Μπήκαμε μέσα στο κλάμπ και πήγαμε προς το μέρος των παιδιών.
Λινα"Μοραν μου ήρθατε!!κούκλα είσαι"
"Ευχαριστω! Ρε απο τώρα πίνετε;;ακόμα ειναι 7"
Τζον"Εμείς εδώ οι Αγγλοι τέτοια ώρα βγαίνουμε,μετά τις 2 κοιμόμαστε"
"Οκ οκ σόρυ"είπα κ σήκωσα τα χέρια ψηλά.
Κατα τις 11 πήρα και εγω το πρώτο μου ποτό..όλοι είχαν γίνει λιώμα εκτός απο εμένα..Βαρέθηκα λίγο για να πώ την αλήθεια..
" Λίνα πάω στην τουαλέτα και μετα θα φύγω πήγε 12 η ωρα"
Λινα"οκ Μοραν μου,φιλακια"
Πήγα στην τουαλέτα και οταν μπήκα μέσα,κάποιος με τράβηξε απο το χερι και με έβαλε μέσα σε μια τουαλέτα.
Λουκ"Σε θελω"
"Πας καλά;;ασε με εχεις μεθύσει!" του είπα και έκανα να βγω,μα δεν με άφησε..εκει τα επεξα..
Λουκ"Ασε τα πησματα μωράκι,ειπε ενω ειχε το χερι του στην μεση μου"
"Ρε ασε με να φύγω"έκανα να βγω αλλα,δεν με άφησε και με έφερε πιο κοντά του..
Λουκ"Δεν εχεις να πας πουθενά"
Με φιλαγε...έκανα πίσω αλλα τίποτα ξανά...Ανοιγε σιγά σιγά το φερμουάρ του φορέματος..κλείδωσε την πόρτα και τοτε το κατέβασε με γρηγορες κινησεις...Εμεινα οχι, δεν μπορεί να το κάνει αυτο.. Σκεφτόμουν ενω τον χτυπαγα για να με αφησει αλλα αυτός τίποτα.
Λουκ"σε θελω...εισαι τοσο.."
"Βοηθειααα,βοηθειαα" αρχισα και φωναζα αλλα κανεις δεν ηταν εδω..ηταν και δυνατα η μουσικη...τι να κανω τωρα?του εχασα μια στα γεννητικά του οργανα...αλλα στον κοσμο του αυτος...
Λουκ"δεν σε ακουει κανεις..χαχα"ειπε και ειχε το χερι του στο εσωρουχο το κατω.
"Ασε με ρε μεθυστακα...βοηθειαα"
Τοτε με χαστουκισε...Λουκ"Σκασε αλλιως,δεν θα βγεις ζωντανη απο εδω..αα και αν μαθει κανεις τι γινετε εδω...ξεχνα την μαμα σου"
"Ασε μεεε" εκλεγα με λυγμους...οχι την μαμα μου,οχι δεν μπορει..τι να κανω τωρα...
Κατεβασε το εσωρουχο μου και ενω με φιλαγε...μπηκε μεσα μου🙊
Εκει τα συχαθηκα ολα...Δεν μιλαγα παρα μονο...εκλεγα με σπασμους...Θεε μου βοήθα με...
Ντυθηκε και την ωρα που πηγε να φυγει...Ειδα τον Αλεξ..να του ριχνει μπουνιες....Μετα απο αυτο...ολα σκωτηνιασαν...😛
Πολυ μικρο κεφαλαιο..i know it...το περιμενατε απο τον Λουκ να το κανει αυτο ετσι;; Και αυτος ο Αλεξ..παντα θα ειναι εκει οπου και να ειναι η Μοραν? ;)
Για να δουμε στην συνεχεια τι θα γινει :]
VOCÊ ESTÁ LENDO
"Επικινδυνα Παιχνιδια"
Literatura FemininaΠριν αρκετο καιρο στην ζωη ενος κοριτσιου χαθηκε το πιο σημαντικο προσωπο γι'αυτην(ο πατερας της)..Η Μοραν ενα γλυκο αλλα και πυσματιαρικο πλασμα απο εκει που δεν το περιμενε μεσα σε μια νυχτα η ζωη της αλλαξε και ολα της τα ονειρα εγιναν πραγματι...