4) Návštěva

319 28 7
                                    

Před lesem zaparkovalo černé auto a z něj  vylezl Gold. Prošel lesní cestičkou která byla skoro zarostlá a došel k jeskyni ve skále. Pomalu vešel dovnitř a naskytl se mu pohled na modrou místnost. Po straně bylo velké rozbité zrcadlo ještě za dob Ingrid a dvě velké křesla potažené modrým sametem. V jednom z nich trůnila dívka s knižkou v ruce a modrým zavojem kolem těla. Gold k ní tedy přišel blíže ale ani to jí nerozhodilo a četla dále.

"Chvilku vydrž, řekla nakonec dívka a sáhla pro založku, je to napínavé. Asi po minutě odložila knížku a prohlédla si nezvaného hosta.

"Ten slavný Rampelník? Dáte mi fotku? Nebo podpis, zažertovala a ukázala na druhé křeslo. Posaď se drahoušku a já uvařím čajíček."

"To se ani nedivíš jak jsem tě našel, promluvil konečně Gold a sedl si do křesla.

"Vlasně to vím, zasmála se dívka a přiskočila k provizorní kuchyni.

"Ty to víš, podivil se Gold.

"Ano ano ano, zazpívala dívka a přitančila s šálkem čaje který podala Goldovi.

"Dokaž to, sykl Gold a vzal si hrnek.

"Když k tobě ráno přišel tvůj syn věděl si že to není on, švitořila a točila se okolo prázdněho křesla, takže sis to domyslel. Sladíš, odskočila od tématu a položila na stůl cukr a pokračovala. Sledoval si mě když jsem odcházela včera večer domů, protože víš dobře že pachatel sleduje své oběti. Věděla jsem že mě sleduješ, dokončila.

"Když jsi to věděla, proč si mě nechala, nechapal Gold.

"Chtěla sem si pokecat, řekla dívka a zady se opřela o křeslo, jsem tu hrozně sama a dochazejí mi knížky. Mohl bys říct te svojí Bellindě že jich má do knihovny dát víc, zasmála se dívka sedla si na zem.

"Klidně teď bych mohl říct Krasoňovým a zbytku světa kde se skrýváš, řekl ledově chladně Gold.

"Jenže to neuděláš."

"Kde bereš tu jistotu?"

"Si totiž zvědavý, a taky chceš tu samou věc jako já."

"A to je jako co, zeptal se Gold a položil hrnek na stůl.

"Zavařit našim hrdinům, řekla dívka a začala se chaoticky smát.

"Měl jsem čest poznat hodně bláznů ale ty si ze všech největší, prohodil Gold a koukal na dívku zamotanou do závoje jako můmii.

"Tak vidíš jsme si podobní!!"

Gold vstal a chystal se k odchodu. Už toho měl dost, tahle holka byla vážně blázen, možná to dělala samota, sám nevěděl. Hlavně ho děsilo že měla tak trochu pravdu.

"POČKEJ! křikla za ním dívka. Gold se zastavil ale už se neohlédl jen poslouchal.

"Máš dvě možnosti, řekla už zase klidná divka sedící v křesle, ta první je že se ke mě přidáš, ta druhá že mě necháš na pokoji, řekla a otevřela knihu.

"A co když tě prozradím, nedal se Gold.

"Viděl si co jsem udělala Emmě, řekla dívka ale oči neodtrhla od knihy, snad nechceš aby tvoje milovaná Belle milovala někoho jiného ne?"

"Neudělám to protože chci vidět jak se s tím popereš a pohoříš, řekl Gold a odešel z jeskyně.

"Já se neperu, já utíkám, stihla ještě zakřičet dívka.

*****************************

Dneska je to slabší já vím :D ale zítra už zase navážeme na problémy Emmy, slibuju :)

Děkuju za 20 hvězdiček a přes 100 shlédnutí, jste čuprdupr :D

O.o Aivinka O.o

Bylo nebo Nebylo ? ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat