Κεφάλαιο 21 :D

62 18 15
                                    

Αλλο ενα συντομο κεφαλαιο ανεβηκε!!Ελπιζω να σας αρεσει καλη αναγνωση;)

  Ξυπνησα το πρωι και οταν ανοιξα τα ματια μου η πρωτη μου σκεψη ηταν αυτος.

  Ανοιξα το κινητο μου και η ωρα ηταν 11:30!Του εστειλα Καλημερα και μου απαντησε πως σε λιγο θα ερθει για καφε εδω με τον αδερφο μου.

  Πηγα τουαλετα εφτιαξα λιγο τα μαλλια μου και πηρα τηλεφωνο τις ζουρλες μου καθως τις ειπα τα νεα.

  Κατεβηκα για πρωινο και μετα απο λιγο ηρθε ο Αλεξ με τον Αντωνη.Ο Αντωνης πηγε για δουλεια και εγω με το μποι μου πηγαμε στην σχολη.

Οταν φτασαμε ο καθε ενας πηγε στην παρεα του.Η Μπεκα με κοιταγε με ενα βλεμμα οπου κανεις δεν μπορουσε να την χαρακτηρισει.

  Μπηκαμε για μαθημα και καθως μιλαγα με την Λινα και της εξηγουσα πιο αναλυτικα τι ειχε συμβει ενιωσα το κινητο μου μα δωνειτε.

Αλ"Μετα θα σε περιμενω εξω να φυγουμε μαζι;)".

Αργησα λιγο να βγω γιατι ο καθηγητης μας εξηγουσε τι θεματα θα πεσουν στις εξετασεις!

Οταν βγηκα εξω κατευθειαν με πηρε αγκαλια και στην συνεχεια φυγαμε.

Αλ"Θελεις σημερα να μεινεις σπιτι μου;"

"Δεν ξερω ρε αγαπη μου και τι θα πω στον Αντωνη;"

Αλ"Θα του πεις οτι θα μεινεις στην Λινα"

"Οκευ;)"

Εστειλα μηνυμα στην Λινα και εφοσον μου ειπε οτι θα με καληψει πηρα τον Αντωνη τηλ.

Αλ"Να σχολιασω την πρωτη μερα που συναντηθηκαμε;"

"Αχαχα εσυ θα σχολιασες ή εγω γελειο ανρθωπακι;"

Αλ"Γιατι καλε τι εκανα;"

"Ασε μας που δεν θυμασαι!"

Αλ"Αληθεια δεν θυμαμαι πες!"

"Οχι!"

Αλ"Ελα ρε Μοραν μουυ"

"Οχι"

Αλ"Καλαα"ειπε και προσπαθησε να με γαργαλησει.

"αχαχα να σου υπενθυμησω πως δεν γαργαλιεμαι"

Αλ"Τσ τσ ελεος!"ειπε και γυρισε πλευρο.

"Πωω Αλεξ εισαι.."

Αλ"Τι ειμαι;"

"Μαλακας!"

Αλ"Ευχαριστω μωρο μου για τα καλα σου λογια"

"Παρακαλω δεν κανει τιποτα
Τι μαλακας θεε μ "

Αλ"τι ειπες;"

"Εγω;"

Αλ"Ναι!"

"Τι μαλακας θεε μ" του απαντησα και ειδα πως τσαντιστηκε λιγακι.

Αλ"Λες να ειμαι;"

"Λιγο"απαντησα και κατευθειαν με φιλησε.

Το φιλι μας ενω στην αρχη ηταν τρυφερο στην πορεια γινοταν πιο απετιτικο...

Αλ" Σε θελω"

"Χμμ"

Αλ"Χμμ!"απαντησε και αυτος και κατευθειαν εγινε οτι εγινε.

  Κατα την γνωμη μου δεν ειναι οτι προχωρησαμε γρηγορα!Τον Αλεξ το εμπιστευομαι τον ξερω αρκετο καιρο και γενικα ειναι καλο παιδι θα μπορουσα να πω..

Μεσα σε λιγα λεπτα βρεθηκα γυμνη με το αγορι που αγαπω αγκαλια...Ηταν απλα σαν ενα ονειρο!

"Επικινδυνα Παιχνιδια"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora