplíku krabici, skontroloval obsah a vzal si jí sebou.

-----------------------------

Dívka v modrám, společenském obleku se vydala na výlet. Šla podél lesa po cestě. Vypadalo to tady docela opuštěně ne-li strašidělně. Ne ale pro naši dívku v modrém. Ta se jen tak něčeho nelekne. Šla asi deset minut než došla k opuštěnému domu. Tedy on nebyl opuštěný, vypadal velice upraveně a luxusně ale byl tam jediný. Dívka vyběhla schody a zaklepala na dveře. Hned jí otevřela žena s dlouhými hnědými vlasy,  a usměvem který chtěla dívka za každou cenu smést z povrchu zemského.

"Dobrý den, pozdravila Belle.

"Ahojki, usmála se na ní dívka. Vy jste tady knihovnice?"

"Ano to jsem ale zrovna těď mám dovolenou, usmála se Belle a pozvla dívku dovnitř.

Dům byl ještě luxusnější než vypadal zvenčí, jak by taky né když patřil Temnému. Belle zavedla dívku do kuchyně a začala vařit čaj. Pořád se usmívala což bylo docela děsivé. Jedniné na co ale dívka myslela bylo co téhle nádheře provede.

"Sladíte, usmála se Belle.

Tobě to osladím, řekl hlásek v dívčině hlavě.

"Né děkuji, řekla místo odpovědi kterou jí našeptával hlas v hlavě.

Belle chtěla položit hrnek na stůl ale zakopla a vychrstla vařící vodu na dívku.

"Ježiši, vykřikla dívka a skácela se i s židlí na zem.

Prostě jí zabij, bude to rychlejší a spolehlivější, řekl opět hlas.

"Hrozně se vám omlouvám, zakrákala Belle a začala hledat ubrousky.

"To je v pohodě, přemohla se dívka a postavila židli na své místo.

V tu chvíli dostala tak skvělý nápad že by na ní i Hades byl pyšný.

****************************

Už ani nevím co psát :D jen možná že vám hrozně děkuji za podporu :) jste užasní.

o.O Aivinka O.o


Bylo nebo Nebylo ? ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat