9) Operace Neznámo

249 23 13
                                    

"Belle už sem doma, zavolal Gold a zamkl za sebou dveře.

Šel do kuchyně kde seděla jeho manželka na židli a neco si pro sebe mumlala. Pak se otočila, vyskočila ze židle a srazila Golda na zem. Ruce mu překřížila na prsa aby se nemohl hýbat a druhou svou ruku mu přitiskla na krk.

"Co to sakra dělaš, zachrapťel Gold který si z velkou pravděpodobností vyrazil dech.

"To si byl ty, syčela Belle přes zaťaté zuby. To ty si poslal ty zlobry kteří zabili mojí matku!"

Gold, který se už nemohl pomalu ani nadechnou se najednou překulil na druhou stranu. Teď ležel na Belle on, zvedl jí na nohy a dal jí ruce za záda.

"Belle víš přece dobře že sem to já nebyl, řekl lehce.

Belle se cukala v Goldově sevření a lapala po dechu jako ryba na suchu.

"Pusť mě, řvala Belle a kopala kolem sebe.

Gold neměl na vybranou, mávl rukou a Belle se mu zhroutila do náruče a on jí položil na pohovku v obyvaku.

---------------------------------------

"Sem snad nějaká chůva, vstekala se Zelena. Musela dneska hlídat Neala, Robinu a teď před ní stál Gold ze svým dítětem.

"Zeleno dlužíš mi to, zavrčel Gold a položil holčičkou Zeleně do náručí.

"No dobře, povzdechla si Zelena a podívala se na holčičku v peřince.

"Proč mám vůbec Rosie hlídat, kam jdeš ty?"

"Zakroutit někomu krkem, procedil přes zuby Gold a odešel.

---------------------------------

Hook seděl v obývacím pokoji společně s Mary Margaret a Davidem. Už se asi půl hodiny snažili přijít na to jak Emmu vyléčit.

"Polibek z prevé lasky, řekla nakonec Mary Margaret.

"To by ho ale Emma musela milovat, řekl David.

"Tak to uděláme jako tehdy když sem nevěděla kdo si ty, navrhla Mary Margaret.

"Myslíš jak sem se pro tebe obětoval, vzpomínal David.

"Ano, řekla Sněhurka s usměvem, musíš Emmu zachránit Hooku."

Celý den pak plánovali jak Emmu zachrání a před čím. Nic je nemohlo napadnut. Hook nakonec rozhodl.

-------------------------------

Večer Mary Margaret a David přesvědčili Reginu aby jim pomohla v operaci Zahránkyně, jak jí nazval Henry který za každou cenu chtěl pomoct. Domluvili se na tom že Regina vyčaruje podobiznu přízraku stracené duše. Ten na Emmu zautočí a Hook jí zachrání. Nebyl to stoprocentní plán ale museli to alspoň skusit.

Když Emma a Neale vyšli z restaurace a chtěli zamířit domů z mlhy se vynořil stín. Neale se ochranářsky postavil před Emmu ale přízrak ho odhodil stranou. Emma začala pomalu couvat do zadu ke stěně. Najednou k ní přiskočil Hook.

"Uteč, zařval a vrhnul se na stín.

Emma ale neposlechla a stála jako přikovaná ke stěně. Hook vytáhl z kapsy lahvičku a hodil jí po přízraku. Ten za hrozného řevu zmizel.

"Emmo si v pohodě, zeptal se ustaraně Hook a obejmul jí.

Nevspouzela se.

Neal vzal do zaječích tak rychle že by na něho byl i otec i děda pyšní.

**********************

O.o Aivinka O.o

Bylo nebo Nebylo ? ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat