Hook běhal po lese. Společně s Ruby, Emmou a Reginou hledali Henryho. Ruby řekla že naposledy byl s Nealem ale ten taky zmizel. Emma rozhodla že až najdou Henryho půjdou hledat i Neala. Hook souhlasil. Možná se v něm probudilo dobro, možná před očima viděl Milah umírající mu v náručí a malého kluka co se snažil svého otce za každou cenu zachránit. I po strašných věcech co mu udělal, co udělal Milah a nespočetně lidem před nimi a po nich.
Už šel asi patnáct minut. S ostatními se dohodli že bude lepší se rozdělt a prohledat více míst naráz.
Prošel přes keř který ho pořádně poškrábal a došel až k utesu.
"Zatraceně, ulevil si a koukl jak hluboký utes je.
Když usoudil že takový pád nemůže nikdo přežít a pokusit se slézt dolů by byla sebevražda zvedl hlavu s cílem vrátit se na rozcestník. Na pruhé straně ho ale někdo pozoroval.
"Kdo je tam, zakřičel Hook přes propast ale nikdo mu neodpověděl.
"Vsadil bych boty že tam někdo stál, zamulal Hook.
-----------------------------
Ruby zatám probíhala les. Chvilku se zastavila, začmuchala a běžela dál. Najednou ale zavětřila něco podivného, vůně citronu. Šla za tou vůní.
"Tady sem pejsánku, ozval se hlas za ní.
Dívka v modrém, sametovém plášti seděla na pařezu s usměvem a mávala na Ruby.
"Stvořitelko, poklekla okamžitě Ruby.
"Konečně někdo vychovaný, zatleskala dívka až se jí kudrlinky prodloužili.
"Mám pro tebe prácičku, doplnila divka.
"Chci abys našla Henryho a přivedla mi ho, pak našla Emmu a řekla jí že si ho nenašla."
"Rozumíš?"
"Jistě má paní, řekla Ruby, postavila se a odběhla do lesu.
--------------------------
Henry seděl u studny. Nevypadal moc nadšeně. Kdo by ale v jeho situaci byl? Myslel si že má svojí rodinu zpátky. A pak mu sny rozdrtil jeho táta. Jeho neprávý táta.
Najednou zaslechl zašustění, jen tichý zvuk ale i přesto Henryho vystrašil.
Henry tedy přišel ke keři blíže aby se dozvěděl kdo nebo co udělalo ten zvuk.
Ze zadu ho ale chytla ruka a přitiskla mu kapesník k nosu. Henry se zhluboka nadechl a už jen pomalu padal do temnoty.
---------------------------
Hook pomalu kráčel po cestičce a přemíšlel kde by asi mohl Henry být. Nic ho nenapadalo. Napojil se na lesní cestičku a zámířil k rozcestníku. V tu chvíli ho ale někdo srazil k zemi.
"Milah, nechápal Hook.
Pak mu to ale došlo. Ta holka si z nich dělá srandu.
"Ahoj Hooku, řekla Milah a obejmula ho.
"Di pryč, řekl Hook ostře a vyprostil se z jejího obětí.
"Nejsi skutečná tak zmiz."
"Já ale jsem sktečná, zasmála se Milah, jsem stejně skutečná jako Emma."
"Jo ale si mrtvá, řekl příkře Hook, umřela si, dvakrát!"
"No tak teď už sem zase živá, zasmála se Milah a přistoupila k Hookovi.
"Jak to ta modrá čarodejnice zatraceně dělá, přemýšlel nahlas Hook.
"Půjdeš semnou, rozhodl nakonec a vzal Milah za ruku.
*****************
Dneska vydám ještě jeden díl :) Abych vám poděkovala za podporu a trochu zpříjemnila den :D když teda je to poslední prázdninový den :)
O.o Aivinka O.o
ČTEŠ
Bylo nebo Nebylo ? ✔
FanfictionStorybrook už dlouho nezažil žádnou pohromu. Všichni si tady štastně žijí se svými protějšky. Co když to ale nejsou jejich pravé lásky ? Ve Storybrook se totiž oběví někdo kdo všechno změní. Člověk co dokáže zlomit srdce více než kdokoli jiný.