Με τον Αλεξ ειχαμε κλεισει 4 μηνες μαζι!Σημερα θα βγαιναμε εξω για να 'γιορτασουμε' τον 4ο μηνα που τον αντεχω!
Ειχαμε αρχισει τις εξετασεις και σημερα ηταν το τελευταιο μαθημα οπου θα διναμε.Δυο εβδομαδες επειδη διαβαζαμε δεν ειχαμε βρεθει αλλα τουλαχιστον μιλαγαμε απο μηνυματα.Συκωθηκα απ'το κρεβατι και πηγα στο μπανιο για να πληθω.Στην συνεχεια εκανα μια γρηγορη επαναληψη στις σημειωσεις αλλα επειδη τα ηξερα και ημουν 100%σιγουρη οτι θα περασω την σχολη αυτη οπου απο μικρη ονειρευομαι κατεβηκα κατω.
Με περιμενε ο Αλεξ και οταν με ειδε μου ειπε να παω να φορεσω μαγιο γιατι θα πηγαιναμε μετα τις εξετασεις με τα παιδια για μπανιο!
(Ο Αντωνης ειχε μαθει για την σχεση μας αλλα το μονο που ειχε πει στον Αλεξ ηταν πως αν με πληγωσει να βρει τρυπα μα κρυφτει).Φτασαμε στην σχολη και εφοσον ευχηθηκαμε ολοι σε ολους καλα αποτελεσματα,μπηκαμε μεσα για να γραψουμε.
Σε καποια στιγμη ενω εγραφα ενιωσα μια ζαλαδα αλλα δεν εδωσα σημασια διοτι περιμενα να αδιαθετησω οποτε πηρα ενα χαπι καθως ζητησα ενα λεπτο διαλλειμα ωστε να παω να πιω νερο.Ξανα αναιβηκα πανω και πραγματικα δεν μπορουσα να συγκεντρωθω απο τον πονοκεφαλο!Η Λινα ειχε τελειωσει απο οτι καταλαβα και επειδη ειδε πως δεν ημουν καλα προσπαθησε να μου πει τις λυσεις.Ενω μου ελεγε ξαφνικα η φωτειση μου ηρθε και σαν να θυμηθηκα τα παντα τα εγραψα και βγηκα εξω μαζι με το Λινακι.
"Σευχαριστω αγαπαρα μου"
Λιν"Παρακαλω κουκλα ...τι ειχες ομως;"
"Ρε δεν ξερω ζαλιζομουν και ειχα μια ανακατοσουρα.Αλλα λογικα ειναι απτην περιοδο γιατι περιμενω να αδιαθετησω"
Λιν" Ααα καλα.Παμε μια απτο σπιτι μου να αλλαξω σαγιοναρες γιατι με εκοψαν".
Πλευρα Λινας.
Ειδα την Μοραν να κοιταει το γραπτο και να προσπαθει να θυμηθει τις λυσεις.
Ηταν θα μπορουσα να πω λιγο χλωμή και αν δεν την βοηθουσα θα ξανα εδεινε το μαθημα γεγονος που εμεις δεν θελαμε να συμβει και εγω ως φιλη της την βοηθησα οσο μπορουσα.
ESTÁS LEYENDO
"Επικινδυνα Παιχνιδια"
Chick-LitΠριν αρκετο καιρο στην ζωη ενος κοριτσιου χαθηκε το πιο σημαντικο προσωπο γι'αυτην(ο πατερας της)..Η Μοραν ενα γλυκο αλλα και πυσματιαρικο πλασμα απο εκει που δεν το περιμενε μεσα σε μια νυχτα η ζωη της αλλαξε και ολα της τα ονειρα εγιναν πραγματι...