Κεφάλαιο 1 :D

909 165 51
                                    

  'Ηταν μια όμορφη ημέρα.Η Μόραν κοιμόταν ως συνήθως τα πρωινά ενός όμορφου ηλιόλουστου καλοκαιριού.

  'Οταν η μαμά της ξαφνικά ήθελε κάτι να της πεί:

Ελιζ "Μόραν!Μόραν καρδιά μου ξύπνα"

"Μμμ.."

Ελιζ"Πρέπει να φύγω...θα πάω στο νοσοκομείο να δω μια φίλη μου..θα είσαι εντάξει;κατά της 1 θα γυρίσω"

"Μμμ..ναι ρε μαμά έτσι και αλλιώς εγω θα κοιμάμαι ουου.."

Ελιζ"Ωραία!!Να προσέχεις και μην ανοίξεις σε κανέναν μέχρι να γυρίσω σύμφωνοι;"

"Ναι ρε μαμά, μην ανησυχείς δεν ειμαι μικρό παιδί"

Ελιζ"Καλά το ξέρω αυτό, απλά αγάπη μου θέλω να προσέχεις"

"Θα πρόσεχω μαμά...άσε με να κοιμηθώ ομως.."

Ελιζ"Εντάξει κόρη μου φεύγω"

Πφφφ..
Τώρα δεν νυστάζω...
Τι ώρα είναι;7:00?
πάει πρωινιάτικα στο νοσοκομείο;δεν πάει καλά!ας κοιμηθώ άλλο λίγο μωρέ σιγά...

Μετά απο 7 ώρες ύπνου.

📞
Ματ " Ελα μου"

"Τι έλα μου,ρε πρωί πρωί με σκεφτόσουν;"

Ματ"Σιγά μωρέ,11 η ώρα είναι.
Καλά για άλλο σε πήρα εάν δεν έχεις κανονίσει σήμερα κάτι να έρθω  να μείνω σπίτι σου;".

" Ναι δεν έχω κάτι να κάνω, έλα αν είναι κατά της 7 ή 8."

Ματ "Ωραία,θα μιλήσουμε το βράδυ τότε κούκλα "

"Εντάξει μωρό τα λέμε "είπα και το εκλεισα..τι στο καλό πρωί πρωί σήμερα τι τους έχει πιάσει ;

Αφού σηκώθηκα,πήγα κάτω στην κουζίνα,έβαλα να φάω τα αγαπημένα μου δημητριακά και πήγα στο σαλόνι για να δώ τηλεόραση. Μέχρι που κάποια  στιγμή χτύπησε το κουδούνι της πόρτας.

-"Καλημερα σας."

"Καλημερα"

-"Αυτός ο φακελος είναι για την κ.Ελίζαμπεθ"

"Η μητέρα μου αφήστε το σε εμένα".

-" Ωραία.Μια υπογραφή μόνο εδώ..Ευχαριστώ!! ".

" Και εγώ.Γειά σας"

Τι  είναι αυτό;
'Ανοιξα τον φάκελο όπου μου παρέδωσαν και το μόνο που είδα ήταν κάτι χαρτια απο γιατρό.Εξετάσεις είναι,από τι όμως;Είχα τόσα νεύρα γιατί δεν καταλάβαινα τίποτα απ'όσα έλεγαν πάνω όλα αυτά τα χαρτιά μέχρι που...Οχι δεν μπορεί...

"Επικινδυνα Παιχνιδια"Where stories live. Discover now