Κεφάλαιο 27 :)

64 9 1
                                    

(☝το Ματινακι)

Εχουν περασει 5 μηνες απο τοτε που εφυγα απο την Ελλαδα.Μπορω να πω πως ακομα δεν εχω συνηθισει να ζω μονη μου.

Ειναι ολα τοσο περιεργα ..Μεσα μου μεγαλωνει ενα Αγγελουδι ή αλλιώς η Μικρή Ροέλι (Ρο ~Ρόη:μαμα Αλεξ + Ελι απο το Ελιζαμπεθ:μαμα Μοραν ) .

Σήμερα είχα ρεπό και θα το πέρναγα μαζί με την Ματίνα.

(Ααα ναι δεν εχω αναφερει πως τους τελευταιους μηνες δουλευω ως πωλητρια σ'ενα μαγαζι με εσωρουχα..μπορω να πω πως ο μισθος που περνω ειναι αρκετα ικανοποιητικος )

Η ωρα ειχε παει 4:30 και περίμενα να ερθει η Ματινα ωστε να φαμε  και να παμε να ψωνισουμε για την νεα ζωουλα οπου θα υπαρξει σε 2,5 μηνες περίπου.

Χτυπησε το κουδουνι.

"Επιτελους"

Ματ " Χαχα σορυ που αργησα αλλα ημουν με τον Ντινο"

Ο Ντινος ειναι το αγορι της Ματινας.Εαν σας θυμιζει κατι αυτο το ονομα..θα σας ενημερωσω πως ειναι ο φιλος του Αλεξ τοτε που μετα την παρατήρηση για να χαμηλωσω την μουσικη βγήκαμε με κατι παιδια..Εε ναι αυτος ειναι !!

"Αχαχα σιγα βρε!Τι κανει αυτος καλα ειναι?"

Ματ "Καλα ειναι,μερικα μικροπροβληματα εχει με το εστιατόριο αλλα ενταξει παλευουμε"

"Οο καταλαβα..Αγαπη πεινας εχω μαγειρεψει"

Ματ"Ναι ναι κατσε κατω θα μας βαλω εγω και αφου φαμε θα παμε για ψωνια"

"Χαχα αν ειναι να μου κανουν αλλοι τις δουλειες θα λεω πως ειμαι έγκυος πιο συχνα"

Ματ "Χαχα ευτυχώς που το ειπες σε μένα για να ξέρω τι να κανω λαγου "

"Χαχα καλα καλα ελα να φαμε τωρα"

Ματ "Χαχα καποια πηνασε?"

"Συγνώμη που η ωρα είναι 5:00 και εχω μαγειρεψει απο τις 2"

Ματ "Χαχα εντάξει σορυ εχεις δικαιο"

Αφου φαγαμε ξεκινασαμε για τρελα ψωνια.

"Πφφ τα έφτυσα" ειπα ενω επεσα σαν κουτσουρο πανω στον καναπε.

Ματ " Και εγω ρε.Τι ωρα πηγε?"

"8:30"

Ματ "Να παρουμε την Λινα"
ειπε το εξυπνουλι μου και ανοιξα το λάπτοπ καθως το επομενο βημα ηταν να πατήσω  κληση για βιντεοκληση..

"Επικινδυνα Παιχνιδια"Onde histórias criam vida. Descubra agora