10.BÖLÜM:"GERÇEK GÜZELLİK"

16 0 0
                                    


Hiç aynaya baktığınızda size bakan yüzün yabancı olduğunu, aslında size ait olmadığını hissettiğiniz oldu mu?

Bu herkesin başına gelebilir. Belkide bu nedenle sürekli olarak kendimizi ölçeriz. Boy için mezura, ateş için derece, kilomuz içinde tartı.

Sürekli olarak nasıl olduğumuzu ortaya koyan bir takım rakamlara ihtiyaç duyarız. Ve rakamlar yeterli gelmediği zaman; başkalarının bizi ölçmesine izin veririz.

Hatta bazen aynaya baktığımızda bize geri bakanın kim olduğunu kestirmekte zorlanırız.

Günler birbirini kovalarken sakin geçtikleri için bir kaç gün kafamı toplamıştım. Artık şeytanlarla ilgili bir şey düşünmüyordum.

Arkadaşlarımla eğleniyordum ve mutluydum. Bir sonraki mücadeleye kadar kafam oldukça rahat olacaktı.

O günde yemekhanede Miki, Sierra ve ben oturup yemeğimizi yiyorduk. "Güne başlamak için bir dilim pastadan daha iyisi yok bence." dedi Sierra neşeyle. O sırada tepsisiyle Urie yanımıza gelip masaya oturdu. Mutsuz görünüyor gibiydi.

"Sorun nedir, karnın mı ağrıyor?" dedi Sierra endişeyle. Urie kaşlarını çattı. "Keşke ağrısa, gurulduyor. Rejime başladım ve açlıktan ölüyorum."

"Rejim mi? Neden rejim yapasın ki? Vücudun çok güzel." dedi Sierra şaşkınca. "Bunu ona anlatmaya çalıştım ama bir türlü duymadı beni." dedim başımı yana eğerken. Sierra hafifçe tebessüm etti. "Neden o sağır mı? Sağır mısın?" diye bağırdı.

"Hayır, ama kör de değilim kızlar." dedi Urie üzgünce. "Hepiniz çok zayıfsınız. Ama ben çok şişmanım." şaşkınca onu dinlerken ateş böceği önüne geçerek onu uyardı. Bir hışım ayağa kalkan Urie hızlıca konuştu. "Üstelikte geç kaldım. Arkan sınıfta beni bekliyormuş. Anlaşılan Dünyalım ile ilgili bir sorun var."

Urie tepsisini alıp uzaklaşırken arkasından şaşkınca birbirimize bakınmaya başladık.


***


URİE

Hızlı adımlarla Profesörün odasına giriş yaptım. Moralim yeterince bozuktu daha fazla bozacak bir durum olmamasını diledim. Biraz daha ilerleyince Profesörün aynasından Dünyalıma baktığını gördüm. "Gel lütfen." dedi yavaşça. Birkaç adım atarak yanında durdum.

Aynayı izlemeye başladığımda Dünyalı kızımın başka bir aynaya bakarak saçını düzeltmeye çalıştığını, değişik şekillere sokarak bozduğunu ve çok mutsuz olduğunu gördüm.

"Jennifer...onun nesi var?"dedim hızla. Profesör Arkan kaşlarını çatarak bana baktı. "Yani bunu farkında değil misin?"


***


KABELE

Cabiria oturmuş yeni avı hakkında Profesörden bilgiler alıyordu. Jennifer adında kendine sıfır güveni olan ezik bir kızı izliyorlardı. Gözlerimi devirerek önüme döndüm.

"O kızın aklı karışmış. Artık kendini sevip sevmediğini bile bilmiyor. Ve sende onun kendinden nefret etmesini sağlamalısın. Başka biri olmak istemeli." dedi Profesör Temptal. Cabiria sıraya yasladığı kafasını kaldırarak konuştu.

"Kendine olan güvenini yerle bir etmemi mi istiyorsun?" dedi sıkılmış bir hali vardı.

"Hayır sen değil, bunu kendi kendine yapmalı. Farklı saç şekilleri, daha gösterişli kıyafetler, abartılı bir makyaj ya da daha kalıcı bir şeyler mesela bir dövme ya da diline piercing olabilir."

AŞK ZİNDANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin