Krásný slunečný den ve Storybrook. Lidé co tu žijí si snad ani nevzpomenou že by byl jiný než pohádkový. Sluníčko hřeje, ptáčkové zpívájí a vysoká štíhlá blondýna běží přes silnici. Emma Swan, zachránkyně, spasitelka tohoto poklidného města jde pozdě. Krásné krémové šaty jí vlají ve větru a div nezakopne o jemný zavoj kolem nich. Proběhne ulici a zamíří k Babičce. Když doběhne před dveře vytáhne si z malé krémové kabelky, která se krásné hodí k šatům, zrcátko s upraví si vlasy. Vydíchá se a teprve teď vezme za kliku. Uvnitř je ticho, skoro liduprázdno. Pomalu se rozejde ke stolu kde sedí muž a snaží se něco vyťukat na mobil. Emma se zastáví ale muž si jí stále nevšímá. Emma si tedy nenápadně odkašle a muž konečně zvedne oči.
"Na co tu krabičku mám když nefunguje, usměje se a ukáže Emmě zčernalou obrazovku. Emma mobil vezme a chvilku zkouší všemožné povely které by mohli mobil zasé přivést k životu ale nedaří se jí to. Najednou se začne smát a podá mobil svému majiteli.
"No to víte pane Hooku musíte použít nabíječku, směje se Emma dále.
"Na lodi nabíječku nemáme, uchichtne se Hook a vstane od stolu tak aby viděl Emmě spříma do očí. Vytáhne zpoza zad ruku se žlutou růží a podá ji Emmě. Blondýna ji přijme a sedne si naproti Hookovi který se také posadí. Za okamžik se k nim přiříti číšnice s vínem která postaví do prostřed stolu.
"Takže co si dáte panstvo, usměje se číšnice a vytáhne blok a tužku.
"Ahoj Ruby, já bych si dala smažený sýr a hranolky, řekla Emma.
"Dvakrát, doplnil Hook a usmál se na Ruby. Ta si to pečlivě zapsala a odešla do kuchyně.
Emma a Hook zůstali sami. Celý večer si povídali a smáli se jako by se znali už od dětství. Nakonec Hook zaplatil a společně vyšli z bistra. Nešli ale domu, kráčeli po cestě přímo k přístavu. Šli mlčky a celou cestu se drželi za ruce. Sedli si na lavičku a sledovali jak zapadá slunce. Emma si položila hlavu Hookovi na rameno a zavřela oči. Chtěla ať tahle chvíle neskončí, ať trvá navěky věků protože se už dlouho necítila tak nadherně jako s Hookem.
Opodál je sledovala silueta ženy. Byla menšího vzrůstu s vlasy stočenými do spirálek až po lokty, ledově modrá oči které ještě více podtrhlo její oblečení. Byla oblečená jako víla v lehce bílém závoji s lehce modrou kápí.
"To se ještě uvidí, zašeptala do větru a zmizela v lese.
********************
Ahojki :D První díl mojí první FanFikce o Once Upon A Time. Jsem hrozně ráda že něco takového můžu psát ale je tu jedna "věc". Chtěla jsem vyhovět všem takže tady budou uplně všechny postavy ( i ty které jsou dávno po smrti ). Další věc je že nejsem moc velký fanda Capitan Swan takže kdyby tam byly chyby ohledně jejich chováni určitě mi to napište do komentářů a já to opravím popřípadě stejnou chybu už neudělám :)
O.o Aivinka O.o
ČTEŠ
Bylo nebo Nebylo ? ✔
FanficStorybrook už dlouho nezažil žádnou pohromu. Všichni si tady štastně žijí se svými protějšky. Co když to ale nejsou jejich pravé lásky ? Ve Storybrook se totiž oběví někdo kdo všechno změní. Člověk co dokáže zlomit srdce více než kdokoli jiný.